Maya Takvimine göre beş yıldır ölmüyor oluşumuz bir işaret olabilir mi?

Maya Takvimine göre 21.12.2012 yılında yani beş sene önce ölecektik, ama ölmedik!
Uzaylılar nesli tükenmeye başlayan insanların bir kısmını kendi galaksilerine götürüp, bir üst versiyonumuzu oluşturacak ve bize yeni bir yaşam alanı verecekti. Ama hiçbiri olmadı. Ne uzaylıları gördük, ne de kıyameti... (Ölmedik ama sürünüyoruz be.)

Maya Takvimine göre beş yıldır ölmüyor oluşumuz bir işaret olabilir mi?
Bu da yeni yok olma haberimiz. Sizce bu yıl yok olur muyuz?
Maya Takvimine göre beş yıldır ölmüyor oluşumuz bir işaret olabilir mi?
Cevapla