Aslında kullanacağım oy cumhurbaşkanlığı için İnce milletvekilliği için iyi parti ikiside bana daha samimi geliyor ve bir şeylerin değişmesini istediğüm için oy kullanacağım
tayibin karşısındaki bütün seçeneklere oy verebilirim ideoloji flan yok artık. Bu savaşın adı ANTİÇOMARHAREKETİ 40 yapar ve püskevit çikolata gay kasetleri başkan yardımcısı olacak tekerlek
Güzel kardeslerim hep bu oyunlara geldigimiz icin akp bu gune kadar iktidarda kaldı bir birini yiyen insanlar degil bir biriyle olduklari gibi kabullenerek dostca yasayan insanlar huzurla yasar. T. c. vatandaslığını kabul eden her inancta ve uyrukta insana yer var bu ulkede kabullenmeyen illaki kendini belli eder ve gitmek zorun da kalir. Adamin videolari cikmis hdp nin oylari bize lazim diye siz hala kavga derdindesiniz bu yorumu yapan kisi gercek bir hdp limi? Bundan bile emin degilsiniz akıllı olun
Kültürlümü. kızlaraa eş seçme hakkı vermeyen ve bunlara ses çıkarmayan malum parti. Çocuk yaşta zorla evlendirilen kız çocuklarına arka çıkamayan malum parti. Sevdiğine kaçan kıza infaz kararı veren ve bunlara ses çıkarmayan malum parti. Töre cinayetlerine ses çıkarmayan malum parti. Çocuk yaştakileri dağa kaçırıp silahlandıran ama Kendi çocukları Avrupa'da okuyan ve bunlara eşitlik diyen malum parti. Kültürlü öyle mi.
@Betulkodalbass senin başkanın gibi paralar çalsaydı o da kütüphane açardı merak etme senin başkanın çaldığı halde kütüphane açmıyor ancak yol cami yapmayı bilir
@ekayi61 senin dediğin şeyler anadolu'nun gelişmemiş her ücra yerinde oluyor elbet biz ezilen her halkın yanındayız bu önemli değil onlara da sahip çıkarız elimize fırsat geçsin yeterli
Sizi takıp yinede yorum yazdım hadi yine iyisiniz ne olursa olsun değişmezsiniz HDP ye kürt milliyetçiliği yapan parti olarak bakıyorsunuz ne dedi selahattin ben türküm kürdüm ermeniyim aleviyim süniiyim adam ezilen halklardan yana siz anlamamaya devam edin ülkenin yarısından fazlası cahil zaten herkesin HDP'li olmasına gerek yok o ayrıcalık bizim olsun insanların görüşlerine saygı duyun HDP'ye oy verenler aman aman kan dökülsün diye vermiyorlar bunu da aklınıza koyun mesele terörse eğer AKP de işide az destek vermedi bunları da görün eğer olaya vatan hainliği olarak bakacaksanız biraz da akp'yi eleştirin derim. Ama başkan kürt olunca zorunuza gidiyor adam hukuk mezunu tayyip ne mezunu acaba din ile bir yerlere gelmiş çalıp çırpıyor selahattin yalnızca bağlama çalıyor asıl bölücü ayrımcı sizlersiniz sevmeyi bilmeyen insan çıkarsınız demek ki kürtler size bişey yapmış o yüzden böyle düşmansınız o yüzden HDP lafı geçince başka yerlerden nefes alıyorsunuz
Sana zor gelmis anlasilan otur bir kenarda sindir kendini kandırmaya çalıştığın laflarını. Adam burda bizim askerlerimizi sehit etsin orda burda dagda adamlarimizi öldürsün, utanmadan bir de oy mu istesin? Yok öyle bir dünya, ona da oy verecek olan yine kendisi gibi pkkli olan sizlersiniz vatana hainlik edenlerle işimiz yok bizim
@begumk91 allahım böyle boş konuşan böyle medya zehirlenmesi yaşayanları bana gönderme lütfen insan gibi açıklama yapabilenleri gönder :D :D savunmaya bak ya sanki HDP'ye oy verenler askers gitmiyor ahahahaha valla bu ne ya kulaktan dolma laflarla geliyor çok komik ya
burasi bizim topraklarimiz turklerin topraklari dedigim gibi bayragi ayyildizdir istiklal marsi tektir resmi dilide turkcedir bunu hazmedemeyen istemeyen varsa sktrp gidicek ozellikle k urtler evet sizden son derece nefret ediyorum her ne bk varsa sizin basinizin altindan cikiyor gidin ya istemiyoruz sizin irki
Başkan Kürt olduğu için mi zorumuza gidiyor. Harbiden cahilsin işine geldiğin gibi konuşuyorsun. Öncelikle anavatan parti kurucusu kim kökeni ne ve Karadenizden yüzde kaç oy almış. Sen şimdi bir zamanlar dağda askerle çatışmış birisine oy istiyorsun. Ben bu adam denen mahlukun müslüman olduğundan bile şüpheliyim. Siyaset yapacaksan 80 lerden itibaren neler olmuş araştır. Başkasınanin anlattıklarıyla zihnini doldurma. Kendine yazık edersin. Tâbi ne olduğunu kim olduğunu bilmiyorum belki de dağ a çıkmışsındır. Cehalet insanın en büyük düşmanıdır.
Hava yapilacak bir durum yok tatlı tatlı konuşuyoruz, evet secim cok yakin oylar da az cok yukarda belli zaten kasilmasi gereken bir durum yok digerleri açısından
Sırf Silahlı teröristleri gömdüğü ve kıravatlı, üniformalı olanları da içeri tıktığı için Ak Parti... Diğerlerine bakıyorum teröristlere degil iktidara kinleri var.
Peki fettullah efendunizle işbirliği yapip bu ülkenin komutanlarini genelkurmay baskanini terörist diye içeri tikarken de alkisliyir muydun akp yi? Delikanli ol dogruyu şöyle ama.
Hiçbirine vermek içimden gelmiyor açıkçası. Hepsinin rahatsız edici yönleri de var iyi, güzel dediğim yönleri de. Ancak duruş olarak en mütevazi en akıllı hangisiyse ona basarım gibi geliyor.
Milletimizin gelecegi refahi huzuru icin millet ittifaki Chp ve Muharrem iNCE
9
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Oyum sonuna kadar akpartiye abimin 3 tane köpeği var durmadan ayağa kalkıp havlayanin ismi kilictaroglu durmadan gezenin ismi Muharrem İnce. Kapalı alanda yatan ise Selahattin Demirtaş inanmayana resim video atarim
@mavigoz1234 adam haklı Türkiye'ye neden gelmediğini 1980 1990 li zamanlarda ülkeyi PKK kişiler Bülent Ecevit Abdullah Gül bunu gibi daha neler neler var ama ben söyleyemem bile. senin yaşın yetmez
@Abuzer-Kadayif su. Adamın agizina terörü bitirmek sözü duydunmu iki lafını biri cumhurbaslik sarayını yıkacak başka birşey yok iki kelimesi bu. Bize başsağlığına geldi kimse tokalasmadi
vaatlerinde terörü bitircem diyor ama yersen tabi. selonun karsinin evinden cikmiyor irz düsmani. adam degilki tokalassinlar, eve bile almamak lazim. Mazallah bereketi kesilir evin. Bunlar hep yikacam diyorlar , yapacam dedikleri seylerin hepsi yalaan.
@Ghostshutterr inşaAllah kardeşim. Kürd halkı uzatılan bu barış elini boş bırakmayacaktır. Korkularından kürd şehirlerindeki mitingleri bile yayınlayamıyorlar. Amed'de sadece 130bin kişi katıldı.
Dört kişilik bir ailenin sağlıklı, dengeli ve yeterli beslenebilmesi için yapması gereken aylık gıda harcaması tutarı (açlık sınırı) 1.686,12 TL, Gıda harcaması ile birlikte giyim, konut (kira, elektrik, su, yakıt), ulaşım, eğitim, sağlık ve benzeri ihtiyaçlar için yapılması zorunlu diğer aylık harcamalarının toplam tutarı ise (yoksulluk sınırı) 5.492,24 TL oldu. Bekar bir çalışanın aylık yaşama maliyeti ise 2.084,36 TL olarak hesaplandı.
Şu hdp diyen terörist pezevenklerde varmış buralarda. Dağda eşek sevmek varken neden burası? Ben Doğulu biriyim ve bu hdp denilen kaltak şerefsizler hapse değil direk başı kesilmesi gerek. ( Ve bir gün öyle olacak zaten!)
Chp Atatürkün kurduğu bir parti olduğu için başına salatalık bile geçse %25 oy alır fakat Ak partinin 16 yıldır yaptığı ortada ben lafa değil icraata bakarım Madem bu zamana kadar vaatleri vardı iktidardayken neden yapmadılar
zeka küpüsün be sen :D :D boyle eğitimsiz bir hedef kitle oldukca bunlar daha cok kazanır cook.. mhpliyim bu arada hemen otmeye baslamaman için belirteyim
"Bugün doğu ve güneydoğuda refah ve özgürlük var" diyor konuşan aktör akp nin propaganda videosunda... Kusura bakma ama bunlara inanacak kadar beynimi tecavüze açmadım ben arkadaş...
babam rahmetli ecevitle tanışırdı görüşürdü. çocukken bir kez konuştum onunla rahmetli ile. hayatımda ilke kez bir büyüğüm dizlerinin üzerine çöküp gözlerimle göz göze gelrek konuştu benimle. yani çocuk olsam da beni büyük adam gibi görüp benimle aynı hizaya geldi
biliyor musunuz bu davranışı iki insan yapıyordu. birisi atatürk diğeri ecevit.
ama kendini doktor sanan akp li bakan çocuğun başından tutarak havaya kaldırıp sözde sevgi gösterisi yapıyordu
Herkes herkesin görüşüne saygılı olsa ya Biz ne ara bu kadar tahammülsüz bir toplum olduk. Bak o. kadar hakaret küfür yedim. Ama ben bu gemideki herkesi seviyorum . Araplar gibi gidecek yerimiz de yok . Bolunursek yok oluruz
Kışkırtıcı bir görüş görmediğim müddetçe asla ağzımı açmam tahammül dedigin denilenlere karşı sessiz kalmaksa kusura bakma dedigin gibi o bende olmayan bir özellik. Zaten ks de ayrı bir kafada biz paylassak bu tarz gündem sorularini sakincali paylasim diyip kaldirirlar ama kendileri yapinca sıkıntı yok nedense. Bizde herkesi seviyoruz yani kendi acimdan konusmak gerekirse ben herkesi seviyorum polemik çıkartılacak sekilde görüşler sunulmasa ben de tabi bu kadar sözü sarfetmem. Ama hem gorus sahibinin hem de seninde attigin ilk yorum elle tutulur cinsten değil ayni gorusu paylasmiyor olabiliriz haklisiniz ama bu birbirimize olan sayginin önüne gecmemeli sonrasi malum münakaşalar.. birileri ayyaş demiş olabilir birileri de comar diyolar ama farkındaysan hep arada 'birileriii' ben sahsen bu görüşü savunmuyorum kimseye ayyaş gözüyle baktığım yok Atatürk benim de atam kimse kendine mâletmemeli
Olagan ustu halle yonetiliyoruz yine olagan ustu halde secime gidiyoruz issizlik artiyor hayat pahalalilasiyor dolar yukseliyor mazot fiyati artiyor insanlar yolsullasiyor turkiye uretemiyor cari acik artiyor. Ayrica terör teror teror diyorsunuz feto yapilanmasina izin veren asil teroristleri zamaninda basimiza musallat eden de maalesefki akp idi. Sanirim yandassiniz hayatin dort dortluk bu sebepten akp diyorsun ne diyelim hayirlisi :)
😂 belki bir iki tane adam akıllı akp ye oy verip bunu guzel bir sekilde aciklayabilen vatandasa denk geldim onlarda hakikaten yandasliktan iyi gelir sagliyorlardi ama oy verenlerin çoğu da maalesef senin aciklamandan da bel olacagi gibi ne yaptigini bilmiyor bu nasil yorum la 😂 gerekce yok bişey yok 😂
Yorum seni takmayisimdan kaynaklaniyo senin gbi onkadar cok insanla ugrasiyorum ki bikkinlik geldi artik rastgele yorum ondan yaptim la yine sizin gbi yalan atmiyoz cok her neyse tek eylemi yikmak olan insanlarla fazla konusmak istemiyorum.
körü körüne bağlanmışsın sözlerin aynı sayın cumhurbaşkanımızın sözleri :) bense okuyup arastırıp doğruları öğrenme peşindeyim. yıkım felan da yok bu arada öyle sanmayın. sadece merak ettiğim akp neden bu kadar yalan söylemeye başladı o çok ilginç ya ben sayın cumhurbaşkanımız ve diğer tüm adayları tarafsızca dinliyorum yorumluyorum araştırıoyrum senin gibi aklımı bir kanara bırakıp körü körüne bağlanmıyorum zaten beni tak veya takma önemli değil sen kendini bile takmamışsın belli çünkü seni sen yapan düşüncelerin akllın fikrin yok bir birey bile değilsin. akp dışındaki partileri de izle ben hepsini izliyorum. akp liderinin 75 kişilik sınıflarda okuduğu dönem chp nin tek başına iktidarda olduğu dönemlermiş öyle dedi chp nin tek parti iktidarı 1950 de bitmiş kendisi 1954 doğumlu bak dahası da var emar ve tomografi akp ile geldi diyor ama bunlar 1989 kullanılmaya başlanmış ilk olarak ya daha çok var bir bunlar son bir hafta içerisinde söylenmiş yalanlardan daha bir kaçı yani görün artık.
Körü körüne bağlanmadım o senin basitleştirme çaban ufaklık biz kimin ne mal olduğunu çok iyi biliyoruz afam kimse ona oy atiyoruz eski tarihlerde chpnin ne hirsizliklar hainlikler yaptığı camileri ahir yapip türbanlilari okullardan kovduğu kayıtlı arşivleride, araştırdım diyosunda bunlari göremedim heralde kendini iyi gördüğünü iddia eden arkadaşım? ? Ak partinin yaptıklarını da çok iyi görüyoruz ama siz Külliyeyi kapatip Çankaya'ya geçicem dersiniz nükleer santrali iptal edicem dersiniz akpartinin yaptığı ve yapacağı bütün projeleri iptal edicem dersiniz sonra öyle demedik diyip tribüne oynaramaya kalkışırsınız bu iki yüzlülüğü bırakın artık.. bu arada ben öyle bir bireyim ki seni onuncu defa mağlup edicek aklı başı yerinde vatanına sağdık sizin gibi hain olmuyan bir bireyim.
afrinde mehmetcik teröristle savaşırken ordaki masum halka saldırıyo mehmetcik diyen binkere destek olmayıp her seferinde vatanını karalayan bir aşağılık partinin bireyi degilim çok şükür senin bezelye kafandan ala fikir ve düşünce üreten bir beynim var vede hamd olsun. İlk başta kendi yetersiz şeylerinin derdine düş kendine gel sonra burda edeplice konuşmaya gel.
Yazdiklarini okudum. Ve sunu gördüm cidden akil yoksunu bir bireysin. Sayin cumhurbaskanimiza saygimiz sonsuz ama bu onun tum soylediklerine koru korune baglanmamizi gerektirmez. CHP iktidira gelmedi bu sebepten suclamalarin yersiz. Madem chp teroristlere destek veriyor ee o terorist partinin liderinin adayligini oncelikle kim kabul etti akp demi? Neden peki onlarin üzerinden rant saglamak icin. CHP yikacam iptal edecem demiyor doğru olanlari yapacak elbetteki. Saray cok masrafli oluyor o kadar gencimiz issiz parasiz yoksul gecinemiyoruz. Yetersiz dedigin bende ozel bir lisede matematik öğretmeniyim devlete atanamadim 80 puanla benden daha kötü durumda olup 90 puanlarla atanamayan mulakatlara takilanlarada var yetersizin dogru cunku bir feto kadar olamadik demi ee sorularin cevap anahtarlarini veren yok ki onlara verdikleri onlari tepemize cikardiklari gibi sen git aldatildik diyenlere teroristleri bas taci yapan o kadar insanin hakkini gasp edenlere oy ver.
Daha bitmedi buraya hangi birini yazayim bilemiyorum. Bana sunun da cevabini ver neden 7. kez olağan ustu halle yonetiliyoruz hadi diyelim ic ve dis tehditler var ondan peki o zaman sayın cumhurbaskanimiz neden kazanirlarsa olağan ustu hali kaldiracagini soyledi neden daha once kaldırmadi neden şimdi degil neden seçimden sonra secimden hemen sonra tüm ic ve dis tehditler yok mu olacak? olağan ustu hal nedir onu da bilmezsin simdi sen :)
Bana hain demissin iste bu sekilde kutuplastirmak ayristirmak budur sen ve senin gibilerin isi 😂 ben guc sahibi degilim terore karsiyim ama madem teror var mucadeleye devam edilsin ve teröristlerin hepsi de iceri tikilsin. Terorist dediğin chp zamaninda erbakanla bir olup en büyük terorist abd ye inat kibris baris harekatini yapti. Ya cidden komiksin 😂 belki bir ihtimal beynin vardir da hani belki calistirabilirim seni azcik dusundurebilirsem diye uğraşıyorum 😊 akp cok guzel isler yaptı bende zamaninda onlara oy verdim tabiki de. Ama artik sadece yollar kopruler hastahaneler yeni insalar yetmiyor bunlarda olsun tabi ama once su adalet saglansin issizlik sorunu cozulsun Suriye sorunu cozulsun teror tamamen bitirlsin teror hep vardi akp doneminde de devam etti yine var ama allah var mucadeler ediliyor chp teroru bitirecem diyor ya bir kere farkli bir secim yapin turkiye batman merak etmeyin baktiniz olmuyor eski partinize donersiniz.
Hatta madem chp terorist madem oyle diyorsunuz dokunulmazligi isterse kaldirabilir akp kaldirsinlar o zaman da herkes yargilansin! Birde sayın cumhurbaskanimizi yanlış mi bilgilendiriyor birisi cok gafi var cok bunlarda daha son 1 haftada olanlar mesela 75 kisilik siniflarda okudum dedi chp iktidarinda ama 1950 de chp iktidari bitmis kendisi 1954 doğumlu ayrica emar ile tomografi akp zamaninda gelmiş dedi ama 1989 da ilk defa kullanilmis türkiyede daha cok cok var yav yaz yaz sigdiramiyorum ya kardesim merak ettim de sende beyin var mi 😂
Senden mi izin alacam. Adam gibi konussaydin dalga gecer gibi yav he he tarzında basindan savar gibi konuşmasaydin keske. Benim yazdiklarimi oku veya okuma ama biraz kendini gelistirmek icin kitap oku en azından tercihlerin doğru olsun.
Olagan ustu halle yonetiliyoruz yine olagan ustu halde secime gidiyoruz issizlik artiyor hayat pahalalilasiyor dolar yukseliyor mazot fiyati artiyor insanlar yolsullasiyor turkiye uretemiyor cari acik artiyor. Ayrica terör teror teror diyorsunuz feto yapilanmasina izin veren asil teroristleri zamaninda basimiza musallat eden de maalesefki akp idi. Sanirim yandassiniz hayatin dort dortluk bu sebepten akp diyorsun ne diyelim hayirlisi :)
İçeriden ve dışarıdan saldırı altında olan bir ülkede tabiki olağanüstü hal olacak.(Bu da benim görüşüm) Ekonomi hakkındaki görüşleriniz ideolojik saplantınızın dışa vurumudur. Zira sokakların dili olsa da konuşsa. Yanlış yapan insanlarla devletin görüşmesi ve onların eğitilmesi suretiyle kazanılması gayet insanîdir. Ancak kazanma işi diyalogla olmuyorsa tokat da bir eğitim biçimidir. Haa çözüm sürecinde kazanılması gereken insanların karşısında olup süreç sona erdiğinde ise teröristlerin yanında durmak dansözlerin dahi yapamayacağı ahlaksız bir tutumdur. Fetö konusunda hükümeti eleştirenlerin zaman gazetesi kapatılması vb. olaylarda ilgili örgüte destek vermeleri de bu bağlamda değerlendirilmelidir. Zihniyetinize yandaş olup dört dörtlük hayat sürülebileceği yanlışı yerleşmiş. Ancak ben hamdolsun sizinle aynı zihniyette değilim. Zira benim zihniyetime göre hayatımın dört dörtlük olması için çok kazanmak değil çok kanaat etmek yeterlidir.
Hasılı iftiralarla dolu yazınıza insana duyduğum saygıdan ötürü cevap verdim. Ancak biliniz ki iftira atmak veya herhangi bir veriye dayalı olmadan konuşmak küçük algıların işidir. Selametle kalın
Teroristler diye kastettiginiz kisilerin ozellikle su anda cezaevinde bulunan selonun adayligini kabul etmeseydi akp madem onlar tarorist ya? Ben hdp yi savunmuyorum ama senin zihniyetine de gulmeden kendimi alamıyorum 😂 veriler ap acik ortada feto teror orgutu yapilanmasi akp zamaninda oldu kol kolaydilar fotoğraflar ses kayitlari videolar mevcut istersen gondereyim :) ben hakimin bir siyasi partinin liderini elestirmedigi yarginin bagimsiz olduğu askeriyenin bagimsiz olduğu suriyelilere milyonlarca dolar kaynak ayirip kendi insanlarini hice saymayan bie turkiye istiyorum. Hatayliyim son bir kac yilda burasi suriyeliler yuzunden çekilmez bir hal aldi aksam antakya parkında cikip dolasamiyoruz bile rahat bir sekilde. 80 puan yapıyoruz öğretmen olarak hala aciktayiz geçinemiyoruz. Tum bu ic ve dis tehditleri guclendiren bunlari arttiran da 16 yıldır bu ülkeyi yonetenler olmasin? Ac biraz tarih oku abicim azcik oku bence 35 yasina gelm osmanlinin nasıl battigini oku benzerlikleri gor!
Dört kişilik bir ailenin sağlıklı, dengeli ve yeterli beslenebilmesi için yapması gereken aylık gıda harcaması tutarı (açlık sınırı) 1.686,12 TL, Gıda harcaması ile birlikte giyim, konut (kira, elektrik, su, yakıt), ulaşım, eğitim, sağlık ve benzeri ihtiyaçlar için yapılması zorunlu diğer aylık harcamalarının toplam tutarı ise (yoksulluk sınırı) 5.492,24 TL oldu. Bekar bir çalışanın aylık yaşama maliyeti ise 2.084,36 TL olarak hesaplandı.
@Ghostshutterr valla kardeşim herşey rakamlarla matematiksel olarak kesin bir şekilde ortaya konulmuş zaten ama gelde anlat hangi birini söyleyelim ki bunlara o akdar çok şey sebep var ki değişimi gerektiren
5.500 tl maaş alıyor ve bu maaşla hiç de yoksul gibi yaşamıyorum. Aksine her şey yolunda hamdolsun. Ha gönül ister ki ülkemizin refahı artsın, her şey daha da güzel olsun ancak üstteki yorumdan da anlaşılacağı üzere mevcut muhalif partilerle ancak bu ülkenin cefası artar. Dikkat ediniz mevcut iktidar partisinin yüzde yüz icraatlarıyla değil, muhalefetin çapsızlığı yüzünden alternatifi yok. Ayrıca chp ve hep bu ülkede iktidar olamaz ancak mide bulandırır biliniz.
Sende haklısın. Rica ediyorum son yorumlarımı oku sadece akla mantığa ve verilere dayanarak yazmaya çalıştım ve gizli kullanıcının o aynı seyi yapamasada ben onun tüm sorularına iftiralarına ve attığı çamurlara cevap verdim. Hepimiz için hayırlısı olsun.
rica ediyorum kardeşim son birşey isteyecem bak ben a heberi de diğer tüm kanalları da izliyorum Erdoğa'nın ve İnce'nin mitinglerini de zaman buldukça takip ediyorum. Sende aheberide trt yi de foxu da izle Doğru bir insan 4000-5000 tl üstü maaşla çok çok rahat geçinebilir Türkiye'de Bende 3000 ne yakın alıyorum yazları hariç. Ve sen iyi durumda olabilirsin sevindim senin adına ama beni korkutan şu ki osmanlının çöküş dönemine bakıyorum şu anki duruma benziyor yine osmanlı parası avrupa parasına göre değer kaybetmiş dış borç artmış cari açık artmış osmanlı devletin elinde olan fabrikaları özelleştirmeye başlamış vs... kabaca bahsettim istersen ayrıntıya girerek karşılaştırmaları aşağıya yazarakta anlatabilirim. Ben hem özelde çalışmak zorunda kalan bir öğretmenim. feto gibi bedavadan atanamayan vatandaşlardan biriyim allahıma şükürler olsun ki başım dik alnım açık. Ben hem kendim hem ailem hemde Türkiye için Muharrem İnce'ye oy verecem bu sefer baktım olacak gibi değil RTE ye dönerim.
Olaya bak... terör karşıtı parti... terör destekcisi saydığı partiden daha az oy alıyor. Bu bir dramdır. 😂 Oylar galaksiler arası federasyon partisine 😎
2. Tur olursa oyunu muhakkak inceye vermelisin. Ama ilk turda Cumhurbaşkanlığında. İnceye daha vermen mantıklı olur. Vekillikte ben de oyumu hdp ye vereceğim.
@begumk91 öyle bir kudurtmuşum ki seni görüş paylaşmaya kadar itmişim hahahahaha helal bana ya HDP'nin sosyalist parti olduğunu bile bilmeyen hatta sosyalizmin ne olduğunu bile bilmeyen insancık hahahaha çok komiksiniz ya beynini kullanmayı dene kuduracağına. afkurmaya nedir ya karşınızda selahattin başkan gibi hukuk okuyan birisi var ayık olun. Sinirden afkurma yazmış qwyeueıepwpQwwy:Df
O görüşü ben sekmeyi acarken yanlis yere bastigimdan kaynakli burda paylastim ama altina yorum gelincede bozmak istemedim. Hdp sosyalist parti olsa kac yazar pkk yandascisi olduktan sonra?
@bayanemiramm öncelik ile kime oy verdigim beni ilgilendirir. Site bir soru sormus ben cevap verdim. Bunun altina gelip cevap yazarak tartisma cikarma'ya göreceli yazin hos degil. Burda yasiyor olabilirim ama ulkeme yatirimlarim mevcut. Her uc aylik donemlerde TR ziyaretim oluyorda. Öncelik gencligin siyaset ile degil'de egitime kafa yormalarini tercih ederim. :)
@bayanemiramm Bak bu konuda haklisin. Egitim'de cok abzurt durumlar oldu. her gelen bakan YIKICI oldu suphesiz haklisiniz. Ama diger konularda daha iyiler. Aslinda ulkenin yapabilecegi tek sey bu simdilik. Ve kactim. ;)
Sınav gününü unutup oyu sınav gününe aldılar öğrencilere sınavın 24 haziranda olduğunu unuttuk 1 hafta ileri aldık her saniye değişiyor dün dediler herkes 0.5 net yapacak bugün 0.5 net olayı kalktı deniyor türkiye de eğitim de yok ogrenmedigimiz şeyleri bize sınavda soruyorlar
Tek millet Tek vatan Tek bayrak 1 olmak diri olmak iri olmak hep birlikte Türkiye olmak
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
AKP ve RTE aşkı olana şaşırıyorum. Yandaş zenginseniz anlaşılır da.16 senede ülkenin geldiği hali göremeyen geçinemeyenlerden olanlar şaşkınlık yaratıyor.
@mavigoz1234 yanlış düşünüyorsunuz hemde baştan sonununa kadar oy vermek kadar vermemekte bir görev. Bizi temsil eden kimse yok galiba bu gidisle de hiç olmayacak. Buarada hepsi kötü iyisine oy vermek diye bisey yok bizim fıtratımızda nasıl kötü olunuyorsa iyi olmayi da bilmeliler.
Yani senin kararın ama ben oy vermemeye çok karsiyim 6 tane cumhurbaskani adayi var cünkü, hicbir sekilde hic birinin görüşleri seni temsil etmiyor mu ki? Cok sasiriyorum.
@Balikkburcu Sen henüz dünyada yokken, istanbuldan hakkari dağlarına gittiğimde güneşinde, soğuğunda âlâ sını gördük 😂Ve daha fazlasını 🏔🌞Hiçbiri etkilemedi 😂Derim yanar dökülse, soğuktan ellerim tutmaz olsa asla pes etmem ben 👈Sanada tavsiyem evlat;biraz güneşe çık, ne öyle beyaz ten 😀😄bebek poposu gibi
Ben beyaz seviyorum. Sizin gibi insanlar zevkleri ve renkleri tartışıyorsa sizin tarafınızda olmayı asla tercih etmem. Çünkü kişinin seçim ve zevkine saygı duyarım! Sen daha güneşi sevmememe bile saygı duymadan bu tarz örnekler veriyorsan, ohoo
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
286Cevap
Milleti daha fazla soymamalari icin Chp tabikide Muharrem inCe
Aslında kullanacağım oy cumhurbaşkanlığı için İnce milletvekilliği için iyi parti ikiside bana daha samimi geliyor ve bir şeylerin değişmesini istediğüm için oy kullanacağım
tayibin karşısındaki bütün seçeneklere oy verebilirim ideoloji flan yok artık. Bu savaşın adı ANTİÇOMARHAREKETİ 40 yapar ve püskevit çikolata gay kasetleri başkan yardımcısı olacak tekerlek
😂😂😂😂😂😂😂✌️✌️✌️✌️✌️👍👍👍
Cumhur başkanlığı Muharrem İnce millet vekili de Meral Akşener
Sosyal medyada cikan sonuclarin tersi cikiyor genelde
Aklı olan HDP'ye verir HDP insanı kültürlüdür. Kudurun şimdi görüşüme yazacağınız yorumlarla cahilleri takmam ben
Hdp barajı aşması lazım
Komik gördük kültürünüzü
türkiyemizi bu güzel ülkemizi kü rtlerden arındırdık mı olay bitmiştir
Aynen sulari ısındı çünkü bunların👍
yeter artık burası türkiye vumhuriyeti bayrağı tektir istiklal marşımız tektir beğenmeyen defolur gider
Kesinlikle
k ürtlerde ya bunu kabullenecek ya da gidecek daha o güzel türkçemizi bile oğrenememişken burda gelip propaganda yapıyorlar
Güzel kardeslerim hep bu oyunlara geldigimiz icin akp bu gune kadar iktidarda kaldı bir birini yiyen insanlar degil bir biriyle olduklari gibi kabullenerek dostca yasayan insanlar huzurla yasar. T. c. vatandaslığını kabul eden her inancta ve uyrukta insana yer var bu ulkede kabullenmeyen illaki kendini belli eder ve gitmek zorun da kalir. Adamin videolari cikmis hdp nin oylari bize lazim diye siz hala kavga derdindesiniz bu yorumu yapan kisi gercek bir hdp limi? Bundan bile emin degilsiniz akıllı olun
bunun siyasetle ilgisi yok k ürtlere cocukluğumdan beri kılım sevmiyorum sadece olay bu kişisel
@Клвдияивановна işte sen kürtlere kıl olduğun için sevmediğin için ayrımcılık oluyor onları ötekileştirip sonra da onlara bölücü damgası vuruyorsunuz
Kültürlümü.
kızlaraa eş seçme hakkı vermeyen ve bunlara ses çıkarmayan malum parti.
Çocuk yaşta zorla evlendirilen kız çocuklarına arka çıkamayan malum parti.
Sevdiğine kaçan kıza infaz kararı veren ve bunlara ses çıkarmayan malum parti.
Töre cinayetlerine ses çıkarmayan malum parti.
Çocuk yaştakileri dağa kaçırıp silahlandıran ama Kendi çocukları Avrupa'da okuyan ve bunlara eşitlik diyen malum parti.
Kültürlü öyle mi.
inşallah şakadır bu :D selahattin demirtaş kütüphanesi okulları sergileri vardıda aberimiz mi yok
@Betulkodalbass senin başkanın gibi paralar çalsaydı o da kütüphane açardı merak etme senin başkanın çaldığı halde kütüphane açmıyor ancak yol cami yapmayı bilir
@ekayi61 senin dediğin şeyler anadolu'nun gelişmemiş her ücra yerinde oluyor elbet biz ezilen her halkın yanındayız bu önemli değil onlara da sahip çıkarız elimize fırsat geçsin yeterli
Laftasınız anca laftaaaa
Sizi takıp yinede yorum yazdım hadi yine iyisiniz ne olursa olsun değişmezsiniz HDP ye kürt milliyetçiliği yapan parti olarak bakıyorsunuz ne dedi selahattin ben türküm kürdüm ermeniyim aleviyim süniiyim adam ezilen halklardan yana siz anlamamaya devam edin ülkenin yarısından fazlası cahil zaten herkesin HDP'li olmasına gerek yok o ayrıcalık bizim olsun insanların görüşlerine saygı duyun HDP'ye oy verenler aman aman kan dökülsün diye vermiyorlar bunu da aklınıza koyun mesele terörse eğer AKP de işide az destek vermedi bunları da görün eğer olaya vatan hainliği olarak bakacaksanız biraz da akp'yi eleştirin derim. Ama başkan kürt olunca zorunuza gidiyor adam hukuk mezunu tayyip ne mezunu acaba din ile bir yerlere gelmiş çalıp çırpıyor selahattin yalnızca bağlama çalıyor asıl bölücü ayrımcı sizlersiniz sevmeyi bilmeyen insan çıkarsınız demek ki kürtler size bişey yapmış o yüzden böyle düşmansınız o yüzden HDP lafı geçince başka yerlerden nefes alıyorsunuz
Sana zor gelmis anlasilan otur bir kenarda sindir kendini kandırmaya çalıştığın laflarını. Adam burda bizim askerlerimizi sehit etsin orda burda dagda adamlarimizi öldürsün, utanmadan bir de oy mu istesin? Yok öyle bir dünya, ona da oy verecek olan yine kendisi gibi pkkli olan sizlersiniz vatana hainlik edenlerle işimiz yok bizim
@begumk91 allahım böyle boş konuşan böyle medya zehirlenmesi yaşayanları bana gönderme lütfen insan gibi açıklama yapabilenleri gönder :D :D savunmaya bak ya sanki HDP'ye oy verenler askers gitmiyor ahahahaha valla bu ne ya kulaktan dolma laflarla geliyor çok komik ya
Medyaya ne hacet görüyoruz yaptıklarınızı adam boş yere yatmiyor ya orda :Dd
Bunlar son çırpınışlarınız zevkle izliyorum
@begumk91 ya sen hala yaşıyor musun ahahahaha
@begumk91 hiçbir söze gerek yok HDP'den başka parti yok :D kudurunnnn
Hdp=pkk=hain
burasi bizim topraklarimiz turklerin topraklari dedigim gibi bayragi ayyildizdir istiklal marsi tektir resmi dilide turkcedir bunu hazmedemeyen istemeyen varsa sktrp gidicek ozellikle k urtler evet sizden son derece nefret ediyorum her ne bk varsa sizin basinizin altindan cikiyor gidin ya istemiyoruz sizin irki
Başkan Kürt olduğu için mi zorumuza gidiyor. Harbiden cahilsin işine geldiğin gibi konuşuyorsun.
Öncelikle anavatan parti kurucusu kim kökeni ne ve Karadenizden yüzde kaç oy almış.
Sen şimdi bir zamanlar dağda askerle çatışmış birisine oy istiyorsun. Ben bu adam denen mahlukun müslüman olduğundan bile şüpheliyim.
Siyaset yapacaksan 80 lerden itibaren neler olmuş araştır. Başkasınanin anlattıklarıyla zihnini doldurma. Kendine yazık edersin. Tâbi ne olduğunu kim olduğunu bilmiyorum belki de dağ a çıkmışsındır.
Cehalet insanın en büyük düşmanıdır.
@Клвдияивановна butun Kurtleri ayni seye koyma
ben bütünm k ü rtler aynı demiyorum bütün hepsi terorist de demiyorum sadece istemiyoırum ve hoşlanmıyorum o ırktan
@Клвдияивановна kudurun yazmıştım görüşüme çok iyi kuduruyorsunuz sizi izliyorum devam edin
😂😂😂😂 ben kudurmuyorum ki tatlisi sadece k urtler benim dusmanim diyorum 😀😀😀
İzle bebegim secim cok yakın 😘
he he yavrum he
Boş yapmayın
@begumk91 kimin kazanacga belli zaten neyin havasi bu😂
Hava yapilacak bir durum yok tatlı tatlı konuşuyoruz, evet secim cok yakin oylar da az cok yukarda belli zaten kasilmasi gereken bir durum yok digerleri açısından
Bence bu seçimde çok üzgünüm ama akp kazanacak gibime geliyo 😕
Evet doğru biliyorsun
Neden eksi zorumuza mı gitti allahım ya yukarıda ki anketi göremiyorsanız bir göz doktoruna çıkın !!!😡
Zorunuza...
Eksi atmayı kesin lan ben akp li değilim ama o kazanacak mal mısınız mq
Burası bile bir soruyla karıştığına göre siz siz olun, 3 Temmuz'daki olası bir ikinci seçim ihtimali için seçmen kağıtlarınızı saklayın ☺️
Bravo aynı fikirdeyim 👏👏👏👍
Diğer partiler tam adıyla yazılırken neden Akp tam adıyla yazılmıyor? Adalet ve Kalkınma Partisi olaraktan?
Sırf Silahlı teröristleri gömdüğü ve kıravatlı, üniformalı olanları da içeri tıktığı için Ak Parti... Diğerlerine bakıyorum teröristlere degil iktidara kinleri var.
Hepsi oy için kullanıyor. Zamanında onlarda kullandı. Acımasız olma bu kadar.
PKK'nın hiçbir iktidarda bu kadar zayıf düştüğü görülmedi. Bu benim için yeterli bir neden.
😂 😂 İyi anlaşma yapmışlar desene. Ne verdiler acaba. Neyse ya hayırlısı olsun maykıl.
Aynen Micky
Peki fettullah efendunizle işbirliği yapip bu ülkenin komutanlarini genelkurmay baskanini terörist diye içeri tikarken de alkisliyir muydun akp yi? Delikanli ol dogruyu şöyle ama.
Cumhuriyet Halk Partisi ötekileri artık tedaülden kalksın gitsin.
ince ince bir kar yagar muharrem ince
Hiçbirine vermek içimden gelmiyor açıkçası. Hepsinin rahatsız edici yönleri de var iyi, güzel dediğim yönleri de. Ancak duruş olarak en mütevazi en akıllı hangisiyse ona basarım gibi geliyor.
'Aynı şeyleri yapıp farklı sonuçlar beklemek ahmaklıktır' (Einstein)
Türk vatandaşı olsam oyumu AKP'den yana kullanırdım.
ee nasil turkce konusuyon
@kayae3 sen bu kafayla yaşadığına şükret ya.
Hahahahah 😁😁😁😁😁
Milletimizin gelecegi refahi huzuru icin millet ittifaki Chp ve Muharrem iNCE
Oyum sonuna kadar akpartiye abimin 3 tane köpeği var durmadan ayağa kalkıp havlayanin ismi kilictaroglu durmadan gezenin ismi Muharrem İnce. Kapalı alanda yatan ise Selahattin Demirtaş inanmayana resim video atarim
Atsana
iyi halt yemişsiniz dava açma hakkı var bu insanların nerden bulacaklar deme ip adresinden yerinin bulunması 3 sn
@Bendesasirdimamavar dev gibi traktörmuz var ismi Tayyip
https://youtu.be/-ECjv1yIjfA
Yapmayın etmeyin. Geleceğimiz söz konusu. İyi DÜSÜNÜN lütfen. Videoya yorumlarını bekleyeceğim.
@mavigoz1234 adam haklı Türkiye'ye neden gelmediğini 1980 1990 li zamanlarda ülkeyi PKK kişiler
Bülent Ecevit Abdullah Gül bunu gibi daha neler neler var ama ben söyleyemem bile. senin yaşın yetmez
@mavigoz1234 gelecegimizi düsünüyoruz zaten. Simdiden kolkola giren yarin ülkeyi teslim eder gider ;)
artigercek.s3.amazonaws.com/.../...jhEsO0t8fG.jpeg
@Abuzer-Kadayif su. Adamın agizina terörü bitirmek sözü duydunmu iki lafını biri cumhurbaslik sarayını yıkacak başka birşey yok iki kelimesi bu. Bize başsağlığına geldi kimse tokalasmadi
vaatlerinde terörü bitircem diyor ama yersen tabi.
selonun karsinin evinden cikmiyor irz düsmani.
adam degilki tokalassinlar, eve bile almamak lazim. Mazallah bereketi kesilir evin.
Bunlar hep yikacam diyorlar , yapacam dedikleri seylerin hepsi yalaan.
@Abuzer-Kadayif annemin teyzesinin torunu Afrinde tank patladı şehit oldu
basiniz sagolsun.
Başımı açmadan üniversite okumamı sağladığı için desem yeterli benim için... İnanç ozgurlugu oyle degil boyle olur degil mi... 😉 #DEVAM
Chp yerine yanlış yapıp İyi parti yi işaretledim ://
Ak Parti'ye 💡
Cumhurbaskanlik da CHP ınce milletvekilliginde HDP
Halkların Demoktatik Partisi barajı aştığı gibi
8 Milyon KÜRDÜN oyu İnce'ye anasının ak sütü gibi helal olacak.
Helal hoss olsunnn✌✌
@kartenalodan28 Kuşkun olmasın.3milyon genç ilk kez oy kullanacak.
HDP seçmeni olarak inceyi destekleyecegim
@Ghostshutterr inşaAllah kardeşim. Kürd halkı uzatılan bu barış elini boş bırakmayacaktır.
Korkularından kürd şehirlerindeki mitingleri bile yayınlayamıyorlar. Amed'de sadece 130bin kişi katıldı.
Dört kişilik bir ailenin sağlıklı, dengeli ve yeterli beslenebilmesi için yapması gereken aylık gıda harcaması tutarı (açlık sınırı) 1.686,12 TL,
Gıda harcaması ile birlikte giyim, konut (kira, elektrik, su, yakıt), ulaşım, eğitim, sağlık ve benzeri ihtiyaçlar için yapılması zorunlu diğer aylık harcamalarının toplam tutarı ise (yoksulluk sınırı) 5.492,24 TL oldu.
Bekar bir çalışanın aylık yaşama maliyeti ise 2.084,36 TL olarak hesaplandı.
@Ghostshutterr kek ye nankör yetmezmi
Doğru ya bedavaydi değil mi? Bizi kol böreği keser
@Ghostshutterr ben yanında iguana. çorbasıda içerim.
Tatlı vezir parmağı sunuyorlarmis ama dilber dudağını tercih ediyorum ben😂
Şu hdp diyen terörist pezevenklerde varmış buralarda. Dağda eşek sevmek varken neden burası? Ben Doğulu biriyim ve bu hdp denilen kaltak şerefsizler hapse değil direk başı kesilmesi gerek. ( Ve bir gün öyle olacak zaten!)
Chp Atatürkün kurduğu bir parti olduğu için başına salatalık bile geçse %25 oy alır fakat
Ak partinin 16 yıldır yaptığı ortada ben lafa değil icraata bakarım
Madem bu zamana kadar vaatleri vardı iktidardayken neden yapmadılar
ıktıdarda dedıgın 1950
zeka küpüsün be sen :D :D boyle eğitimsiz bir hedef kitle oldukca bunlar daha cok kazanır cook.. mhpliyim bu arada hemen otmeye baslamaman için belirteyim
@masengul benı de kastetmıyorsun degıl mı
@kartenalodan28 yok ustam yorum sahibine dedim. baksana bir onceki hukumeti bilmiyor bile kim oldugunu chpye sallamış :D
@masengul aynen yaa
Ben bir önceki hükümet chp demedim ki CHP iktidardayken neden yapmadı dedim
chp ıktıdardayken o kadar yanlıslar yaptı kı hala sancılarını çekıyor bunları savunacak degılım ama ak partının yanlıslarını mesru kılmaz
Seçimimizi yaparken dikkat etmemiz konu ülkenin de geleceğidir. Şu videoda net bir şekilde anlatılmış. Bugünü değil geleceğimizi düşünmeliyiz.
https://www.youtube.com/watch?v=kEYFnekX9vo"Bugün doğu ve güneydoğuda refah ve özgürlük var" diyor konuşan aktör akp nin propaganda videosunda... Kusura bakma ama bunlara inanacak kadar beynimi tecavüze açmadım ben arkadaş...
@aerolite katılıyorum
Akp sakın maydanoz olmasın kimse yoruma herkesin kendi fikri
Solcu bir insan olarak CHP ye yıllardır olduğu gibi..
teşekkür ediyor ve tebrik ediyorum. alnınızdan öpüyorum. gerçekten.
😊😊
atatürk ün mirası bu partiyi şerefle taşıyan ecevitin de ayrıca hayranıyımdır.
kendi ceplerini düşünmeyen halkı düşünen ve amerikaya avrupaya kafa tutan insandı ecevit
Ben annem ve babamdan Ecevitin adını duyarak büyüdüm alevi bir ailenin kızıyım en büyük etken..
babam rahmetli ecevitle tanışırdı görüşürdü. çocukken bir kez konuştum onunla rahmetli ile. hayatımda ilke kez bir büyüğüm dizlerinin üzerine çöküp gözlerimle göz göze gelrek konuştu benimle. yani çocuk olsam da beni büyük adam gibi görüp benimle aynı hizaya geldi
biliyor musunuz bu davranışı iki insan yapıyordu. birisi atatürk diğeri ecevit.
ama kendini doktor sanan akp li bakan çocuğun başından tutarak havaya kaldırıp sözde sevgi gösterisi yapıyordu
kendisini korumakla görevli güvenliği koruyan tek liderdir sanırım
www.bursasancak.com.tr/.../...lari_h5319_80616.jpg
Patates olmuş 6tl (!) Gönlüm Muharrem İnce'den yana
O degilde sitede 354 tane o. cocugu var. Kendinizi belli edinde sikayet edelim.
Akepelilerin ve mehepelilerin türklüğünden şüphe her zaman ederim. Atatürkü sevmeyen Türk olamaz. Bana göre de güzel kardeşim olur
Bu yalakalarin Çanakkale'de ölen dedeleri kalksa bunların yüzüne tükürür. Keşke kondomun içinde kalsalardi
Atatürk'ü sevmedigimizi nerden çıkardınız?
@begumk91 Ayyaş kelimesinden çıkardık mesela.
Hırsızlıkta 1 numarasiniz oğlum size türk diyen ibnedir
Cok boşsunuz boyle sacma bir muhabbet ben ömrü hayatimda görmedim devam edin böyle
Herkes herkesin görüşüne saygılı olsa ya
Biz ne ara bu kadar tahammülsüz bir toplum olduk. Bak o. kadar hakaret küfür yedim. Ama ben bu gemideki herkesi seviyorum
. Araplar gibi gidecek yerimiz de yok
. Bolunursek yok oluruz
Kışkırtıcı bir görüş görmediğim müddetçe asla ağzımı açmam tahammül dedigin denilenlere karşı sessiz kalmaksa kusura bakma dedigin gibi o bende olmayan bir özellik. Zaten ks de ayrı bir kafada biz paylassak bu tarz gündem sorularini sakincali paylasim diyip kaldirirlar ama kendileri yapinca sıkıntı yok nedense. Bizde herkesi seviyoruz yani kendi acimdan konusmak gerekirse ben herkesi seviyorum polemik çıkartılacak sekilde görüşler sunulmasa ben de tabi bu kadar sözü sarfetmem. Ama hem gorus sahibinin hem de seninde attigin ilk yorum elle tutulur cinsten değil ayni gorusu paylasmiyor olabiliriz haklisiniz ama bu birbirimize olan sayginin önüne gecmemeli sonrasi malum münakaşalar.. birileri ayyaş demiş olabilir birileri de comar diyolar ama farkındaysan hep arada 'birileriii' ben sahsen bu görüşü savunmuyorum kimseye ayyaş gözüyle baktığım yok Atatürk benim de atam kimse kendine mâletmemeli
Vatani kime satıyorsanız onunla temas kurun.
Sağcılar asla solcu olamaz solcu bir ruhumuz olsada,, memleket bizim memleketimiz
Ak parti bu sitede ne çıkarsa üzerine en az 15 puan ekleyin CHP ne cikarsa en az 10 puan düşürun.. gerçek sonuçları görebilirsiniz..
Katılıyorum
@NoNamePlease bu arada ak parti bu sitede hiç yüzde 38 görmedi, farklı zamanlarda.. şaşırtıcı
Soruyu güncelliyor bu durup durup, ne iş bu?
Artiramadi oyları 😂😂
18 den beri AK Gencim ölene kadarda oyum o partiye olucak... doğru yolda oldugu sürece.
Olagan ustu halle yonetiliyoruz yine olagan ustu halde secime gidiyoruz issizlik artiyor hayat pahalalilasiyor dolar yukseliyor mazot fiyati artiyor insanlar yolsullasiyor turkiye uretemiyor cari acik artiyor. Ayrica terör teror teror diyorsunuz feto yapilanmasina izin veren asil teroristleri zamaninda basimiza musallat eden de maalesefki akp idi. Sanirim yandassiniz hayatin dort dortluk bu sebepten akp diyorsun ne diyelim hayirlisi :)
Yav he he ölüyoz bitiyoz o yüzden bunca mordn sekilde yasiyosunuz herseyiniz dort dortluk dogru..
😂 belki bir iki tane adam akıllı akp ye oy verip bunu guzel bir sekilde aciklayabilen vatandasa denk geldim onlarda hakikaten yandasliktan iyi gelir sagliyorlardi ama oy verenlerin çoğu da maalesef senin aciklamandan da bel olacagi gibi ne yaptigini bilmiyor bu nasil yorum la 😂 gerekce yok bişey yok 😂
Yorum seni takmayisimdan kaynaklaniyo senin gbi onkadar cok insanla ugrasiyorum ki bikkinlik geldi artik rastgele yorum ondan yaptim la yine sizin gbi yalan atmiyoz cok her neyse tek eylemi yikmak olan insanlarla fazla konusmak istemiyorum.
körü körüne bağlanmışsın sözlerin aynı sayın cumhurbaşkanımızın sözleri :) bense okuyup arastırıp doğruları öğrenme peşindeyim. yıkım felan da yok bu arada öyle sanmayın. sadece merak ettiğim akp neden bu kadar yalan söylemeye başladı o çok ilginç ya ben sayın cumhurbaşkanımız ve diğer tüm adayları tarafsızca dinliyorum yorumluyorum araştırıoyrum senin gibi aklımı bir kanara bırakıp körü körüne bağlanmıyorum zaten beni tak veya takma önemli değil sen kendini bile takmamışsın belli çünkü seni sen yapan düşüncelerin akllın fikrin yok bir birey bile değilsin. akp dışındaki partileri de izle ben hepsini izliyorum. akp liderinin 75 kişilik sınıflarda okuduğu dönem chp nin tek başına iktidarda olduğu dönemlermiş öyle dedi chp nin tek parti iktidarı 1950 de bitmiş kendisi 1954 doğumlu bak dahası da var emar ve tomografi akp ile geldi diyor ama bunlar 1989 kullanılmaya başlanmış ilk olarak ya daha çok var bir bunlar son bir hafta içerisinde söylenmiş yalanlardan daha bir kaçı yani görün artık.
Körü körüne bağlanmadım o senin basitleştirme çaban ufaklık biz kimin ne mal olduğunu çok iyi biliyoruz afam kimse ona oy atiyoruz eski tarihlerde chpnin ne hirsizliklar hainlikler yaptığı camileri ahir yapip türbanlilari okullardan kovduğu kayıtlı arşivleride, araştırdım diyosunda bunlari göremedim heralde kendini iyi gördüğünü iddia eden arkadaşım? ? Ak partinin yaptıklarını da çok iyi görüyoruz ama siz Külliyeyi kapatip Çankaya'ya geçicem dersiniz nükleer santrali iptal edicem dersiniz akpartinin yaptığı ve yapacağı bütün projeleri iptal edicem dersiniz sonra öyle demedik diyip tribüne oynaramaya kalkışırsınız bu iki yüzlülüğü bırakın artık.. bu arada ben öyle bir bireyim ki seni onuncu defa mağlup edicek aklı başı yerinde vatanına sağdık sizin gibi hain olmuyan bir bireyim.
afrinde mehmetcik teröristle savaşırken ordaki masum halka saldırıyo mehmetcik diyen binkere destek olmayıp her seferinde vatanını karalayan bir aşağılık partinin bireyi degilim çok şükür senin bezelye kafandan ala fikir ve düşünce üreten bir beynim var vede hamd olsun. İlk başta kendi yetersiz şeylerinin derdine düş kendine gel sonra burda edeplice konuşmaya gel.
Yazdiklarini okudum. Ve sunu gördüm cidden akil yoksunu bir bireysin. Sayin cumhurbaskanimiza saygimiz sonsuz ama bu onun tum soylediklerine koru korune baglanmamizi gerektirmez. CHP iktidira gelmedi bu sebepten suclamalarin yersiz. Madem chp teroristlere destek veriyor ee o terorist partinin liderinin adayligini oncelikle kim kabul etti akp demi? Neden peki onlarin üzerinden rant saglamak icin. CHP yikacam iptal edecem demiyor doğru olanlari yapacak elbetteki. Saray cok masrafli oluyor o kadar gencimiz issiz parasiz yoksul gecinemiyoruz. Yetersiz dedigin bende ozel bir lisede matematik öğretmeniyim devlete atanamadim 80 puanla benden daha kötü durumda olup 90 puanlarla atanamayan mulakatlara takilanlarada var yetersizin dogru cunku bir feto kadar olamadik demi ee sorularin cevap anahtarlarini veren yok ki onlara verdikleri onlari tepemize cikardiklari gibi sen git aldatildik diyenlere teroristleri bas taci yapan o kadar insanin hakkini gasp edenlere oy ver.
Daha bitmedi buraya hangi birini yazayim bilemiyorum. Bana sunun da cevabini ver neden 7. kez olağan ustu halle yonetiliyoruz hadi diyelim ic ve dis tehditler var ondan peki o zaman sayın cumhurbaskanimiz neden kazanirlarsa olağan ustu hali kaldiracagini soyledi neden daha once kaldırmadi neden şimdi degil neden seçimden sonra secimden hemen sonra tüm ic ve dis tehditler yok mu olacak? olağan ustu hal nedir onu da bilmezsin simdi sen :)
Bana hain demissin iste bu sekilde kutuplastirmak ayristirmak budur sen ve senin gibilerin isi 😂 ben guc sahibi degilim terore karsiyim ama madem teror var mucadeleye devam edilsin ve teröristlerin hepsi de iceri tikilsin. Terorist dediğin chp zamaninda erbakanla bir olup en büyük terorist abd ye inat kibris baris harekatini yapti. Ya cidden komiksin 😂 belki bir ihtimal beynin vardir da hani belki calistirabilirim seni azcik dusundurebilirsem diye uğraşıyorum 😊 akp cok guzel isler yaptı bende zamaninda onlara oy verdim tabiki de. Ama artik sadece yollar kopruler hastahaneler yeni insalar yetmiyor bunlarda olsun tabi ama once su adalet saglansin issizlik sorunu cozulsun Suriye sorunu cozulsun teror tamamen bitirlsin teror hep vardi akp doneminde de devam etti yine var ama allah var mucadeler ediliyor chp teroru bitirecem diyor ya bir kere farkli bir secim yapin turkiye batman merak etmeyin baktiniz olmuyor eski partinize donersiniz.
Hatta madem chp terorist madem oyle diyorsunuz dokunulmazligi isterse kaldirabilir akp kaldirsinlar o zaman da herkes yargilansin! Birde sayın cumhurbaskanimizi yanlış mi bilgilendiriyor birisi cok gafi var cok bunlarda daha son 1 haftada olanlar mesela 75 kisilik siniflarda okudum dedi chp iktidarinda ama 1950 de chp iktidari bitmis kendisi 1954 doğumlu ayrica emar ile tomografi akp zamaninda gelmiş dedi ama 1989 da ilk defa kullanilmis türkiyede daha cok cok var yav yaz yaz sigdiramiyorum ya kardesim merak ettim de sende beyin var mi 😂
Yorumlarına hakaretle başlaman okumamam için yeterli sebep kaybol şimdi.
Senden mi izin alacam. Adam gibi konussaydin dalga gecer gibi yav he he tarzında basindan savar gibi konuşmasaydin keske. Benim yazdiklarimi oku veya okuma ama biraz kendini gelistirmek icin kitap oku en azından tercihlerin doğru olsun.
Tek rejimi kaldırmak için oy vericeğim, 80 milyonun tek bir kişinin elinin altında olması kadar saçma birşey yok.
Güzel yorum.
2 milliyetçi parti oranı eşit hdp ve mhp Bahçeli mafetti partiyi 😀
Şu körelmiş, yoz ve hırsız düzen partisine hala oy çıkıyor ya, her şeyden tiksiniyorum. Beyinsizliğiniz de boğulursunuz inşallah.
HDP ve HDP'nin desteklediği partiler dışındaki bir partiye oy verilmesi gerektiğini düşünüyorum.
Terörü başımıza getirmenin anlamı yok.
Basimiza gelmeyecek zaten akp nin milletvekili sayisini dusuruyoz burda.
Durmak yok yola devam! Neden mi?
Muhalefete bakınız lütfen!: hdp, chp, saadet... Çürütülmüş alaska somunları gibi
Olagan ustu halle yonetiliyoruz yine olagan ustu halde secime gidiyoruz issizlik artiyor hayat pahalalilasiyor dolar yukseliyor mazot fiyati artiyor insanlar yolsullasiyor turkiye uretemiyor cari acik artiyor. Ayrica terör teror teror diyorsunuz feto yapilanmasina izin veren asil teroristleri zamaninda basimiza musallat eden de maalesefki akp idi. Sanirim yandassiniz hayatin dort dortluk bu sebepten akp diyorsun ne diyelim hayirlisi :)
Ben yazdıklarımdan sorumluyum, element uydurma şeklindeli görüşlerinize bir defalık cevap vereceğim.
İçeriden ve dışarıdan saldırı altında olan bir ülkede tabiki olağanüstü hal olacak.(Bu da benim görüşüm)
Ekonomi hakkındaki görüşleriniz ideolojik saplantınızın dışa vurumudur. Zira sokakların dili olsa da konuşsa.
Yanlış yapan insanlarla devletin görüşmesi ve onların eğitilmesi suretiyle kazanılması gayet insanîdir. Ancak kazanma işi diyalogla olmuyorsa tokat da bir eğitim biçimidir. Haa çözüm sürecinde kazanılması gereken insanların karşısında olup süreç sona erdiğinde ise teröristlerin yanında durmak dansözlerin dahi yapamayacağı ahlaksız bir tutumdur. Fetö konusunda hükümeti eleştirenlerin zaman gazetesi kapatılması vb. olaylarda ilgili örgüte destek vermeleri de bu bağlamda değerlendirilmelidir.
Zihniyetinize yandaş olup dört dörtlük hayat sürülebileceği yanlışı yerleşmiş. Ancak ben hamdolsun sizinle aynı zihniyette değilim. Zira benim zihniyetime göre hayatımın dört dörtlük olması için çok kazanmak değil çok kanaat etmek yeterlidir.
Hasılı iftiralarla dolu yazınıza insana duyduğum saygıdan ötürü cevap verdim. Ancak biliniz ki iftira atmak veya herhangi bir veriye dayalı olmadan konuşmak küçük algıların işidir. Selametle kalın
Teroristler diye kastettiginiz kisilerin ozellikle su anda cezaevinde bulunan selonun adayligini kabul etmeseydi akp madem onlar tarorist ya? Ben hdp yi savunmuyorum ama senin zihniyetine de gulmeden kendimi alamıyorum 😂 veriler ap acik ortada feto teror orgutu yapilanmasi akp zamaninda oldu kol kolaydilar fotoğraflar ses kayitlari videolar mevcut istersen gondereyim :) ben hakimin bir siyasi partinin liderini elestirmedigi yarginin bagimsiz olduğu askeriyenin bagimsiz olduğu suriyelilere milyonlarca dolar kaynak ayirip kendi insanlarini hice saymayan bie turkiye istiyorum. Hatayliyim son bir kac yilda burasi suriyeliler yuzunden çekilmez bir hal aldi aksam antakya parkında cikip dolasamiyoruz bile rahat bir sekilde. 80 puan yapıyoruz öğretmen olarak hala aciktayiz geçinemiyoruz. Tum bu ic ve dis tehditleri guclendiren bunlari arttiran da 16 yıldır bu ülkeyi yonetenler olmasin? Ac biraz tarih oku abicim azcik oku bence 35 yasina gelm osmanlinin nasıl battigini oku benzerlikleri gor!
Dört kişilik bir ailenin sağlıklı, dengeli ve yeterli beslenebilmesi için yapması gereken aylık gıda harcaması tutarı (açlık sınırı) 1.686,12 TL,
Gıda harcaması ile birlikte giyim, konut (kira, elektrik, su, yakıt), ulaşım, eğitim, sağlık ve benzeri ihtiyaçlar için yapılması zorunlu diğer aylık harcamalarının toplam tutarı ise (yoksulluk sınırı) 5.492,24 TL oldu.
Bekar bir çalışanın aylık yaşama maliyeti ise 2.084,36 TL olarak hesaplandı.
@Ghostshutterr valla kardeşim herşey rakamlarla matematiksel olarak kesin bir şekilde ortaya konulmuş zaten ama gelde anlat hangi birini söyleyelim ki bunlara o akdar çok şey sebep var ki değişimi gerektiren
5.500 tl maaş alıyor ve bu maaşla hiç de yoksul gibi yaşamıyorum. Aksine her şey yolunda hamdolsun. Ha gönül ister ki ülkemizin refahı artsın, her şey daha da güzel olsun ancak üstteki yorumdan da anlaşılacağı üzere mevcut muhalif partilerle ancak bu ülkenin cefası artar. Dikkat ediniz mevcut iktidar partisinin yüzde yüz icraatlarıyla değil, muhalefetin çapsızlığı yüzünden alternatifi yok. Ayrıca chp ve hep bu ülkede iktidar olamaz ancak mide bulandırır biliniz.
Sende haklısın. Rica ediyorum son yorumlarımı oku sadece akla mantığa ve verilere dayanarak yazmaya çalıştım ve gizli kullanıcının o aynı seyi yapamasada ben onun tüm sorularına iftiralarına ve attığı çamurlara cevap verdim. Hepimiz için hayırlısı olsun.
Amin inşallah. Teşekkürler
rica ediyorum kardeşim son birşey isteyecem bak ben a heberi de diğer tüm kanalları da izliyorum Erdoğa'nın ve İnce'nin mitinglerini de zaman buldukça takip ediyorum. Sende aheberide trt yi de foxu da izle Doğru bir insan 4000-5000 tl üstü maaşla çok çok rahat geçinebilir Türkiye'de Bende 3000 ne yakın alıyorum yazları hariç. Ve sen iyi durumda olabilirsin sevindim senin adına ama beni korkutan şu ki osmanlının çöküş dönemine bakıyorum şu anki duruma benziyor yine osmanlı parası avrupa parasına göre değer kaybetmiş dış borç artmış cari açık artmış osmanlı devletin elinde olan fabrikaları özelleştirmeye başlamış vs... kabaca bahsettim istersen ayrıntıya girerek karşılaştırmaları aşağıya yazarakta anlatabilirim. Ben hem özelde çalışmak zorunda kalan bir öğretmenim. feto gibi bedavadan atanamayan vatandaşlardan biriyim allahıma şükürler olsun ki başım dik alnım açık. Ben hem kendim hem ailem hemde Türkiye için Muharrem İnce'ye oy verecem bu sefer baktım olacak gibi değil RTE ye dönerim.
Ak partililer sandıkta konuşur hic kimsenin sosyal medyadan göt* kalkmasınn😉
Hırsızlıkta müslüman mesleği bence de 1 numarasın yavru akkurt
Aynen dostum napıcaksın iktidar olunca böyle oluyor
Sanane olum bu seni ilgilendirirmi😄
Instagram ve youtube a adını yaz
Sen değil akpli savcı gelsn o yazı yine youtube da resmin olarak kalacak vatansız
Takip et beni
Seni sadece Vatansızlar takip edebilir
Olaya bak... terör karşıtı parti... terör destekcisi saydığı partiden daha az oy alıyor. Bu bir dramdır. 😂
Oylar galaksiler arası federasyon partisine 😎
Anket sonuçları doğruya oldukça yakın olmuş. Tabi ki Ak Parti.
Halkın iktidarının kurulması için oyum Atatürk'ün partisine. Yani Cumhuriyet Halk Partisi'ne. Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde ise oyum Muharrem İnce'ye.
Tabiki de hdp vercem ama cumhurbaşkanlığı seçiminde inceye mi versem diye düşünmüyor değilim
Bence inceye ver
@blackwhite11 peki neden
2. Tur olursa oyunu muhakkak inceye vermelisin. Ama ilk turda Cumhurbaşkanlığında. İnceye daha vermen mantıklı olur. Vekillikte ben de oyumu hdp ye vereceğim.
HDP yide parti diye yazmışsın ya oraya HDPKK yazsan daha doğru olurdu
Küfür yerim diye mi gizli yazdın bunu?
şimdide hdp yi savunacaksiniz vatan hainleri.
@aerolite kaşlarına bakınca hdp bayrağı dalgalanıyor:D
Zaten tipinde meymenet bile yok ki
@Qgwhia bence de tipinde meymenet yok. Kaşlarının gölgesinde 4 aile piknik yapar:D
😂Aynen öyle
@Qgwhia her lafa atlayan kendini vatansever kız ve gizli üyede... Korkusundan gizliden yazan zavallı ahahahaha
@Onsuzbirisi ne gizi lan ne diyosun sen
@Onsuzbirisi laflarımın çetelesini tutacağına onsuz geçen günlerin çetelesini tutmaya devam et yavrum sen olur mu
@Qgwhia senin profilin açık mı kim olduğun belli mi :)
@Qgwhia tipe gel ya allahm sıfata bak batı özemtiliği üzerinde ama burada milliyetçilik yapıyor klavye delikanlısı :Dfdhdhdjdk
Özentiliği
Açık ve belli 😊
@Onsuzbirisi sanane la tipimden kendine mi alcan 😂
@onsuzbirisi aa canim sen varken kudurmak ne haddime bakiyorum baslamissin zaten afkurmaya devam et böyle 😘
Harbiden ortalara dusmus toplayamiyoruz 😂
@onsuzbirisi kızım nasıl birisin sen anlamadım herkese bulasmissin hadi işine bak.
:DD işi gücü yok napsin anca dalaşır ordan
😂 öyle cidden
@Qgwhia sen asıl her taraftasın seni toplayamıyoruz bile dkdkdkd
@begumk91 öyle bir kudurtmuşum ki seni görüş paylaşmaya kadar itmişim hahahahaha helal bana ya HDP'nin sosyalist parti olduğunu bile bilmeyen hatta sosyalizmin ne olduğunu bile bilmeyen insancık hahahaha çok komiksiniz ya beynini kullanmayı dene kuduracağına. afkurmaya nedir ya karşınızda selahattin başkan gibi hukuk okuyan birisi var ayık olun. Sinirden afkurma yazmış qwyeueıepwpQwwy:Df
He yav heee
O görüşü ben sekmeyi acarken yanlis yere bastigimdan kaynakli burda paylastim ama altina yorum gelincede bozmak istemedim. Hdp sosyalist parti olsa kac yazar pkk yandascisi olduktan sonra?
Ya takma şu salağı konuşup dursun 😂
Boş konuşmasını izlemek keyifli geliyor bozma eglencemi konuşsun az :DD
😂 peki o zaman hadi @onsuzbirisi biraz daha konustur eğlendir bizi
*konus
:DDD
Chp cumhuriyet halk partisine birazda başkaları yönetsin hep aynı kafa olmasın ülkenin durumu belli 1998 krizinden hiç bir farkımız yok.
Ben oyumu Komagene kralı Antiochus'a vereceğim. Babası Pers kralı annesi helen Kraliçesi. Barışın çocuğu siz de ona verin.
Selonun hapisten cikmasi hukukun bagimsiz kilinmasi icin oyum hdp ye 👍
+1 benden
Senle değişir, 1 oy HDP’ye 1 oy Demirtaş’a deyin kek, simit dışında da güzel şeyler yiyelim.
Zafer muhteşem olacak
#MUHARREMİNCE
#HEPİMİZİNCUMHURBAŞKANI
Mhp'ye oy kullandim hafta sonu. RTE'da cumhurbaskanligi icin devam.
Sen orda dert çekmiyorsun biz burda erdoğan derdini cekiyoruz bencilce
@bayanemiramm HDP ile miting yapan'a mi oy vermem gerekirdi?
Bana gore bu türkiye yaşanmaz hale getiren hep rte
Sütten tut samana kadar her şeyi yurt dışından alıyoruz rte herşeyi yurt dışına sattı
@bayanemiramm öncelik ile kime oy verdigim beni ilgilendirir. Site bir soru sormus ben cevap verdim. Bunun altina gelip cevap yazarak tartisma cikarma'ya göreceli yazin hos degil. Burda yasiyor olabilirim ama ulkeme yatirimlarim mevcut. Her uc aylik donemlerde TR ziyaretim oluyorda. Öncelik gencligin siyaset ile degil'de egitime kafa yormalarini tercih ederim. :)
O yuzden kim kime oy atiyorsa saygi duyunuz.
Turkiye de yaşamadığın için ne zorluklar çektiğimizi bilmiyorsun uzaktan konuşmak kolay
Neyse senin kararın karışan yok
@bayanemiramm Tabiki benim kararim karisamazsiniz. :) Sen secimi bosver ders calis. ;)
Abi tavsiyesi.
😂sınav mi neye gireceğimizi bile bilmiyoruz sınav her gün değişiyor ygs lys oldu yks tyt ayt format degisti
@bayanemiramm Bak bu konuda haklisin. Egitim'de cok abzurt durumlar oldu. her gelen bakan YIKICI oldu suphesiz haklisiniz. Ama diger konularda daha iyiler. Aslinda ulkenin yapabilecegi tek sey bu simdilik. Ve kactim. ;)
Sınav gününü unutup oyu sınav gününe aldılar öğrencilere sınavın 24 haziranda olduğunu unuttuk 1 hafta ileri aldık her saniye değişiyor dün dediler herkes 0.5 net yapacak bugün 0.5 net olayı kalktı deniyor türkiye de eğitim de yok ogrenmedigimiz şeyleri bize sınavda soruyorlar
Cumhuriyet Halk Partisi..
recep tayip erdoğan yani cumhur ittifakı yüzde 70 kazanırsa süper olur.
Tek millet Tek vatan Tek bayrak 1 olmak diri olmak iri olmak hep birlikte Türkiye olmak
AKP ve RTE aşkı olana şaşırıyorum. Yandaş zenginseniz anlaşılır da.16 senede ülkenin geldiği hali göremeyen geçinemeyenlerden olanlar şaşkınlık yaratıyor.
Biz #TÜRKÇÜ leri temsil eden kimse yok o yüzden kimseyede oy yok.
İyi parti var. Oy vermemek marifet değil mutlaka biri kazanacak, kötünün iyisine oy ver sen de 🤗
@mavigoz1234 yanlış düşünüyorsunuz hemde baştan sonununa kadar oy vermek kadar vermemekte bir görev. Bizi temsil eden kimse yok galiba bu gidisle de hiç olmayacak.
Buarada hepsi kötü iyisine oy vermek diye bisey yok bizim fıtratımızda nasıl kötü olunuyorsa iyi olmayi da bilmeliler.
Yani senin kararın ama ben oy vermemeye çok karsiyim 6 tane cumhurbaskani adayi var cünkü, hicbir sekilde hic birinin görüşleri seni temsil etmiyor mu ki? Cok sasiriyorum.
@mavigoz1234 içinden hangisi Türkçü bir füsun istersen
Oyun akpye gider vermezsen
@kuralsızhatunnnn_ umrumda olmaz
İyi parti bence türkcü ben solcuyum ama sağcı olsam ona verirdim 😊 Yine de sen bilirsin elbette
@mavigoz1234 teşekkürler ben oyle görmüyorum ama
Ak parti yolsuzluk , hırsızlık , Sahta kabadayılık , ülkeyi yanlış yönetme , ve siyasi görüşleri bana uymuyor
İNŞALLAH yüzümüzde kalbimizde partimiz de AKparti olsun.
Iyi parti ile ak parti arasında kararsızım 🤔sandığa gidince karar verecegim ya da oy kullanmam her zamanki gibi
Yüzünü güneşe dön derim :)
@Rbls35 fazla dönmesin. Yüzünü yakar sonra.
@Rbls35 kararsızım siyasete hep uzak durdum, vatanım için hangisi hayırlı olacaksa o seçilir inşallah. 🤗
@Balikkburcu acı patlacani kiragi yakmaz evlat, merak etme sen
@Balikkburcu yakmaz yakmaz
@Rbls35 sütbeyaz birisiyim. 2 dakika güneşte kaldım simsiyah oldum. Güneşten de ışıktan da sıcaktanda tiksinirim.
@Balikkburcu Sen henüz dünyada yokken, istanbuldan hakkari dağlarına gittiğimde güneşinde, soğuğunda âlâ sını gördük 😂Ve daha fazlasını 🏔🌞Hiçbiri etkilemedi 😂Derim yanar dökülse, soğuktan ellerim tutmaz olsa asla pes etmem ben 👈Sanada tavsiyem evlat;biraz güneşe çık, ne öyle beyaz ten 😀😄bebek poposu gibi
Ben beyaz seviyorum. Sizin gibi insanlar zevkleri ve renkleri tartışıyorsa sizin tarafınızda olmayı asla tercih etmem. Çünkü kişinin seçim ve zevkine saygı duyarım! Sen daha güneşi sevmememe bile saygı duymadan bu tarz örnekler veriyorsan, ohoo
@Balikkburcu 😂😂😂
@Balikkburcu 😂😂
Siyaseti sevmiyorum oyüz'den, de kimin ne yapıcağını burda anket yazmak yerine sosyo kültürel eksiklerimizi bir masaya yatıralım dimi