Çanakkale Gazisi : "Mustafa Kemal : Korkmayın, Türk'ün gücüyle ezin!" demiş ne düşünüyorsunuz?



Cumhuriyetimi kuran, hala Türkiye diye bir devletin var olmasını sağlayan böyle bir lidere , devleti parsel parsel satan yolsuzluklarla cebini dolduran insanların laf etmesi

üstüne bu hırsıza inanan kitlelerin olması,

Yazık yeminediyorum yazık.
Çanakkale Gazisi : "Mustafa Kemal : Korkmayın, Türk'ün gücüyle ezin!" demiş ne düşünüyorsunuz?
Cevapla