RTE'nin din üzerinden prim yapmasını nasıl karşılıyorsunuz?

Komu spotları olsun tanıtıcı videolar olsun hep din üzerinden prim yapıyor. Ülkenin dini inancından istifade ediyor bizim insanımızda kanıyor. Türk milleti ne zaman bu kadar kör oldu?
RTE'nin din üzerinden prim yapmasını nasıl karşılıyorsunuz?
Cevapla