Bir sonraki 2034'de gelecek bu şahane doğa olayı Süper Ay'ı bu gece izleyebileceğiz. Eminiz ki eşsiz görüntüler yakalayan KScanlar olacak. Hadi öyleyse pencerelere çıkalım!
"Bir sonraki Süper Ay'ı izleyen kendime mesajım" diyerek gökyüzünün fotoğraflarını bizimle paylaşır mısın? Fotoğrafların bir anı olarak KS Süper Ay albümünde toplansın. Seneler sonra burada yeniden bakalım! :)
Süper Ay bu gece gökyüzünde! Bu eşsiz anda yakalayabildiğin fotoğrafları mesajınla birlikte bizimle paylaşır mısın?
Ne demek, hakkini vermek gerek guzel ve iyi olanin.. Ve doğrunun.! Her zaman yericek ve elestirecek birşey bulan insanimizdan biraz farkli oluyim dedim. :)) Şaka bir yana, gercekten telefonun fotograf cekme kalitesi cok güzel, ve kaliteli resimler çıkmış bu yüzden.
Böyle tatlı bir dile layık olmak cidden hoş ^•^ çok nadir denk geliyorum. Güzel yorumun ve içtenliğin için teşekkürler😊 Resim çekmeyi seviyorum. Telefonun katkısı tuzu biberi oluyor:)
Böyle tatlı bir dile layık olmak cidden hoş ^•^ çok nadir denk geliyorum. Güzel yorumun ve içtenliğin için teşekkürler😊 Resim çekmeyi seviyorum. Telefonun katkısı tuzu biberi oluyor🙂 @miss_sporty
Bilseydim makinemi yanıma alirdim. Çok net cekemedim ama buyrun, https://i.hizliresim.com/X97637.jpg Mavi olan Süper Ay, çıplak gözle mükemmel duruyor.
Dün gece Almanya/Berlin'de ay çok daha parlaktı ve hiç bulut yoktu. Fakat bu gece bulutlar mevcut. Dolayısı ile ayı çok net görebilmiştim. Ayrıca, avantajım ise balkonum tam güneye bakıyor.
Not: Fotoğraflar dün gecedendir. Yalnız havanın buz gibi olmasından ötürü balkona çıkmadan evin içerisinden çekmiştim. O yüzden fotoğraf bulanık ve yakınlaştırılmış biçimindedir.
Bu da benden olsun 😊 https://i.hizliresim.com/LZ70yj.jpg Aslında çok sanatsal, güzel bir fotoğraf çekmek istiyordum ama bulutlar izin vermedi 😐 birkaç dakika sonra geldiğimde de ay ortada yoktu mecburen bunu atıyorum 🙎 2034 yılında görüşürüz 😄
penceren kafayı bir uzattım gökyüzüne bakıyom bir sağ bir sol Binalardan bir pook gözüktüğü yok o değilde karşıdaki fırıncı oğlanlar ne yapıyor bu dingil dercesine baktılar AY bizim evden gözükmüyor abi fakiriz biz
Ahanda bu kadar şans olur ha, dün tertemizdi hava ay ıda gördüm çok farklı gelmemişti bana, ben çok seviyorum şehir ışıklarından uzakta gökyüzünü izlemeyi ondan dolayı çok fazla ay fotoğrafım var birtanesini paylaşiiim dedim ama nasış atcam buraya
2.30ta en yakın halini alıp 4.30ta da güneşle hizalancak en parlak olduğu anlar onlar olcak diyolar ama 4.30ta güneşle hizalanması demek ay tutulması demektir zaten anlamış değilim
@bllrbia 3 gece sana diyorum ki pencereye çık Ay'a bak. Ters tarafta kaldığından sen göremiyordun ama ben görüyordum. Bugün ise Ay'ın en büyük hali; ama bu sefer de ben göremiyorum. Ne bahtsızım be :D
Selamunaleyküm arkadaşlar telefonunuzu asla kapatmayın yalan bir haber bu ve bu gece dikatli olun buşerefsiz adi hainlerin bir oyunu ola bilir lutfen bunu birsi soru olarak paylaşsin benim soru hakkım bitmiş ondan burda yazdım
Tek gördüğüm ayın biraz uzağında beyaz bir çember oluştuğu. Onun dışında birşey farkedemedim, belki de o beyaz çember de her zaman vardı ben şimdi dikkat ettim.
şu an tam odamın penceresinden gözüküyor. şu an normal bir dolunaydan farkı yok tam gün doğumunda harika oluyormuş. Neyse gelecekteki Sılaya merhabalaaar🙋🙋💃 Ve gelecekteki çocuklarıma selaam😄
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Süper Ay bu gece gökyüzünde! Bu eşsiz anda yakalayabildiğin fotoğrafları mesajınla birlikte bizimle paylaşır mısın?
En İyi Cevaplar