Iki devlet birlesmeli kktc güney kibrisla birleserek kibris federasyonu kurulmalive ortak meclisle yönetilmeli bence hem çok güzel olurdu dünyaya örnek olurdu umarim bu hayalim birgün gerceklesir türklerle rumlar ayni vatan icinde ayni devlet icinde birbiriyle barisik şekilde yaşamalarini görmeyi çok isterim
Aynen öyle.. Ortak devlette biz asla hayır demedik.. KKTC şu an ambargo ve hiçbir ülke tarafından taninmior.. Kıbrıs Türklerinin hepsii güney Kıbrıs Rum pasaportunu kullanior..
2014 e kadar KKTC kimliği ve pasaportu kullaniyordum. Hiçbir ülkeye gezme ve gitme imkanim yoktu 2014 de AB üyesi kıbrıs cumhuriyeti vatandaşı oldum ve pasaportunu aldım birçok avrupa ülkesini gezdim vizesiz hayat bu dedim :)) hiç böyle vatandaşlık araştırması yapmadım çünkü ben zaten AB vatandasiyim benim olan benden gizlendi yıllardır...
Kıbrıs ta 2 devlet dusun biri AB üyesi diğeri hiç tanınmiyor benim babam dedem hepsi Kıbrıs cum vatandaşı aynı zamanda KKTC kimliği pasaportu taşıyordu ben 2011 de vatandaşlık aldım zaten su an AB vatandasiyim çok karışık iste sanki çifte vatanmis gibi dusun
@EftelyaCyprus_ iyi yapmışsın bir biz olamadık ab vatandaşı yahu avrupa birliğine girmek için 1 yüzyıl daha geçmesi gerekecek sanırım keşke bende ab vatandaşı olsam :(birçok avrupa ülkesini görsem gezsem vizesiz falan iyi olurdu :) cidden kıbrısın türk tarafı uzaylı gibi kalıyo dünyada birleşsse rum tarafıyla o adada herşey daha güzel olur bizim eski başbakan şimdiki cumhurbaşkanın kktc için bizden besleme dediği ve türkiyenin kumar ve fuhuş ticaretinin kamburluğundan kurtulup onurlu ve dünyaya açık refah bir yönetime kavuşurlar... birleşik kıbrıs devleti kurulabilinirse
mesela bayarığıda şöyle olurdu hayal kurarsak iki devletli birleşik kıbrıs federasyonu devletini bayrağı şu şekilde olurdu güney kıbrıs rum devletinin bayrağındaki sarı kıbrıs renginin türk tarafına türkleri temsil eden kırmızı renk eklenir güzel olur hayali ama sarı kırmızı kıbrıs haritası birleşik kıbrıs devleti federasyonu falan olimpiyatlarda kıbrısın hem türk hem rum sporcuları aynı bayrağı tutardı aynı devleti temsil ederlerdi çok güzel olurdu kktcnin türkiye bağımlığı sona ererdi
Kurulacak umarım ama ana vatan milliyetçileri izin vermior :)) Avrupa birliği şu an bu durumda Türkiyeyi almaz.. hala anti Demokratik sistemler, kadın hakkı yerlerde suruklenior sence bu durumda AB nasıl Türkiyeyi alır :))?
En İyi Cevaplar