Yılın dört ardışık Süper Ay'ından ilki, 19 Ağustos'ta gökyüzünü aydınlatacak. Bu nadir gök olayı, Süper Ay ile Mavi Ay'ın birleşimi olan Süper Mavi Ay, Türkiye saatiyle 04.36'da zirve noktasına ulaşacak.

Yılın dört ardışık Süper Ay'ından ilki, 19 Ağustos'ta gökyüzünü aydınlatacak. Bu nadir gök olayı, Süper Ay ile Mavi Ay'ın birleşimi olan Süper Mavi Ay, Türkiye saatiyle 04.36'da zirve noktasına ulaşacak.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
Hayır ben sevmiyorum pek ama gece ay ışığı bazen de güzel olabiliyor.. tabi ki de net görülmesi gerekiyor izlemek için
Sevgiliyle/eşle izlemek muhteşem bir duygu olur kesinlikle 😃
Uzay zaman izafiyet meraklısı biri olarak, teleskopum 🔭 her zaman camın önünde serbest düşüşteki, ama her yıl bizden 4 cm uzaklaşan ayı izlemeye proğramlı.
Evet çok seviyorum gökyüzünü izlemeyi. Hatta bilimsel olarak kullanılan Skyview isimli app var. Tavsiye ederim
Sahildeydim zaten birebir şahit oldum 😍 denize vurmuş yakamozlar ve gemilerin ışıltılı manzarası eşliğinde çok güzeldi...
Evet muhteşem manzaralar sunuyor gerçekten, Türk Bayrağının üstünde ayı parlarken görmek muhteşem bir şey.
Çok Seviyorum Ay izlemesi Muhteşem bir şey ya 😍🌙
Gökyüzüne ayrı derin uzaya ayrı bir sevgim var derin uzay fotoğrafları çekiyoruz düzenli olarak.
Buda benden olsun
Çok yapay çıkiyor böyle
Uyanık olursam bakarım güzel bir görüntü olcaktır paylaşım soru için teşekkürler görsel de şahane
Bu soruyu okuduktan sonra pencereye geçen ben asssddfgg
gözüm bozuk olduğu için ben pek güzel göremedim ya dksjdl
Bende gördüm ama telefonumun kamerası el vermedi o güzelim görüntüyü çekmeye))
Evet özellikle de şehir ışıklarından uzakta çok güzel oluyor gökyüzü
Uyurum tek süper şey benim sevdiğim kızdır hadi eyv
Seviyorum Şu an yok ama birde sevgilinle cimenlere yatıp izlemenin verdiği zevki hicbirsey veremez
Çok güzel bir görüntüsü var. Bayılıyorum izlemeye 😄🌕
Bugün güzel bir foto çektim, gerçekten eşsiz bir güzelliği var
Evet burası izlemeye uygun dağın başı çünkü.
Ya ben anlamıyorum ben beyaz gördüm millet sarı veya kırmızı olarak görüp resim çekmiş
Ende baktım ama bir fark göremedim her zaman ki ay işte
Ay ışığı izlemek birde net ay ışığı görebilmek çok güzel eskiden izlerdim
akşam baktım terastan
Teşekkürler bakalım bari bu gece
Tabiki çok seviyorumm
Ben gördüm çok değişik bir manzaraydı
Dün baktım bişi yoktu bembeyazdı hayırdır
Şiir gibi, tablo gibi. Çok güzel
Bembayaz şu an pambık gibin
Severim ama bende manzara yok..
Ben yıldız 🌟 ları çok seviyorum 😘
En sevdiğim aktivite. Özellikle yayla da 😊
Seviyorum da ben almanyadan neden görmüyorum:/
Bazen izliyorum
Elbete hata dün izleme fırsatım olmuştu.
Severim ve bugün ay çok güzel
Ben daha bi fark göremiyorum ayda?
Buradan da harika görünüyordu
Bu ay ışığında sevdiğimle öpüşmek isterdim 🫠
Ay diye bir şey yok. Tamamen sanal gerçekliktir.
Evet seviyorum
Nasıl bakacaz
Çok güzel
Çok seviyorum
Evet çok severimm
evet severim
Evet severim
@HeavyRain77 🙃🙃
🌜❤️❤️
Evet öyle
Çok severim
evet
Çok severim
Korkuyom ben ya
Severim
Subhanallah😍
Sağ resimdeki gibi gördüm konum almanya
Efso ay
Evet cok severim
Süpermiş
Sevindim
Bira içerken severim