Maya Takvimine göre 21.12.2012 yılında yani beş sene önce ölecektik, ama ölmedik! Uzaylılar nesli tükenmeye başlayan insanların bir kısmını kendi galaksilerine götürüp, bir üst versiyonumuzu oluşturacak ve bize yeni bir yaşam alanı verecekti. Ama hiçbiri olmadı. Ne uzaylıları gördük, ne de kıyameti... (Ölmedik ama sürünüyoruz be.)
Bu da yeni yok olma haberimiz. Sizce bu yıl yok olur muyuz?
Maya Takvimine göre beş yıldır ölmüyor oluşumuz bir işaret olabilir mi?
Ben zaten Mayalara inananlara akıllı gözüyle bakamıyorum... Yahu Mayalar dediğin topluluk daha kabile hayatından çıkamamış, yarı şaman bir topluluk... Nasıl olur da böyle geri bir topluluğa inanırlar anlamış değilim. :D Üstün zekalı canlılara gelecek olursak, bizimle asla iletişime geçmezler henüz. Ne zaman insanlık dünyadaki sınırlarını kaldırır tek ırk kapasitesine ulaşır, kendi arasındaki savaşları bitirirse ancak o zaman bizi evrenin Galaktik Federasyonu'na girmeye layık görürler. Bizi bu durumda asla kabul etmezler, birbiriyle anlaşamayan bir ırk dünya dışı başka bir ırkla hiç anlaşamaz.
Her sene noel vakti bir kehanetle çıkıyorlar. Yok marduk gelecek, yok şirince dışında her yer yok olacakmış da. Birde niye ille aralık'ın ortasında dünyanın sonunu getiriyor bu kehanetler? Mart ayında kıyametin kopmasına bir engel mi var?
Ayrıca:
+ bir cisim yaklaşıyor efendim. - bizim gezegen o canım...
yeni bir bilncten bahsediliyo bu insanlar Şu an ikiye ayrildi zaten ama burdakiler anlamaz ayni yapaz zeka diyince robot sanmalari gibi.. cok sey oluyo ve level atliyoruz insanlar gelistikce eski dunya insani geride kaliyor mesaji anlamak onemli her konuda
Yook o 21 Aralık muhabbeti öyle değilmiş mayalar zamanında gözlemlenebilen bir gezegen varmış o gezegen o tarihte bizim güneş sistemimize tekrar girmiş ve dünyayı teğet geçecekmiş hatta dünyaya ilk yaşam o gezegenden gelmiş olabilirmiş başka bir fikre göre zamanında marsa çok yakın geçmiş bu dallama mars o yüzden kutuplarını ve atmosferini kaybetmiş hatta bu fikri savunanların bazıları da o zaman marttan o gezegene otostop yapan marslıların dünyaya gelince kaptan bizi şu maviye tükürsen be güzelim deyip dünyaya inmişler hatta arkadan vermeyen esprisinde ortalık karışmış marslılar anlamamış ama daha sonra kültürlerinde yer edinmiş ve daha sonra dünyada bunu ilk kullananlar o marslıların torunlarıymış İşte o kavga sırasında karşı taraftan olanların torunlarının ise güneşe savaş açıp silah sıktıkları da söylentiler arasında Piramitleri yapanlar çok başkaymış ama onların bunlarla bir alakası yok :)
Kıyametin kopmasını Dabbe - tül Arz'a, yecüc ve mecüc'e ya da Güneş'in Doğudan doğmasına bağlama sadece. Şöyle geriye çekilip insanları incelediğinde uzaylılardan farkı yok çoğunun. Normal insan parmakla gösterecek kadar azaldı al sana kıyamet.
Aptalca şeylere özenmeler, garip garip hareketler, aptalca düşünceler vs vs bunlar normal şeyler mi sayın mod? Saygılarımla, İyi akşamlar dilerim.
peki ya biz uzayliysak :) sonsuz bir evrende bir tek dunyada yasam olduguna inanmiyan biriyim ya insanlar milyonlarca yil once baska dunyalarda yasiyorsa o dunyada yasam bitince bu dunyaya gelmislerse hep denmiyor mu ilk insanlar yok boylari cok uzun vs vs :) yiyin kafayi
Bu laflari kim cikariyor cok merak ediyorum 🤣 hani bu mesaji 10 kisiye gondermezseniz boyle olacak diyen mesajlari kim cikariyorsa bence bu yalanlarida onlar cikariyor 🤣🤣🤣🤣
İnsandan daha zararlı bir virüs daha olabilir mi bu gezegende... Bende 10 Ekim 2050 tarihinde bir pazartesi günü büyük bir deprem olacağını kıtaların ayrılacağını kıçımın kenarından söylüyorum ama inanmıyorlar
Maya takvimine göre dünyanın yok olma tarihi değil o. Sadece belli tarihlerde inandıkları tanrı değişiyor dolayısıyla takvimin değişme evresi oluyor. 2012 de olan olay da o dünyanın sonu değil inançlarına göre takvim ve tanrının değişmesi
mayaların lideri daha o sene açıklamıştı kıyamet falan yok sadece atalarımız o zamana kadar tarihi hesaplamış daha ilerisini hesaplamamışlardı kıyamet yok demişti hem bizim peygamberimiz bile bilmiyordu mayalarmı bilecek
Bu tür söylemlerin %100'ü yalan, uydurma. Uzaylılar, kıyamet, şu olacak, bu bitecek gibi şeyler sürekli söyleniyor ama akıllı insan zaten inanmaz bunlara.
Maya takvimi sadece o gün dünya değişmeye başlayacak dedi ve evet o günden sonra bambaşka bir dünyada bulmaya başladık kendimizi zaten. Bir devrin kapanıp diğerinin açılmasıymış o gün
ya bu fotoğrafı hoşlandığınız Kıza atıp Teklif edin 2 gün ömrümüz kaldı seni seviyorum deyin ya da eskiler eskilerine yapsın.. bak yine birilerinin aşkını kurtardım ✌🏻💪🏻
Onların hesaplamalı ile bizimki bir değil biz miladi takvime göre 2 sene ilerideyiz mesela onların 2012 gelmemiş olabilir bunları göz önünde bulundurun
21.12.2012 dünya kainat ile ilgili farklı bir boyuta geçti şamanik kültürde de rastlanıyor bunlara aydınlanma diyolar öyle kıyamet falan hikaye idi zamanında...
En İyi Cevaplar