
"Kimse benden çalamaz"
Suleyman Çakır

Elinden geleni ardına koyma şişko..
Her ay en az 1 kere yemek yerken ölüm sahnesini açar izlerim. O öldüğünde kurtlar vadisinin mizahı da öldü. Dostu dimdik gömülmesini sağladı. İstanbul'u tek sefiri.. Azdan az gitmedi ama, Çakır'dan çok gitti..
Tek gecede 6 baba
Ağaa bu adam öyle oturup yas tutacak adam değil. En son yas tuttuğu gece 6 babayı birden öldürmüş.
Kürt bedo öldü
Flört fethi öldü
Demir görkemli öldü
Üstün kısa öldü
Sarıyayla öldü
Cerrahpaşalı Halit, öldü
Süleyman Çakır, öldü.. İşte ben Polat Alemdar karşındayım..
Daha büyük racon yok.
Bugün başlasam mı gaza geldim
Başla valla reis
Dün akşam saatlerinde hastanemize akciğer karaciğer, mide, dalak ve böbreğinden ateşli silahla yaralanmış olarak getirilen süleyman çakır acil olarak ameliyata alınmış göğüs kalp ve damar hariciye ve bevliye cerrahları ile anestezi uzmanından oluşan bir heyet tarafından yapılan operasyonla kurşunlar çıkarılmış, takdir edersiniz ki bu denli büyük bir ameliyatta komplikasyon görülmesi kaçınılmazdır bir ara kardiyak arrest gelişmiş ve tekrar döndürülmüştür..
diğer doktorlarımız ve bizzat şahsım hastanemizin tüm imkanlarını seferber etmiş ancak aşırı kan kaybına bağlı olarak dolaşım ve solunum yetmezliği sonucu süleyman çakır hayatını kaybetmiştir...
ailesine ve sevenlerine başsağlığı dilerim.
Eig
Kendisi ile hiç tanışmadık. Yollarımız hiç kesişmedik. Fakat duyduğum kadarıyla fakir dostu, hırsız düşmanın bir abimizdi. Garibanın yanında, haksızın karşısında olan delikanlı bir abimizdi. Ayrıca kendisi racon kesmez kafa keserdi. Tombalacıyı kumar masasında yok edişini hala hatırlıyorum. Çünkü bu sabah izledim.
Azdan az çoktan çok gider derdi merhum
O günü dün gibi hatırlıyorum. Bir arkadaşıma akşam yemeğine gitmiştik. Yemekten sonra çaylar eşliğinde Kurtlar Vadisi izliyorduk.
Hep beraber neşe içinde hem çaylarımızı yudumlayıp hem bir yandan sohbet edip Kurtlar Vadisi'ne bakarken maalesef o talihsiz olay gerçekleşti.
Süleyman Çakır aramızdan ayrılmıştı. Salon birden buz kesildi, o andan sonra kimse çayından bir yudum daha alamadı. Kelimeler boğazımızda düğünlendi ve sessizce evlerimize dağılmaya başladık.
Süleyman Çakır seni unutmadık kalbimizdesin.😌
#Cassie
Yiaaa🥰🥰 ne güzel yazmışsın ahahshf
Herkese yazmam 🥰😄
Cevap
61Cevap
"Süleyman Çakır İstanbul'un sefiridir. Biat edin."
Gıyabi cenaze namazı kılındı, cenaze ilanı verildi, halı saha maçında saygı duruşuna bulunuldu. Bir daha sanmıyorum böyle bir karakterin geleceğini.
Tekti valla
Bu karakteri tanımıyorum. 🤷 Duydum ama nasıldı hiç bilmiyorum. Kurtlar Vadisi'ni de hiç izlememiştim.
Bu mübarek cuma gününde günümü 43. Bölüm ile başlattım, 44. Bölüm ile devam ediyorum. Akşam uyumadan önce de 45. Efsane bölümü izleyerek günümü noktalayacağım. Çakır ve ailesine her zaman olduğu gibi baş sağlığı diler ve acılarını paylaştığımı bildirmek isterim. Cerrahpaşa'lı Halit'in Twitter'da gündem olduğunu görünce üzüldüm, böyle bir itin adını ağzımıza bile almamamız gerektiğini düşünüyorum. Bu arada Çakır'ın bunu bilmesini de isterim; Çakır, kardeşim Polat en büyük oldu. En büyük omu bilmem ama çook büyük oldu...
Tedd?
"Yiğidin namı büyük, ömrü kısa olurmuş." İstanbul’un sefiri merhum Süleyman Çakır’ı ölüm yıldönümünde saygı ve rahmetle yad ediyorum. #SüleymanÇakır
Çok iyi 😄
18 yıl önce elim bir pusu neticesinde aramızdan ayrılan değerli büyüğümüz son İstanbul sefiri Süleyman Çakır'ı vefatının yıl dönümünde saygıyla anıyoruz. Saygı ve özlemle...
"Benim bu alemdeki raconum; belimden silahı çektikten sonra mermim bitene kadar yerine koymamaktır"
Adaam
Evet sahikam var o ölünce dizi de büyük bosluk oldu gozlerim her an bir yerden Şahika çıkacak mi diye arıyor 😭😭😭
https://www.youtube.com/embed/0MxQBslNFI8
Ruhu şad olsun
Ben dünya üzerinde gercek olmayan bir karakterin hiç bu kadar sevilip saygı duruşundan tutun cenaze namazına kadar
Her datayı ile uygulandığını ve sevildiğini görmedim azdan az çoktan çok gider. Allan rahmet eylesin diyelim ne diyelim severdim halada severim Süleyman Çakır karakterini
Hızlı idi rahmetli sarıların sülosu.
Çok mermili bol rajonlu idi
Polat Alemdar ile çok olaylar yaşandı
O kurşunu yemiyecek tin süloo 😭😭
Maf ettin sen bizi dün gibi hatırlıyorum Türkiye de mermi sesleri arşını inletir ken kırkın da Camiler de mevlüt okuttuğumuz o karakteri Eşkiya da görene kadar öldü sanıyorduk 🤦♂️😂😂👏👏
Ne günlerdi beeeDeli yürekten jet hızıyla kurtlar vadisine geçiş yaptık çok iyi hatırlıyorum bu ülkede insanlar üç zamanda dışarı çıkmadı.1-2002 dünya kupası Türkiye maçlarında2-Kurtlar vadisi olduğunda3-Koronavirüs döneminde. Güzel günlerdi dizi karakteri olmasına rağmen insanlar kabullenmişti Süleyman Çakır'ı.
Her şeye eyvallah... hırlıya eyvallah,, hırsıza eyvallah,, dolandırıcıya eyvallah,, kan emiciye eyvallah,, amaaaa namussuza duuuuur.
Helal
Kim lan bu yerden bitme karı ne anamız kaldı ne avradımız
Hahaha çok iyi
10. Bölüm 41:13
- Bizde her vurduğumuzun cesedini ortaya bıraksaydık gün ışığı görmezdik Can Polat!
Yiğidin namı büyük, ömrü kısa olurmuş.
Ömrü kısa oldu. Allah, Çakır abimize Rahmet Eylesin.
Adaam
Başın sağ olsun Aliiğğğ Allah cennetinde kavuştursun🥺🤧
Namimimizin büyüklüğü dostlarımizin büyüklüğündendir
Allah rahmet eylesin ve taksiratını affetsin. Hiçbir millette hayali bir karakterin ölüm yıldönümünün kutlandığını göremezsin. Canım ülkemin bir taşı toprağı, birde insanı başka beee slödöfşfö
😂😂 okula bir girdik tahtalarda yazılar sınıflarda saygı duruşu kcjfj nasıl bir lise dönemine denk gelmişim
Ahh bihter üzümlü kekim seni hic unutmayacağız
Ben çakırı sevmiyordum favorim memati çakır uyuz bir tipti 5 6 yaşlarindaydım o zamanlar evde tek ben iźliyordum bu diziyi sonrada izledim bu yazda izledim çakıra hiç ısınamadım
İstanbul Sefiri Laz Ziyanın damadı Süleyman Çakır için bugün yastayım.
Seni görünce Süleyman Çakır aklıma geliyor dkdk
Azdan az çoktan çok gider
Süleyman Çakır.
Ondan çok sevileni görmedim.
Kendim de buna dahilim.
Allah rahmet eylesin diyebilirim hiç izlemedim tanımıyorum ama adını çok duydum bugün bunun şerefine bir helva kavrulur hem de fıstıklı djfjjf
Bugün ikinci kez yorum yapacağım bu soruya evet düşününce duygusallaşıyor insan çünkü Kurtlar Vadisi izleyicisi olarak bir tek izleyenler bilir
Bu konu da cahilim.. hiç izlemedim ben. Eksikliğini de duymadım. Bihter in anma törenine katılayım bari 😂😄
İyi ki öldü. O ölmeseydi Polat yükselemezdi ve devlet için çalıştığını öğrenince Memati gibi medeni bir tepki vermezdi. Ben pek sevmezdim.
Çakır başımızın tacıdır.
"Yiğidin namı büyük, ömrü kısa olurmuş Can Polat".. Allah rahmet eylesin büyük adamdı.
🤣
ayyy çok güldüm
gerçek olmayan bir karakterin ölüm yıldönümümü?
bunun yerine senaristin ya da yazarın başarısını tebrik edin üstünden yıllar geçmiş olmasına rağmen yarattığı hayal karakter hala anıldığı için
Ölülerde sanıyor ki diriler her gün helva yiyor
Süleyman Çakır
istanbulun sefiri... mekani cennet olsun
cok severdik kendisini
TSK ye, gerçek değildir diye devlet kanalında açıklama yaptıran tek dizi.
Cerrahpaşadayım şu an ve ölüm sessizliği var semtte
İtalyan mafyalarının yanında esamesi
okunmaz bence😅 Kaynak: Mafia ve Mafia 2 oyunundan bildiklerime göre italia dedim. Madem s. çakır hayali karakter ben de hayali kurgu bir oyuna göre konuştum😅
Bu insanlar neyin kafasını yaşıyor anlamıyorum. Bir bihtere ağlarlar bir çakıra. Bence üzülecek ve üzerine durup düşünecek daha gerçekçi ve akıllıca şeylerimiz var (!)
Ölümden öte köy mü var be Çakır!
Arkadaşım söylediğinde aa Adanalı diye tepki verip Allah rahmet eylesin dedim😅 Dizi bilgim bu kadar 🙈 @Gripin34
😄😄 yaa ne adamlar var. Mezarına gidip Fatiha okuyun
Profil resmimizi siyah yapıp bayrakları yarıya kadar indiriyoruz 08/04/2004 😢
polat bu adamın ömrünü yedi ölümsüz oldu zaten :DDD
Az önce bir başlık gördüm iki litrelik ayçiçek yağı 107 TL fazla degilmi sence diye ? Sonra bu başlığı görünce oraya yorum yazmaktan vazgeçtim.
Köy yanıyor.. taranıyor hesabı 😂 lokma falan dağıtmıslar bir de tek derdimiz o çünkü şaka gibi ülkeyiz gercekten
Ah Süleyman Çakır sevdik seni hemde çok.
Kalbim acıyor öyle böyle değil.
ben geçen yıl izledim bu diziyi adam tek başına götürmüş filmi öldürüp ayağını kaydırmışlar
Ülke eğitimine yaptıklarıyla taktiri hakeden kişidir
Cnmm cok üzüldüm gecmis olsn cnmm ölmese iymis cnmm
Ama kafamız nasıl güzel bi güzel bi güzel ama nası güzel
Keşke ölmeseydi bütün erkekler yasta hala atlatamadilar sjsjsjjs
O türünün tek örnegiydi
dahası da gelmez..
unutamadığım diğer karakter Ramiz Dayı dır..
Allah rahmet eylesin mekanın cennet olsun reis ❤️🙌🏾🌹
bız olsek kımse ıplemez... dızı karakterıne uzuluyor mıllet
Lokma dokturup dagitanlar olmus Suluman cakirin resminide koymuslar. Ne komik milletiz😄
Allahım sen başka dert verme 🙄
İzle izle pelinsu 🙄
Pelinsu ne laaan 🤦♀️ İzlemem, izlemediğim için çok şey kaybetmiş gibi durmuyorum bence :D
Çok şey kaybetmişsin Pelinsu..
Bana pelinsu deme 😠 uyuz
Sinir mi oluyorsun Pelinsu..😕
Sinir olmuyorum, uyuz oluyorum Aliş 😅
Bu öğrendiğim iyi oldu 😌
Welcome düşman welcome 💅
Allah düşmanın bile delikanlı mertini nasip etti Pelinsu..
Kurtlar vadisi biteli çok olmadı mı ya Aliş? Unut bu replikleri sen 😅
Adını nereden biliyon 🤔
Kimliğimde yazıyor diye iğrenç bi espiri yapasım var :D ama Neyse. Bilirim ben 💁♀️ Görüşlerde görmüştüm galiba hatırlamıyorum 😃
Pelinsu görüşürüz 😌
işte toplumun ne kadar mal oldugunun kanıtıdır bu
dizi ile gerçek hayatı ayırt edemeyecek kadar mal bir toplum düşünün. düşünün ki o toplumun seçtiği yönetici ile yönetilmek zorundasınız
Diğerleri gibi neden goy goy edip eğlenmek varken, yükseliyorsun 😄
Ölümünden sonra kendisi için cenaze namazı kılınmış oyuncudur Çakır..
Yokmu aileden veya akrabalardan vefat etmiş birisi ona rahmet okut
Allah rahmet eylesin
Gercekte olmayan biri icin Allah rahmet eylesin demek normal degil. Siz bari yapmayin
lise yılları her yerden küçük polatlar fışkırıyordu herkes belalı :D ne dövüyodum be şimdi anı oldu yaşlandık
Laz ziyanınkini de kutlasaydınız
Pek sevmezdim kendisini.
twitterda yine TT olmuş sdfds
Ne beyim ne efendi çakırım ben çakır...
İstanbula en çok sen yakıştın Süleyman Çakır ahh
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?