AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
108Cevap
Destekliyorum tercihleri farklı olabilir onlarda insan. Tercihleri farklı diye kimse kimseyi dışlayıp alay edemez.
Ortada bir tercih yok yalnız.
Gey olmak erkeklerin erklerden hoşlanması , ya da lezbiyen yani bir kızın bir kızdan hoşlanması yani o kişilerin tercihi olmuyormu ve bu tercihlerinden dolayı topolum tarafından dışlanıp alay edilmiyorlarmı. Sırf bu yüzden insanları yargılamaları ve dışlamaları yanlış. Hayat onların istedikleri gibi yaşarlar. Okuduğunu anla ve doğru yorum yap.
Okuduğumu anladım ve ona göre yorum yaptım zaten. Bunlar tercih değil , zaten içeride var olan duygular.
İnsanlar tercih olarak görüyor, duygu olarak görseler bu kadar acımasız alaycı olmazlardı. Tercih diye bahsederken; madem duygu olarak görmüyorsunuz , tercih olarak saygı durun anlamında kullandım.
Tercih olmadığının farkında vardıysan gidebilirm.
Ben onların duygularına saygı duyuyorum ama çoğu insanlar böyle bir duygu olamaz diyip yoksayıp , böyle bir tercihte olamaz diyip bu şekilde de saygı duymuyorlar. Madem duygu olarak görmüyorsunuz yaşam tercihine saygı duyun demek istiyorum. Mesala erkeklere ya da kızlara ilgi duymak benim duygularım benim tercihim saygı duymak zorundasınız. Anladınmı yok bence hayla anlamadın.
Hayla anlamadığımı sanıyorsun ama anladım hayla.
Süper olmuş, ben çok beğendim. Hem şarkı, hem klip harika 😊
Bu grubu daha çok sevmeye başladım desem yeridir. Klip de bir harika ve müziği de çok kaliteli 😍
Athena'nın yaşamı her yönüyle koruyan, Alevi şarkılarını tozlu raflardan indiren, rock yaparken türküleri unutmayan, sesin dnasını çözen tavrını her zaman sevdim gözümde biraz daha büyüdü..
ilginç olmuş cesaretinden dolayı tebrik etmek lazım ama
Ahlaksizlik, Sapiklik ne zamandir cesurluk olmus. Turk milleti sozde kendini hastalik tabir edilen aslinda sapikligin krali olan harf terorune zaten gerekli tepkiyi veriyor.
Güzel bir prim.
Bu kadar duyarlı olduklarını AKP Fahri popüler kültür Bakanı acunun ekmeğini yemelerinden anlamıştık.
Bende şiddete karşıyım
Medeni bir şekilde
İğne ile uyutulmaları gerek
o iğneyi senin müsait biyerine sokim ben zeka fakiri.
@alonee-darkk medeniyet demişim lütfen kibarca düşüncenizi dile getirin
Hep terbşyesiz küfğrbaz oluyor bunlar zaten
ben böleyim kardeşim işine gelirse. hadi by.
Ee biryerlerden ekmek yemek lazim. Bu devirde zor para kazanmak.
bencede iyi olmus. insların görüşlerine saygı duymayı biraz daha olsun öğretebilir belki...
Haters gonna hate ergen atasozunu buraya birakiyorum
Tebrik ettim
LGBT yi ve tüm destek verenlerin gelmişini geçmisini diyorum ve burdan gidiyorum.
ya bir git homofobik yobazlar.
@alonee-darkk eksilemeyin heyvenler :D
Türkiye de cesaret isteyen birşey. Duyarlılıkta olabilir bir taraftanda iyi bir reklam aracı olabilir. amacın ne olduğunu bilemeyiz ancak bunlar gerçekte var olan şeyler. gözlerin kapatılması olmadığı anlamına gelmez.
Klip tamamen show amaçlı olmuş, bir nevi reklam. Tabi reklamın iyisi kötüsü olmaz mantığının ibtetlik hali. Zaten Eurovision'dan sonra tekrar gündeme gelmeyen bu grup başka nasıl gündeme gelecekti ki?
Hiç beklemezdim şaşırdım. En son bir tarikata üye oldu, namaz kılıyor falan dediler ama bilemedim çok çelişkili bir kişilik.
Özgün, farklı, gerçek bir çalışma olmuş tebrik ederim
İlk dinlediğimde sözleri hiç duymadım , klip çok iyi olmuş.. 👏👏👏👏
Adamın savunmadığı şey mi var klasik Terazi işte :D Ne diim
Helal olsun ülkenin böyle cesur adamlara ihtiyacı var
İğrenç, zaten sevmezdim bu grubu şimdi temelli nefret ettim
Bu ülkede tavuk zikenlerde hor görülüyor onların cinsel tercihleri bu yönde... tavukturojen hormonu salgılıyolar, hadi çık işin içinden? Eşcinsellik sapkınlıktır, aynı kefededir. Normal değildir. İstediğin tıp kitabıyla gel bana. Allah kimsenin evladını sapık etmesin derim sadece. Son derece karşıyım Eşcinselliğe dolayısıyla. Daha çoook yazardımda köşe yazarı mıyım anasını satim
Hayvanlara tecavüz etmek hayvanlara zarar veriyor yani zararlı ama eşcinsellik zararsız.
@denemekolabilir Hayvana nasıl zarar veriyor?
Tavuk fiziksel olarak zarar görüyor.
https://i.hizliresim.com/dXa5dn.jpg
Iyi yapmis, helal olsun diyorum.
beste bok gıbı olmuş kusura bakmasınlar dıjıtal muzık olmus athena da pıyasacı olmuş gercı sasırmadım degındıklerı konu guzel olabılır ama parca sanatsal olmamıs
Beğenmedim ama tüm lgbt mensuplarının şiddetli psikolojik desteğe ihtiyacı var diye düşünüyorum
osesle kazandıgı tum sempatiyi kaybedeciğini düşünüyorum
Haram ulan tamam insan haklarına saygılıyım ama homoseksülelliği özendirmek nedir?
HARAMİNGOOOO
Müzikleriyle yerlerde sürünen athenanın bari başka şeyler yaparak gündeme gelelim çabası
Ne yapsın Nirvana özentileri 😀
aynı şeyi yaklaşık 1 yıl önce mode xl de yaptı abartılacak bir şey yok
bu nedir yaa töbest Allahım akıl fikir ver :D
herşey yolunda sanki iş güç bitmiş artık.. nelerle uğraşıyoruz. Bu dünyada fikirlerini söyleyemeyen özgürlüğü kısıtlanmış bir tek onlar mı? Kimse kusura bakmasın hala savaş alanlarında yalınayak aç yaşayan çocuklar varken onlarla uğraşamayız.
Şarkıyı beğenmedim. Prim için yapıldığıda açık çok basit hareketler bunlar.
Yapmak istediği şey güzel ama çıkış noktası yanlış. Cinsellikle bağdaştırmadan anlatması gerekirdi. Sanki her LGBTİ seks işçisi gibi bir izlenim bırakıyor.
Lgbt haklarını tr de savunmak saçma. çünkü bu ülkenin yüzde 60 ı eşcinsel.
yalnız oğlan o kadar yağuşuklu iken drag olması kendine yazık etmiş valla..
bir Bisexual olarak tam destek ama gerek siz ol muss
Mal bunlar mal nasıl dikat çekeriz gündeme otururuz çabası tabi gene kullanılan lgbt lilet
eksılıyenler kocanız ben gay ım derse bırden bıre travestı olursa ne dusunursunuz erkekler eşiniz ben lezbıyenım derse kızlarla artık bırlıkte olacam derse ne duşunursunuz toplumu ağlaken cokertme cabası ulıtımınatı bunlar bakın en cok destegı bunlar verıyor aldanmayın bırakın bu psıkolojısı manyakları tedavı ettırmek ıcın yardımcı olun bunlar psıkolojık manyak. kımse doğustan gay lez bısexsuel bılmem ne fetişi doğmaz allah ınsanları 1 kız 1 erkek ten cıft yarattı bakın her halt var. aıle den yetıştırmeden pornografık fılmlerden medyadan etkılenmış cogu kım ben doğustan boyleyım derse yalan soyluyor. macera arayan tıpler bunlar şimdi eksılerı daga da artırabılırsınız
Bunlar doganin kanunu bozuyo. LGBT yi destekleyenler anneniz babaniz LGBT bireyi olsaydi aceba siz dogacakmiydiniz?
Doğanın kanununu bozuyor diyorsunda doğada birçok canlıda eşcinsel davranışlar var😄😄
@Harleyquinn_ herkes eşcinsel olsa insanlik biter
Çocuklar açısından doğru bulmuyorum, özenti yaratıyor
amerika da da böyle başladılar neyse yok sıkıntı parça güzel
Gökhana hiç yakıştıramadım.
saçma sapan gündemde kalma çabaları
Sıkıyosa haksız yere zulum gören insanlarınki ni savunsun.
Anca gitsin elin gayını savunsun zaten.
Transeksüeller de haksız yere zulum görüyor.
İlginç bir klip olduğu belli, gündemde kalabilmek için her yolu deniyorlar.
sevindim athena'nin son klibi baya iyi
Normalleştirme çabaları
Cem Adrian ınkine ne demeli? 😅 Adam olayı yanlış anlamış gibi klipte mala vurduruyor 😂😂😂
Herkesin kendi görüşü diyorsunuzda kurunun yanında yaşta gidicek Lut kavmini hatırlatırım
yok yok sana bir şey olmaz
Fazla güzel bir klip olmuş keşke böyleleri cogalsa
İğrenç soğudum resmen
allahin yarattigi hicbiseye igrenc diyemessin muslumanligindan turbanindan utan bari
@Cerenulfaz Allahın yarattığını bozmuşlar bu lanetlenmiş bir şey bir şey öğren bnle öyle tartış
Yinede iğrenemessin. Öncelikle o bir insan. Allah ın suretinden yaratıldı. Önce sen öğren. Sonra olayın tartışma olmadığını fikir beyanı olduğunu kavga. Ardından Gel kapımız herzaman açıktır konuşmaya.
Ulan karıdan daha güzel dönmeler varken oynattıkları ipnelere bak yaa
sadece klibi izledim sözlerden bişey anlamayan bir ben miyim :D
Homofobik ruh hastalari dolmus bile
Nefret ettim athenadan.
Gereksiz. Saçma. Eşcinselliğe hayır ❌
Rezalet ötesi..
Diyecek söz bulamıyorum
Çok güzel bence 😂 Gökhan adamdır 😂
Burdakiler gibi yobaz değilsin. Sanki Kur'an kursundan toplamışlar hepsini.
@Lgbtikoruma ben de müslümanım da yobaz değilim. Müslüman ayrı yobaz ayrı. Burada din iman kasanlar dışarıda yoldan geçen kızın arkasından bakıp laf atan erkekler ve kendini bilmez kızlar 😂 bu yüzden umrumda değiller açıkçası 😂😂
Bunlar da bir bitmedi. Tam ahlaksızlık...
Mesaj iyi ama şarkı pek olmamış sanki ya...
Abi çok iyi yaaa 😏