Evet yılın son Süper Kanlı Ay tutulması dün gerçekleşti. Gökyüzü yine eşsiz manzaralar sundu. Gökyüzünü izlemeyi seviyor musunuz?



Evet yılın son Süper Kanlı Ay tutulması dün gerçekleşti. Gökyüzü yine eşsiz manzaralar sundu. Gökyüzünü izlemeyi seviyor musunuz?



Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
Gayet güzel görünüyor gadası
Ben severim evet tabi ki de
Dün gece sabaha kadar gök yüzünü izledim.
Buda geceden kalan bir görsel.
çok güzel fotoğraff
Öyle, teşekkürler ✌️
Evet severim. 2000 başlarındaydi sanırım meteor yağmuru olacak Türkiye'den de görülecek dediler hemen hazırlığı mı yapıp heyecanla beklemiştim. Beklediğime de değmişti.
Evet gökyüzünü seyretmeyi severim. Gök bilimine meraklıyım. Bu sebeple teleskopla 🔭 cep telefonuma indirdiğim uygulamayla gezegenlerin yerini konumunu öğrenerek gezegenleri incelerim.
Muhteşemdi. Gökyüzünü izlemeyi severim. Ay fazlarini izlemek yaptığım işle alakalı. Doğanın ritmine uymak adına ay gözlemi yaparım.
son yüzyılın süper kanlı katliamı Filistin'de sürüyor tabi siz havaya baktığınız için fark etmiyorsunuz
Seviyorum. İçim daraldiginda terasa çıkıp çatıda saatlerce dilek diliyorum belki kayan bi yıldıza denk gelir bi gün filan şak diye gerçek olur. 😄
Ay ben o saate napıyordum yaaa haberim yoktuuu 🥹🥹🥹🥹
Bayılıyorum. Hele ki canım sıkkınsa daha çok bakarım.
Galata gerçekten böyle mi gözükmüş😮 karpostal gibi ya🤩
Evet, dün dolunay vardı ve çok gözel görüyor.. izle izle insan gözlerini alamıyor bea..
Tam telefon ekranı yapmalık bir görsel. Maşallah çok güzel...
Evet bende gördü fotoğraf çekmek istedim de pek güzel olmadı kamerası kötü benimkinin
Hobimizdir, sürekli derin uzay fotoğrafları çekmeye gideriz kuzenlerim ile.
Tabiki.. 6000 yılda bir geçen yıldızı beklerken uyuyakalmıştım😅 ama yinede onu beklemek bir şerefti
o saatlerde gökyüzünü net görebildiğim bir yerde olmama rağmen hiç farketmedim neyse bir sonrakine bakacağız artık
Çok severim özellikle de şehir ışıklarından uzak olduğunda yüzlerce yıldız görebildiğimde
Hangi ibişko Tsuki no me jutsusu yaptı lan?
Evet ama şehirde bir anlamı yok maalesef
Gayet güzeldi ya, severim izlemeyi 🖤
Evet. Resimlerini cekmeyi de cok seviyorum.
Evet seviyorum gökyüzü çok güzel
Çok severim etkilerine de inanırım 🖤
Gökyüzünde Ayı izlemek müthişti evet.
bu aksam degilmiydi ya kacirdik bak
kanlı ay tutulmaları iyiye işaret değil
Korkutucu geliyor bana nedense
evet seviyorum
Moralim bozuk olduğu zaman
Ay tutulması gibi görünmüyor aslında
Saatlerce izleye bilirim 🫶🏻
Vampirler için zor bir geceydi 😂
Severim şu an tam tepemde parlıyor
Dün gece dolunayı bende gördüm
Paylasacak biri lagzim bro önce
Ben görmedim
Süper bir görüntü
Benim niye haberim yok
Evet seviyorum
evet çok seviyorum
Evet ☺️harika
Süperdi ama kansızdı
Çok severim..
Bazen
Çok güzel evet
Çok severim😌
Çok severim
Evet ben severim...
Ufo görürüm umuduyla izlerim sık sık
Severim.
Ne hoş.
Çok severim✨
Evet çok severimm
Efsane görüntü olmuşş
Yok hayır
Kan davası ay
Severiz
Evet çok severim ruhu dinlendirir.
Bayılırım