Çay ocağında Türk Kahvesini 50 TL'den satışa sunuyoruz. Sizce çok mu az? Çünkü mekana gelen bazı müşterilerimiz veya yakın çevreden arkadaşlarım çok ucuza satıyorsunuz diyor fakat bizim amacımız sürümden kazanmak ve müşterilerimizi fiyat da dahil her konuda memnun etmek.😊🤗👌👍 çay 15 TL, nescafe 25 sade soda 25 meyveli soda 30 TL 😂🤣😃😄 fazla zam yapmıyoruz yılda 1 kere
Sıradan bir kafe işte ama ilgilenmeleri güzel en azından soğuk buz gibi gelmiyor. 50 tl ye olan kafede sanki inek yalağından içmiş gibi tatsız soğuk getiriyolar. Hepsi bir değil tabiki.
En İyi Cevaplar