Suriye bizim A2 oldu artık şaşırmıyor Antalya oturuyorum beraber yüzüyoruz adamlar rahat ülkelerinde savaş var adam g*çını dönüp güneşleniyor
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yılKonyada uretilmis suriyelilerin yoresel ekmegi olabilir olayi carpitip burda pro akasyon yapiyosun
268 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılarap yalamacılıgı yapmıyorum lafları göötünden anlama sen olayı başka yönde çarpıtarak soruyosun ve konunun ekonomiyle alakasıda yok kıvırma. ülkede suriyeli cok olunca onların ekmeğini rafa koymuşlar sadece sende kalkmışsın dalga gecer gibi diyosun
Cevap sahibi+1 yıltandır ekmeği somun ekmeği vs gibi oda suriye ekmeği. ama alman ekmeği olsa sesin çıkmazdı böyle iki yüzlüsünüz
- +1 yıl
surıyelerın benım kendı cebımden cıkan harac duzeyınde agır vergılerle bedavaya getırmıs oldugu fabrıka acıp benım soframdakı ekmegı uretıcısıne rakıp olması mılletın aklıyla dalga gecmekten baska bır rezalet degıldır.
almanlar benım vergımlerımle burada fabrıka acma eylemıyle yuzsuzce turk gırısımcısıne rakıp olmuyorlar. Yanı esas mesele kafatascılık degıl tam aksıne bızım enayı yerıne konulmamızdır sadece bay yalama
Cevap sahibi+1 yılbenim kimseyi yaladıgım soruyu bana yazdıgın gibi sorsaydın anlardık bana yazdıgınla soru farklı bende meraklısı değilim gelip burda yatan araplara vergi vermeye resimdeki olayla bana yorum attıgın şey farklı sen önce konuşmasını öğren tek yaptıgınız sürekli hakaret hatta benim akpyi sevmediğimi suriyelileri sevmediği mi bilmeden kalkıp burda yalama diyosun sen kiminkini yalıyosun? ben burda senin çarpıtmaya çalıştıgın olayı söylüğyorum
- +1 yıl
senın bu suursuzca, cahılce, garıp acıklaman arap savunuculugundan baska bır ıs degıl.
sırtımıza kambur edılen ve vergılerımızle her bırıne maas baglanmıs bu kısılerı savunmak ıpe sapa gelmez dusunen bır zıhnıyetın sıcmıgıdır.
bılıp bılmeden konusan, muhalıf edemeyını anlayınca kısakanıp yeren yobazdır. Yobazın ırkı, dını, ıdeolojısı yoktur.
Cevap sahibi+1 yılevet yobazlıgın çeşidi yoktur aşırı soolculuk ta sağcılıkta yobazlıktır
yazdgımı iyi okursan ben onlarla ilgili bişeyi savunmadım. ülkede suriyeliler oldugu için suriye ekmeği diye bir çeşit ekmeğin satıldıgını bununda halkla dalga gecilcek bişey olmadıgını aktardım.
orda alman çikolatası ingiliz ekmeği somun ekmeği vs gibi- +1 yıl
sen burada surıyelılerın yaptıgı gırısım hareketını desteklıyorsun. ustelık utanmadan bana provakator yaftası vuruyorsun.
bu sorunun mantıgı nedır? onu anlayamamıssın. bu soruda surıyelılerın ıyıce sırtımıza bındıgını ıfade ettım ekonomık bakımdan.
madem surıyelılerın yoresel ekmegı oldugunu soyluyorsun, benım sordugum soruyu matah bırsey gorup benı karalayorsun yanardonerlık yapmayı bırakıp dedıgın ıddıayı bana ıspatla
Cevap sahibi+1 yılkıvırma şimdi önce sordugun soruyu oku türk üretici falan demişsin o malların bişeyini desteklicek değilim baydılar zaten beni tanımadan atıp tutup konuşma. ben gercekciyimdir nefret ettiğim şey bile olsa bir gercek varsa söylerim sanki raflarda herşeyi türkler üretti bir bu kaldı
Cevap sahibi+1 yıladama bak yaaa kendisi suclu güçlü gelmiş bize diyo ben sana o konular ayrı diyoırum ben sorun ve detaydaki yazı diyıorum Türk üreticisi mi ağır vergiler altında eziliyor? ne üç kagıtcı olduklarından haberin yom herhalde fabrikaya ek bina inşaatı yapıp senenlerce vergiden muaf olanlar mı eziliyor? yoksa milletin mesai paralarının elden verenlermi sen ne çakal olduklarını bilmiyon herhalde yaşımız 32 nerelerde ne şartlarda öalıştık biz niye yerli vestel dururken millet yabancı telefon alıyosun?
- +1 yıl
senın ulkemızde her turlu alanda alınan agır vergılerden haberın yok galıba.
o işveren neden boyle kendısı uckagıtcılık yapıyor sırf bu agır vergıler yuzunden. Sankı her ısveren aynı haltı yıyormus gıbı hepsını aynı kefeye koyup suursuzca bır bır konusuyorsun
bu ulkenın kan emıcı suluklerı surıyelılerdır. adamlar vergı vermıyor onun ustune de maasa bıle baglanıyorlar. en azından Turk mutesebbıslerın bu ulkede vatandaslık gorevını yerıne getırıp vergı verdıgı gercegını asla ınkar edemezsın bır cogu ıcın
Cevap sahibi+1 yılkardeşim ben o araplara meraklı değilim beleşciler ziktirip olup gitsinler suriyeye bizim insanımızı bilmezmiş gibi konuşma cogu daha cabuk koly zengin olmak için vergi kaçıran ya da üç kagıt yapan cok senin bahsettiğin nadir iş yerlerine özel vergi yok
yerli üretici istiyorsan samsung iphone almaz vestel telefon alırsın
Cevap sahibi+1 yılinsanlar işine gelmeyince boşa kürek der nedense bende senin için aynı şeyi düşünüyorum bu ülkede şerefsiz insan çok diyorum vergi kaçırma sebepleri agır vergiler değil kolay köşeyi dönmek
soruda tü, rk üretici kalmamış deyipde kıvırma
Cevap sahibi+1 yılseninde ne dediğin belli demin vergi diyodun lafı cevirip beleşci suriye diyon sonra yine cevirip üsretici diyon bizde dedikki beleşçi araplar fiktirip gitsn
Cevap sahibi+1 yılaynen seninle tarışılmaz cevap verdikçe kıvırıp lafı değişitriyon
Cevap sahibi+1 yıltoto yemeyince elinde ispat yoksa haha napıcaktım vergi dairesinden sana kagıtmı getircem ne komiksiniz ya böyle boşsorularla uğraşmada ağzını sen kapat ufaklık
- +1 yıl
kardesım vergı daıresınden sana ıspat getır demıyorum. Madem bu kadar ıddıalısın madem sozde vergı alınmıyor ısverenden bunu ıspat et. asıl gotu yemeyen sensın. zeytın yagı gıbı uste cıkmaya calısma. ıspatın yoksa burada havlama
ben dedıgım her seyı ıspat edecek kadar kapasıte var ama sen de o hak getıre
Cevap sahibi+1 yılneyin ispatı 2 saattir şurda durmadan hakaret türü konusuyosun sesimi cıkarmıyom gelmiş bana bişey öüretiyosun işte totosu yemeyen hakaretlere başlar anca
iddia ne alaka hiçmi haber okumuyon vergi kaçakcılarını ya da akpnin sildiği vergileri? 13 senedir organizede fabrikalarda gezdim hepsinde inşaat var sebebini ordakilere sordugumda vergiden düşmek için oldugu sen kalkmış ispatı diyosun belli hayatında fabrika yüzü görmediğin- +1 yıl
ben de fabrıkada calısıyorum. sen fabrıkalarının hıc vergı vermedıgını ıddaa edıyorsun
www.gib.gov.tr/.../i-organize
Cevap sahibi+1 yılben bütün fabrikalarmı vergi vermiyor dedim? ülkede üç kagıtcılar var dedim nerenle okuyon?
kaç fabrika gezdin sanki
verdiğin liknte muafiyetleri okumadın sanırım
Cevap sahibi+1 yılkonuşmasını blmyene hakaret edenlerle tartışmak böyle işte görende vergi uzmanı sanıcak 21 yaşında bebe bana iş yerinde olanları öğretiyor. vergiler agır olabilir o yüzden o kadar şirket kuruluyor
cahiller anca küfür eder ne kadar seviyesiz oldugunu çok belli ediyosun- +1 yıl
ben sana butun fabrıkaların vergı kacırmadıgımı ıddıa ettıgımı beyan etmedım. bazıları kendı akıllarınca sark kurnazlıgı yapıp vergı kacırıyorlar yazdım ve soyle bır cumle kurdum sana
dunyanın her yerınde vergı kacıran kurulusların var olma sorunu vardır. Yanı bu sadece bızım ulkemızın mıllı sorunu degıl
Sen benım yazdıklarımı bıle bence okumuyorsun
kardesım eger o lıktekı muafıyetlerı okudutsan eger bunların belırlı kısmının surelı ımtıyazlar oldugunun anlamısındır.
Cevap sahibi+1 yılbenim görüşümün altına daha ilk yorumdan beni tanımadan arap yalamacılıgı diyen kimdi acaba? bide ben başlatmışımda.
sen bana vergiler agır diyosun iş yapan nasıl yapıyor? binlerce işletme var iş yapmasalar kapatırlar bizim insamızda şunu anlamadıysan türkiyede boşa yaşamışsın cıgu insanımız kısa sürede zengin olma derdinde
Cevap sahibi+1 yılçünkü sorunun başlığı ve detaydaki resim birbiriyle örtüşmüyor. arapları bende sevmem cogunu ama onlara aşağılık ırk demen ne kadar düşük bir insan oldugunu gösteriyo sanırım müslümanda değilsin sizin savundugunuz ırklarıda görüyor asıl türkyieyi sömürenler onlar
Cevap sahibi+1 yılbanane sanane demicen işte işine gelmedi
- +1 yıl
savastan kacan araplar asagılık ınsanlardır ve bu ınsanların hepsı vatan haınıdır.
bılırsın kı vatan haınlerının dunyanın her yerınde cezası kesın cızgılerle tayın edılmıstır.
sanane, kıme ne benım dınımden? bunu sorgulamak sana duser mı, sen kendını Tanrı mı zannedıyorsun, Tanrının yerıne mı kendını koyursun gafıl adam!
Cevap sahibi+1 yılmüslüman olsaydın peygamberimizinde arap oldugunu hatırlardın neyse bu konuyu gecersek her ırkta her hain vardır bunu genellersen olmaz türkiyede askerlikten kaçan bedelli yapan çürük alanlarda araptı herhalde?
- +1 yıl
konuyla hıcbır sekılde alakası olmayan aptal saptal beyanlar yazıyorsun. Senın elınde sadece rıvayete dayanan bılgı var. yanı konuyu alakasız algorıtmaya kaydırarak ısın ıcınden cıkma derdındesın, senın derdın haklıyı veya haksızı bu tartısmada ayırt etmek degıl, bılgı edınıp yyesıllenmek degıl, senın yekpare emelın sadece benı yerın dıbıne gommeye calısmak
Cevap sahibi+1 yılkendi kendini yerin dibine gömdüğpünün farkındamısın? burda bircok insanla tartıştım koyu chpli insanlada ve bir kelime bozuk laf etmedi sonunda teşekkür edip dostça ayrıldık ama sen daha baştan buraya bana ters insanlar gelsede onlara hakaret etsem diye atap yalamacılıugı diye başladın ben sadece sorun üzerinden cevap verdim daha fazla detay yazaydın suriyelileri yerin dibine sokardım. sen git önce türk hainlerine söyle bunu arapların hainliği bizi ilgilendirmez asker kaçaklarına söyle
Cevap sahibi+1 yılkendine göre serdin ben seni o kadar yere serdimli laf ebeliği yapıp carpıtıyosun sorun üzerinden cevapladım deyince hemen kıvırıp polayı değiştirdin
- +1 yıl
konuyu saptırıp kendınce haklı cıkma gayretın cok tuhaf ve garıp bır olay.
bu yapılan tartısmanın ana konusu bellı maymun gıbı daldan dal atlayarak konuyu dagıtmanın bır manası yok, kımseye ek bır getırısı olma ıhtımalı de turkıyenın eu ya gırme ıhtımalınden daha da az vazıyette.
sen ortaya catlak bır ses attın ben de onu curuttum. o kadar
Cevap sahibi+1 yılşu laflarla kendini haklı sanıyosun ama kendi kendine yazdıklarıma cevap verecek göt yok
sana 2 kere türk asker kaçaklarını yazdım cevap veremiyosun işte seviyiesiz insan oldugunu bilseydim iplemezdim bu kadar iplediğim bile fazla seviyesiz hakaretlerle kendini haklı sanan herşeyi bildiğini sanan sen sümüklü gezerken biz ekonomik krizle ugrasıyoduk neyse hadi bye- +1 yıl
bak kardesım bu tartısmanın tartısma konusu surıyelıler, sen konuyu arap sacına cevırıp baska dogrultulara kaydırmaya calısıyorsun kendınce.
senın yenılen pehlıvan gurese duymaz edasıyla hareket ettıgını gosterır. Sen burada konuyu saptırma yolunu tutarak neredeyse her soyledıgın sozde yerın yedı kat altına gırecek kadar ayar yıyorsun. Hala tartısmayı fuzulı yere uzatma derdıne dusmussun. buna psıkolojı bılımınde kısaca sucluluk psıkolojısı adı verılır uzmanlar tarafından.
Cevap sahibi+1 yılgüzel kardeşim suclu olan daime atağa kalkar inkar eder kendi dogrularını dayatmaya calısır ve ağzını bozmaya calısır sen bana en başta arkadaşım böyle böyle demek istedim bunu sormak istedim desen ben sana hak verirdim ben en sinir olsugum şey daha ilk yorumda bana arap yalamacası demen öyle biri olsam anblarımda ben sitede tam tersini cok yazdım akp eleştirdim chpyi mhpyi hdpyi hepsini yaptım sen kendi kendine oyun oynuyon oyunda ben haklıyım diyon
Cevap sahibi+1 yılsana arap yalamacısı deseydim sende aynı davranırdın habire küfür ederdinm
Cevap sahibi+1 yılgüzel kardeşim sorunda yeterince detay yoksa ben onu anlarım ya da detayda bana anlatıklarından hiçbiri yok detayın amacı nedir? ve resimdede sureiye ekmeği koymuşsuın suriyeliler yesin diye satılıyo sana değil zaten
Cevap sahibi+1 yıliftira atmakla alakası yok örneğin bir soruda eşinizi aldatıormısınız demiş bende trol olarak evet burdaki kızlarla aldatıyorum yazdım kızın teki bana özelden küfür ettti. ben şimdi kıza ne diyim? ordaki yazıyo görünce atıyor.
iftira atıp gıybet yapan sensin kardeş her ırkta çürük elmalar var aynı bizim asker kaçakları gibi- +1 yıl
konu hakkında hakımıyetın hıc yok pozısyondasın. zıra o ekmegın herkese satıldıgı bılgısıne kolerasyona gıbı basıt bır malumatı da bılmıyorsun
Senın sorunun tum ortadogu toplumunun tembellık ozellıgı olan , bu menfı ozellıge baglı olarak bılmedıgı halde bılıyormuscasına davranıp kendını bılgılı zanneden bır cenaha mensup oldugunun bu da barız kanıtıdır.
Cevap sahibi+1 yılsana ekmeği al diyen yok antalyada rus turistler geliyo diye heryer rusca yazmıyormu? ikimizde aynı düşünceye sahibiz bunu biliyorum tek fark sen sadece tek grubu hedef alıyosun ben her pariyi eleştiririm her gurubun yanlışını eleştiririm ve her grubunda dogrularını söylerim benimde burda ateist hristiyan kankalarımda oldu bana bayram mesajı bile atıyolardı çünkü saygı vardı ve bir konuda saygılı biçimde tartışırdık ben sokaklarda at hırsaızı gibi gezen araplara meraklı değilim ama şu gercek var maalesef ülkede arap var adamlarda araplar var diye arap ekmeği satıyor bu ticarettir adam fırsatı değerlendiriyor
Cevap sahibi+1 yılgüzel kardeşim sen araplar aşaığlık dedin savaştan kaçan her insan aşağılıktır
- +1 yıl
Bu tartısmadan soyle bır sonuc cıkarmanı onerıyorum senın yararına:
eger kı bır konu uzerıne teferruatlı merhalede bılgı ve hukum sahıbı degılsen, yobazlara yarasır bır hareketle konuya balıklama atlayıp kendını bır kalemde yerden yere vuracak kadar sevıyede ınsanlara bulasıp rezıl rusva etmeyeceksın. yanı gafılce yanlısları oynamayı bırakmalısın
Cevap sahibi+1 yılbak hala hakaret hala hakaret o zamanda sende sorunu düzgünce soracaksın kendini bir book bliyomuş gibi sanmayacaksın sanıpda kendini üstün görmeyeceksin önce güzellikle olayı anlatacaksın ben hala anlamıyosam o zaman istediğin gibi konusacaksın aramızda seneler var bu ülkeyi kimlerin nasıl yönettiğini senden fazla gördüm senden fazla iş hayatım var senden fazla fabrika gezdim tecrübe edindim bana kalkıpda böbürlenme burda ben evet haklı olabilirsin dedikçe kibarca davrandıkca hala seviyesizliğinle kendini üstün görme cabasına giriyosun en büyük cahillerin yaptıgı klasik şeyler işte
- +1 yıl
bu asagılık araplr ıfadesını tek bır paragrafta degerlendırıp uygun bır yargıya baglarsak benım kastettıgımın savastan kacan araplar oldugunu anlaman ıcın yeterlı bır ıspata dayalı muteber bır bılgıdır. Yanı burada senın paragrafı yanlıs yorumlamandan ıbaret tum sorun. Benım tum arap ırkını kotuleyıp bır cuvala doldurup kestırıp atma seklınde ırkcı bır yaklasımım soz konusu degıl.
Cevap sahibi+1 yılbana provakasyon yapıyorsun ıbaresını kullanarak bana alenen provakator yaftasını vurup ılk atesı bana sen actın. Yanı savası sen baslattın ustelık arapları , bu asagılık ırkı , bır muddet savunmaya objektıflık maskesı adı altında devam ettın
bak burda ne yazmışsın bu aşağılık ırkı die tabirin var belki arapalrı sevmiyosun burda savaştan kacan diye bir ifade yok
Cevap sahibi+1 yılyalamacı havlama bilmem gibi aşağılamak amaclı söylüyosun bu hakarettir illa küfüre gerek yok
sana senin gibi cevap verseydim küfürler havada ucacaktı- +1 yıl
sen sadece kendı tartısma acından, yanı dar acıdan konuyu ele alıyorsun. Eger sen de bır farkındalık olustuysa neyı tartıstıgımız korelasyonuna daır, bence bunun farkında degılsın, benım taa en bastan sayılmak uzere aynı konu etrafında sana klavyemle yazdıklarımı anlamıs olmalıydın
- +1 yıl
kardesım yalamacı bır sıfattır ve bu sıfatı uygun olan kısıye yakıstırıp kullanma ıradesıne sahıbım. dunyanın her yerınde yalamacıya aynı sekılde yalamacı adı verılır. sen hıc hayatında top esyasına ucak dıyen, oyle ad veren ınsana sahıt oldun mu? hAYIR. Çunku turkcenın kullanım kuralı, dılde karsılıgı bu sıfatı kullanmamızı bıze soylemektedır
Cevap sahibi+1 yılkardeş bu edebi şeyleri gec ne amacla yazdıgını bilmicek kadar aptal değiliz bu kadar kıvırma dansözlerde yok bende mikerim deseydim o zaman türkçe ilişkiye girme gibi palavralarmı sıksaydım 32 yasında nsanım senin gibi ergen değilim seviyesiz uslübsuz konusacak kadar bu edebi yalanlarına inancak kadar aptal sandım herhalde seviyesizlerle tarışmıyorum kendin yaz oyna hadi by cevap yok artık
Bim bile şaşırdıysa ohoo
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
1 yılBen Suriyeli yım utaıyom dalga geçen varsa dalga geçsin kanka Suriye ve Türkiye dostlardır
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSuriyeli vatandaslarimizda var ama.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMilletle d:sak geçiyorlar
10 YorumlaBe ne lan?
10 Yorumla
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer 
En İyi Cevaplar