M. Ö. insan ömrü 300-600 yıl civarındaydı şu an 70-100 ahirette ayni sekilde yargilanmamiz sacma degilmi?

hadi o adamın ömrü yetmis herseyini yapmış lan daha biz okul okuyup ise girene kadar ömrümüz bitiyo bir gün yüzü görmeden bir de neymiş öte tarafta yanacakmışım yetmedi mi bu dünyanın çilesi ya millet gibi dogustan zengin teknelerde sürtemiyorz bir gün biri sevmiyor bizi etikete bakmaktan gozlerimiz agriyo hic biseye sahip olmadan ölüp gidiuorz ben tanri olsam hayati boyle olanlari degerlendirmeue bile almazdim zengini degerlendirir. adaletli olan dogustan bolluk içinde olanı bu iste bir yanlislik var gibi geldi 600 yil omrum olsa bunun yuz yili ibadet olsa hadi neyse ki gereksiz gelicek herzamna ibadet en azından iyi olmaya calisan insan değerlendirildi yakilmazdi ama yokk elli yil bile yasamicam belki onu da ibadetle gecirmek komik geliyo allahim ben bu dunyaya niye geldim diyes var sanki annen sana on lira vermis on sey istemis de sana sakiz alicak para üstü bile kalmamis hissi var Şu an bende bu durumla ilgili...
M. Ö. insan ömrü 300-600 yıl civarındaydı şu an 70-100 ahirette ayni sekilde yargilanmamiz sacma degilmi?
Cevapla