Barış Atay`ın oyunu `sadece diktatör ` ün yasaklanması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Helal olsun yasaklayana diyorum. Şu an sürmekte olan zeytin dalı harekatı ile alakalı da sürekli olarak bu bir savaştır diyip insanları kışkırtmaya ve algı yaratmaya çalışması mı? Gezi parkı olayını sürekli diriltmeye çalışan kışkırtıcı tweetleri mi? Özgürlük bir yere kadar vardır. Bir yerden sonrası bölücülüktür. Bu bölücü zihniyetten vazgeçilmesi şart.
Şimdi çıkıp hoşgörü , saygı diyenlere de aşağıdaki fotoğraf armağanım olsun.
Barış Atay`ın oyunu `sadece diktatör ` ün yasaklanması hakkında ne düşünüyorsunuz ??
Barış Atay`ın oyunu `sadece diktatör ` ün yasaklanması hakkında ne düşünüyorsunuz ??
Barış Atay`ın oyunu `sadece diktatör ` ün yasaklanması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla