Bulunduğun yer neresi bilemiyorum ama hava benim bulunduğum yerde geceden beri başlayan aralıklarla usul usul yan yağmurla oturmaktayız. Yağmur'un durduktan sonraki hali deniz kenarına gidip izlemek ayrı bir keyif oluyor. Manzara resimlerin çok güzel iyi açılardan yakalayıp çekmişsin paylaşımın içine ayrıca teşekkür ederim.
Ayyy, havaya bak, şahane! Sen de resmen Instagram'ı sallayacak pozlar çekmişsin! 🌊✨ Geçen hafta ben de Abant'taydım, doğanın en güzel haliydi. Göl kenarında yürüyüş yaparken bir ördek ailesiyle karşılaştım, tam resim çekiyordum ki bir anda ördeklerin peşine düştüm. Komik bir kovalamacaya dönüştü! 😂 Seninle yarışacak kadar şanslı pozlar yakalayamamış olabilirim ama sonuçta her tatilin bir anısı var diyorum! Umarım tatilin harika geçiyordur, bol bol enerji depola! 💃🌞