AKP iktidarı cumhuriyet tarihinde ne kadar kurum kuruluş ve işletme varsa hepsini yabancılara sattı. Nerdeyse hiçbir şey bizim değil. Memleketi sattıktan sonra yaptığın yollar köprüler... neyse odatv.com/...i-akp-neleri-satti--1902151200_m.html
AKP 14 yılda 80 yıllık bütün birikimi sattı. Bu mu sizin vatanseverliğiniz? Atatürk yaptı bunlar sattı. İşte tam liste?
Babası Eti Alüminyum da çalışan biri olarak söylüyorum o kurumda çok deli paralar dönüyordu, adamlar parayı yiyecek yer bulamıyorlardı, satıldı ne oldu? Üretim 2004'e oranla şu an 4 kat artmış durumda, ayrıca bu fabrika hurda parasına satıldı ama şimdi iyiki satılmış diyorum. Vatana millete hayırlı bir kurum oldu, babamın maaşı düştü ama bizde diğerleri gibi menfaatimiz uğruna yalan söyleyen insanlardan olmadık. Bana kalırsa her kurum böyle özelleşsin ben razıyım.
sen ve senin gibiler işte devletin basında sizin patiniz olsa vatanı satar ssk yı batırmıs bir insanımı getirelim basa hdp ye avukatlık yapnımı atatür diyosunuzda adam 100 yıl önce ölmüş o günki sartlarla su anki sartlar birmi aklınızın almadıgı bu vatana deger katan milli duygularla devletini savunan kişiye bu kadar yüklenmez osmanlı ruhu geri geliyor bana soracak olursanız atatürk osmanlının yanında küçük bir teferruat senin atan atatürk benim atalarım fatihler yavuzlar kanuniler zannediyonuzki atatürk türkiyeyi tek kurtardı bırakın düz düşünmeyi
satmakta yok kiralama var lütfen bilmediginiz konuları yazmayalım yazacaksak iyi bir arastırma yapalım bakın dış güclere türkiye tekrar osmanlıya dönüyor diye korkudan ne yapacaklarını sasırıyor dagıtmaya calısıyorlar bugünki (atanızın kurdugu parti basta olsa o salak ke malin aklı fikri yetmez oynanan oyunlara cıkamaz işlerin içinden )
Ulan sığır. Senin AKP memleketi batırdı. Sen hala Ssk dan bahsediyorsun. Ezberlediğin bir o var zaten. Başka da bir bok yok. Ne zaman bu konularda soru sorsam senin gibi bir sığır geliyor. Ssk diyor. Başka da bir bok bildiğiniz yok çünkü. Ezberden klişe cümleler. Ayrıca şunu da o olmayan düşünce yapına sok. CHP li değilim. Ve CHP den de en az senin hain AKP kadar nefret ediyorum. Allah'ımın düşünemeyen ak koyunları..
biz sıgırız üstat senin gibi domuz degiliz ayıktın bir bellemişsiniz 100 sene önce ölen bir adamı bırakın daha onların arkasına saklanmayı tabi imf borc veren bir devlet nasıl batıyor işte bu zihniyetler siz hepiniz aynısınız ama istediginiz hiç bir sey olmayacak bende akpli degil mhpliyim ama gö var nizam var cavus
Benim tepkim sana değil görüş paylaşan sığıra idi. Ben de MHPliyim ama sen nasıl imf ye borç verdiğimize inanabiliyorsun. Hayret doğrusu!! Memleket de kriz var. Satılmadık yer kalmadı. Ülke terör örgütlerinin yuvası oldu. Adalet kanun hiç bir şey kalmadı. Dünyanın gözünde Suriye Irak gibiyiz. Tek bir şeyimiz var. Yol yapıyoruz. Köprü yapıyoruz. Sen nasıl göz var nizam var diyebiliyorsun pes doğrusu!!
bak kardesim burda akp ye atmakla olmuyor allaha bin şükürler vatanımız üstünde ezanımız okunuyor evlerimizde kuranımız okunuyor burda karaladıgımız kişiler bizim insanımız ben inamiyorum bu günlerde biter gider dolar yükseliyo yükselir tabi ülkemizin üzerine oynanan oyunları bir bakın allahını seversen sen yapma biz aynı davaya baskoymus kişileriz hedefimiz turan bari sen yapma
senin gibimi yapalım... kac defa ocaga gittin kac defa bir söyle ülkücülük hakkında ne biliyorsun sana kalsak umutsuzca vatanın batmasını bekleyelim sana kalsa sokaklarda devlet karsıtı bizden olanlara karsı savasalım dimi yok öyle yagma israile posta koyarlen iyiydi bir zorlukta satmak yok belli senin hedefin ne turan nede kuran
2 saat önce Ocak'ta seminerden geldim. Sen de Bahçeli'nin peşine takılıp gidenlerdensin. Rahmetli Türkeş ve Yazıcıoğlu'nun kemiklerini sızlatıyorsunuz. İsrail e posta mı koydu. Onun postaları sadece göz boyama. Sonra paşa paşa özür diler. Neyse tartışmaya gerek yok. Hainin arkasında durmam. Biat etmem
senin fikrin ama ben senin ocaklarda olduguna inanmıyorum şimdi birdaha yazma konuyuda burda kapatalım tamam kalp kırıcı olmak istwmiyorum konuyu kapatalım iii geceler