Bugün İsmet İnönü'nün ölüm yıl dönümü. Ne düşünüyorsunuz?

Bugün İsmet İnönü'nün ölüm yıl dönümü. Ne düşünüyorsunuz?

Belki Atatürk kadar başarılı bir yönetici değildi. Belki eksikleri vardı. Ama bu Milli Mücadelenin kahramanlarından biri olduğu ve bizi 2. Dünya Savaşına girmekten kurtardığı gerçeğini değiştirmez. Severiz sevmeyiz ama Milli Mücadelenin tüm kahramanlarına saygı ve minnetimiz sonsuz. Ölüm yıl dönümünde Milli Şef'i saygı ve rahmetle anıyorum.
(Milli Şef'e hakaret edenler şikayet edilip engellenecektir)
Güncellemeler
+1 yıl
Sevmeyenler hakaret edenler neden yorum yapma gereği duyuyor? Direk engelliyorum hakaret edeni boşuna yorulmayın :)
Bugün İsmet İnönü'nün ölüm yıl dönümü. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla