Kafelerde/Dışarıda Türk Kahvesi'ni neden aşırı pahalı satıyorlar?

Gercekten bunu yapanlar insafsiz bence. Basit kahve makinesiyle yapimi 20sn. olan bir seyi neden bu kadar pahali satarlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Anlasilan herkes yolunmak memnun. O esnaf da yolunacak kaz ariyor zaten. Sonuc:Alan memnun satan memnun. Durmak yok yola devam!
Kafelerde/Dışarıda Türk Kahvesi'ni neden aşırı pahalı satıyorlar?
Cevapla