Atatürk Havalimanı’nda ve Ankara Esenboğa Havalimanı'nda ilk kez Irak Kürt Bölgesel Yönetimi bayrağının asıldığı görüldü. Barzani'ye yakınlığıyla bilinen yayın organı Rûdaw'ın Twitter hesabında yapılan paylaşımda, 'Kürdistan bayrağı ilk kez İstanbul'da gönderde' ifadelerini kullandı. Yaşanan bu olay sosyal medyada da tartışmaları beraberinde getirdi.
Kürt Bölgesel Yönetimi bayrağının asıldığı görüldü BU KONU HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
Ulen sosyal medya olmasa hiç kimsenin giçbirseyden haberi olmıcak herkez birilerinin maksatlı yönlendirmesiyle bişeylerin farkına varıyo yalnız ne araştırma gereği duyuyo ya da tarıhsel olarak herhangı bı olayın Şu an kı durumu analız edio sadece bırılerı kıtlelerı harekete gecırebılecek hassasıyetlere parmak basıyo ve millet aslında var olan durumu veya ne olabılecegını hıc arastırmadan bos bos yorumlar atıyo aynı soru uzerınden dun arkadasın biri üstün zekasıyla kendı hayal dunyasının sığ bakısacısıyla yaftaladı dırek o saatten sonra konussan nolur konusmasan nolur.
Ya madem böyle olacak niye bizim askerimiz polisimiz dağdaki hainler yüzünden her gü şehit düşüyor? Bir yandan pkkyı bitirmeye çalışıyoruz derken bir yandan iyice içimize burnumuzun dibine kadar sokuyorlar bunları. El birliğiyle Türkiyeyi satacak bunlar Allah belanızıı versin emi
Pkk yandasları bu görüşmeden rahatsz oluyo cunkü barzani ile pkk yı bitrme için anlasma yapılıyo. Bölücü hainlerde iş basında algı yapıp olayı baska gstermek için. Evet tüm vatan hainlerinin Allah belasını versin
bu sadece başlangıç.. şimdi algı falan diyenlerde çıkar elbet ama ne yazıkki ülke çok kötü emellere emanet edimecek.. @kotukizzx yeni girdim msjına dönemedim
tüm algı operasyonlarına rağmen erdoğanı seviyoruz ve evet diyeceğiz. boşuna çırpınıyorsunuz. pkk kaybedecek fetö kaybedecek erdoğan ve türk milleti kazanacak. bugünün provakasyonu bu paylaşım sanırsam emri nereden aldınızsa artık
O KÜRT KIZI DEĞİL.. o ajan.. sen de onun oyununa mı geliyorsun. fırat kalkanı operasyonu ile yüzyıllık projeleri olan taşeron terör yapılanmasının önüne geçtiği için erdoğan, kuduruyorlar sadece. başka da bir anlama gelmiyor aşğıdaki ajanın paylaşımı
içiniz böyle pislik dolu tam bir faşişt ve ırkçısınız siz böyle devam ettikçe bu ülkeye sizin yüzünüzden barış gelmiyecek. akan kan durmicak ve suriye gibi ırak gibi bu ülke bölünecek. bunada ülkede milliyetçiyim diye dolaşan ırkçılar sebeb olacak çünkü kardeş gibi yaşamasını bilmiyorsunuz
senden izün isteyen kim bu ülke için çanakkalede benim atalarımda şehit oldu o bayrakta benimde atalarımın kanı var sen neyi kime karşı savunuyon boş yapma burda
işidi bu ülkeye hükümet soktu yaptığı silah yardımlarınıda duyduk kardeş kürtler en başından beri işide karşı savaştı hatta ilk başlarda türkiye de işide tepkisini koysaydı pyd ve ypg ile bir olsaydı işide karşı şu an en azından barış ortamı olurdu
İşte bu saflar o kadar çokki onların beyisizliğinin ceremesini bizde çekiyoruz ,4 milyon Suriye lide tc vatandaşı oluyor istediğimiz kadar kıçımızı yırtalım böyle devam ediyor işte
Yasak degilde onlar yani rahatsız olanlar bu bayrak yerine pkk bayragı olmasını isteyenlerdiır. Barzani işe pkk ve daese yapılcak operasyonlar hakkında görüşmeler yapıluyo pkk seviciler rahatsz oluyo