AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
231Cevap
mizahşör ülkemin mizahşör polisi gülmemek elde değil shdjdjdj
afiyet olsun. grev kendi kararları. polis ne yapsın? istedilerde vermedi mi polis?
grev hak. nednn grev yapıyor lar onuda bilmiyorum ama güzel bir davranış değil en azından insanlık içn
Dinen veya hukuksal olarak , açlık grevi yapanların önünde yemek yenemez diye bir hüküm yok.
Vatana ihanet etmek eli kanlı teröristlere destek vermek güzel davranış mı peki.
insanlıkta yeri var mı
@g___ozgur konu ne bilmiyorum hem adamların aclık umrunda degil dee insanlık
Masum insan öldürmenin, vatana ihanet etmenin vatanını koruyan askeri poliside şehit etmenin insanlıkta yeri yok. Onlar terörizme destek verirken insanlığa kast ettiklerini sorgulasınlar önce. Baklava yemek polisin en doğal hakkı. Onlar teröristler öldürülüyor diye grev yapıyor.
@g___ozgur onlar insan değilmi ve değil baklava kuzu kesse ordakilerin gıkı cıkmaz nede olsa milli irade. ha teror yanlısı değilim ama insanlık yanlısıyım.
İnsan olan teröre teröriste destek vermez. Onlar show yapıyor. Benim vergilerimle maaş alıp bana silah sıkan benim ülkeme ihanet ediyorlar. Baklava az bile kurşun sıkmalılar kafalarına. Orda terörden kaçtane Türk Kürt Sunni Alevi mağdur edildi kaçtane şehit verildi. O zaman niye çıkıpta demiyorlar pkk teröristtir silah bıraksın. pkk bomba ile katliam yapacak ses yok. pkklı teröristler gebertilince açlık grevi. Az bile karşılarında kuzu çevirmek lazım. Kimse gocunmasın açlık grevi ile gebersinler umrumuzda değil. Onların karınlarını bu ülkenin düşmanları doyurmuştur zaten.
@g___ozgur ozaman ne olacak şehit ailesi her seferinde demiyecek vatan sağolsun. tamam vatana can feda da ne uğrunda rahmet edildi o sorgulansın çözüm süreci devam etsin hatta sonuclansın o dönemde rahmet haberi yoktu bişi yoktu neden arttı bu olaylar sorgulansın kimse savaştan yaana değil ki birileri uğruna birileri ölüyor sonra ee şehit mertebesine yükseldi ee sizde yükselin bir zahmet onlar yok her iki kesim içinde konuşuyorum. yarın bir gün bunlar ordaki polise kin güdmezmi olaylar daha artmazmı insanların polise karşı bakış acısını değiştirin ki millet haa biz bir yerde yanlış yapıyoz desin
Tabloya bakarsan ne olduğunu görürsün. Bu ülke geliştikçe terör artıyor. İki taraf diye bir şey yok. Ben askerime polisime korucuma vatansever Türke Kürde Sunniye Aleviye üzülürüm. Ülkeyi bölmek için dağa çıkan pkklı domuzun gebermesine üzülmem. Ne uğruna çıkıyor ülkeye düşman olanların amaçlarına hizmet etmeye. Kandırılmış demesin kimse çoğunun eğitimli olduğuda biliniyor. Kandırılmışlar için çözüm süreci yapıldı. Onuda baltalayan pkk ve hdp oldu. Kandırılanlarda pişman olup devlete sığınıyor. Bu ülkeye saldırı olmasa terör olmasa şehitte olmaz. Şehitler üzerinden kimse prim yapmıyor. İçimiz kan ağlıyor. Ne uğruna terör oluyor. Polise zaten kinngüdülmezse zaten
Mesele biter polis şehit edilmezdi. Devleti polisi askeri haşkı eleştireceğinize bir kerede teröre tepki verin be.
@g___ozgur yaa gecen darbe girişimi plduğunda dışarı cıkan halk mı vatan haini yoksa girişimi uapan mi
Girişimi yapan vatan haini.
@g___ozgur ok
Helal olsn o polislere. #Turkpolisiylegururduyuyoz
#NeMutluTutkumDiyene
Hdp çok komik ne zaman başları sıkışsar grev yapıyorlar. Polislerjmize de afiyet olsun 😂
En iyisini yapmış benim polisim milletimizin polisi 😀 elleri ayakları öpülecek insanlar.
ahaha :D Sen onların grev yaptığına inanıyomusun peki :D
Ben onların kafasının içindekini kullandıklarına bile inanmıyorum sen ne diyorsun :D
kafalarının içi boş neyi kullanacaklar :D
Bizmi dedik açlık grevi yapın bizim canımız baklava çekti yedik 😀😀😀
Açlık grevi yapsınlar çokta çükümüzde yani gebersin ib neler
Hahahaha süper ya tez zamanda gebersinler helal polislere
ayıp etmişler keşke bizide çağırsalardı 1 tepsi alır giderdim :D
HDP milletvekilleri ise molotof gostersinler, zaaflari buyuk dayanamazlar.
gerek yok bu tarz hareketlere onları indirecek polisler lazım bu ülkeye
İndirmiyorlar mı :D
sence o kadar cesaret var mı polislerimiz de elleri kolları bağlı
Cesaret var Türkler sonuçta. Emir altındalar. Haklısın o konuda.
bende onu diyorum işte...
@DavidLuiz1907 hadi lan sen cok cesaretlisin git indir hadi
@utopiaa sen değil yedi düvelin gelsin koçum indirmezsem namerdim ama önce seni
@DavidLuiz1907 ahhaha Allah aşkına indir nolur
@utopiaa ancak klavyede erkeklik yaparsınız fistanlı köpekler
@DavidLuiz1907 ya he oğlum herkes korkak bir sen cesursun he he. :D :D :D Senin gibi aklı evvellerle daha fazla uğraşamayacağım. hadi yallaahh
yazık bu millete ya neyle dalga geçyolar karşıdaki hdpli akpli chpli mhpli ne fark ederki insanlar sonucta grevdeklrn karşsnda baklava yemek adamlık ve insanlık degildir..
Mehmetçik şehit edip çocuk öldürmelilerdi haklısın.
öyle bişey mi dedim ben düşünsene biz grev yapsadık başkaları karşmzda yesedi tek taraflı düşünysnz ben hdpyi savunmyrm hepsi şerefszn teki ama insanlık değil bnce bu yapılan ayıp bişe başka milletler gülmüştür bu habere
Hdp'lilerin yaptığı her şey doğru. Grev yapmaları doğru. Sen tutup kendi ülkenin polisini mi eleştiriyorsun? Eminim Hdp'li değilsindir :) :) :)
ben polisi eleştirmyrm ben hdpli dglm açık knşcaksak ben akplym ben üniformayı eleştrmyrm polis değil bir vatandaş yapsa yine ayıp bişe hdplilere herşey haktır ama bu millete byle komik duruma düşürcek şeyler yakışmaz
Harfleri kısaltarak yazdığın için hiçbir şey anlamadım. Kusura bakma.
Iyi bundan sonra ramazanda oruçluyuz yemek yemesinler tahrik oluyoruz demesin kimse
kiyasladigi seye bak dingil
@Betülks dingil sensin.. Önce insanlığı öğren
insanligi hdplilerden ögrencek degilim!
@Betülks hdp li değilim ki. Ne dediğimi anlamayacak kadar IQ'n düşün mü bu kadar?
dini icin oruc tutanlarla, masum insanlari öldüren hdpkklilari kiyasliyorsan sorun senin beyninde tatlim, benim degil:) simdi nas
@Betülks madem dini için kendi için tutuyor başkalarına ne karışıyor onu ne ilgilendirir? Bende diyorum ki konu karşılıklı saygıysa niye adam kayırıyoruz? Onlara olmaz ama bunlara oh olsun diyoruz.. bu ks de niye bu kadar anlama kıtlığı olan insan var? Neyse sorana habire bildirim gidiyor yazık kıza
oruc tutuyorum yemek yemesinler diyenlere katilmiyorum ben zaten, ama karsilastirdigin kisiler birbirinden cok farkli iki grup.
hdpli yavs*klara saygi göstercekde degilim, istiyolarsa sivi bile tüketmeyip gebersinler. Simdi isine bak.
Hahahahahahah çok iyi ya :D :D Ülkemiz normale döndü neyseki :D
Hedepeli vekiller grev yapıyormuş. Polisimize afiyet olsun, az bile hatta masa açsınlar 7/24 yesinler.
ben olsam kuzu cevirirm mangalda sucuk yakardım baklva az
en doğru görüş bende orda olsam tepsi tepsi baklava kebap yerdim
kola da içmişler mi kola içseler diğerleri dayanamazdı :)
Polise helal olsun diyenler var yazık hak eden Hakkı'nı er ya da gec alir
Hdp'yi savunmandan olayı da Hakkını er ya da geç alırsın :)
pkk babayı alır
@Vindicta @BgmBğr ne ben pkk dedim nede kendime bir hak istedim benim tek istediğim TÜRKİYE de barış huzur olsun eşitlik adalet olsun insanlar ırkıyla degil insanligiyla değer görsün (bana gore ırk diye birsey kalmamıştır 21. yy da)
İnsanlık :) Yabancı geldi mi bari sana?
asker polis öldüren şerefsizler insan değildir çarşıda pazarda markette anırarak k*rtçe bağırıp telefondan konuşan şerefsizler insanda değildir gözümde
Sizlere baktıkça evet yabancı geliyor
Türkün gücünü göreceksiniz bölücüler hainler
Bölücuyum öylemi seni aklınla Başbaşa bırakıyorum
Kimsenin umrunda olmadıklarını bir kez daha anlamış oldular
Şöbiyet üstü dondurma da olsaydı bari. Yarasun aslanlara 😊
Ohh meslektaşlarıma helal olsun valla. Bende olsam oyle yaparım
Afiyet olsun askerimize. Onların grevine inanmıyorum ben
Baklava da kaymaklımıymış evetse offff diyorum 😂😂
Çok hoş olmuş inşallah geberirler açlık grevinde polisim de gidip kebap yesin bütün lezzetli yemekleri burunlarının dibinde yesin ohhh 😍😁
Barış sürecini bızmadan önce düşüneceklerdi o (sözde düşündüklerini söyledikleri kürt halkı için) açlık greviymiş...
sorunu okur okumaz aklıma cennet mahallesi geldi 😂😂
Düşüp ölsen millet kaldırmıyor yardım etmiyor. Aç kaldıklarıyla kalırlar :))
yalnizca baklavayla sınırlı kalmasaydilar keske daha cok sey yemelerini isterdim, neyse bir dahaki sefere artik :) helal olsun afiyet bal seker olsunnn :))
Bak sırf yorumlarını okudum polise laf söylemek ne haddimize demişsin hep ben hdp muhabbetine karışmıyorum da. Ben polise laf ta söylerim eleştiririm de çünkü ben vatandaşım. Ayrıca Allah mı lan bunlar laf söylemiycez
Terörist yanlılarının benim ülkemin polisini eleştirmeleri dokunuyor.
Aynen öyle.
@KuRTLaRLaDaNS sen atlama kıza iyi göründen diye zıplama. @BgmBğr sanada gelirsek ben devrimciyim terörist yanlısı değil ilk bir kendine gel beni öyle bir suçla itham edemezsin haddini bil
Seni suçla itham ettiğim yok. Diğer yorumları kastedip söylemiştim. Ama boşuna dememişler , yarası olan gocunur diye.
Suçla itham etme dedin. Faşist diyorsun. Ablacım ciddi ciddi tartışmayacaksan boşuna bildirim yapma.
Ablacım dedi beyni benden ufak kalan şahıs. Doğruları söylemek suç değil faşist olduğun yazdıklarından gayet net belli oluyor. Bilgisi olmayan tartışmadan kaçmak için bahane uydurur zaten. Sen benim yazdıklarıma cevap bul. Bulunca haber verirsin hadi eyvallah
Ben faşistsem sen de teröristsin öyleyse. İşine gelince ben istediğimi söylerim. İşine gelince karşıdakine suçla itham etmeyin. Ne okuyordun bir tanesi?
Ben Faşist Değilim Sen Komünistsin.. ayrımı yapan da senin gibiler. Gelip burda caz cuz edeceğine git bir bak bakalım doğudaki üniversitelere. Ulan ırkçılığı da siz yapıyorsunuz ayrımı da. Hocasından öğrencisine hepiniz aynı boksunuz canlı canlı yaşıyorum. Sen burda eşitlik türküsü çağıracağına git de doğudaki rezalete bak. Burda devrimciyim diyip ahmet kaya dinleyip dinleyip che yi örnek alıyorum demeyle olmuyor aslanım bu işler. Vatan sevgisi olan insan askerini de sever polisine de saygı duyar. Onlar farklı birisi diyen yok onlar da halk. Demişsin ya ben halkım ben halkım onlar ne onlar halk değil mi? Türkü Kürde Kürdü Türke düşman eden de senn gibi mahluklardır. Kürt arkadaşım da var millete faşist demeden önce kendini bir tart öyle konuş.
Boşverin cahille uğraşılmaz.
çok mantıklı bana verseler bende yesem diyetimi bozup karşılarında
Keşke önce güzel bir adana sonra üstüne baklava yeseymiş tüh.
şöbiyet yiyceksin ya şöbiyet ahhh polisim işi bilememişin :D
karşısında baklava yemeyip keşke kelepçe vursalar hapistede bişey vermeseler
nusaybinde olsam iki tepside ben götürürdüm. sen anla yani ,)
Baklavadan önce mangal yapsaymışlar daha iyi olurdu 😊
Normal bir insana bu yapılmaz ama bunlar insan değil ki :Dd
:Dd #MaviMelek
Hahahaha :D :D Ulan ya o fikri verenin ellerinden öpüyorum :D
çok güzeldi :D :D :D daha üstüne birde yemek yerdim önlerinde
afiyet olsun yiğitlere onlar aç kalsın :D zaten bir şey yaptıkları da yok
Ohh afiyet bal şeker olsun polisimize 😂 O hain açlar da baksınlar oradan 😂😂
hahahahaha süper olmuş :D mezopotamya eşeklerinin ağızlarının suyu akmıştır
öşşeklerin dili bile yok anca eksiliyorlar :p
iyi yapmislar ben olsam kokuta kokuta kebap yerdim
Bir mangal yakılırdı oh mis.
Beyaz toroslar geri gelecek gibi görünüyor. Helak olacaklar
Yeşili özledik
@kinar_hanim milli bir hükümet gelirse inşallah vatan evlatları çıkar yine yeşiller gibi
Hiç objektif değilsin bir kere, soruyu sormandaki amaç belli. Zıkkımın kökünü yesinler. İsterseler ilah olsunlar böyle bir pişkinlik kabul edilemez.
Senin kadar belli etmedim en azından tarafımı Hdp'li arkadaşım.
Hdpli değilim, siyaset içinde olan kimsenin tarafını tutmuyorum. Siyasetten uzak ama adaleti savunuyorum. Onlarda benimle aynı şeyi savundukları için onları savundum.
Tabii ki de öyledir :)
:D çok farklı bir ülkeyiz anasını saatayım gülmüştüm bunu ilk gördüğümde :D
Kız istemeye gitmişsem. kızı sevdiğimden gitmişim. kahve içmeye değil. hiç sorun etmem. Ailemin tepkisi nolur yaşamadan bilemem. ama tepkiyi yumuşatırım. ne de olsa söz konusu sevdiğim ve eşim olmasını istediğm kız
uln az bile yapmışlar bence nöbet tutsunlar bişi yiyip içmesinler hdp şeyleri
Afiyet olsun, hevallere kapak olsun
Para göndersek de et üstü pilav da yeseler :D
Hahah iyi fikir😂😂
Evet atanmanda bir 10 yıl sürse. Emeklilik yaşın zaten gelir.
Yüce Türk Polisini eleştirmek kimsenin haddine değil
Niye ne sanki a q
+ bencede
@Ankarasız Başkan ben öyle düşünüyorum bir sakıncası yoktur umarım.
Güzellllll. Cidden yaratıcı düşünülmüşş. Tebrik ediyorum polis arkadaşları. Afiyet olsun.
Agizlarina sağlık yarasin hepsine yedikleri baklavalar
Ohhh iyi yapiyirlar o soysuzlara karşı
helal be işte benim ülkem başka ülkede yaşayamam :D
aç adama baklava cazip gelmez, bir iddia sonucu kaybedenin borcu olmasın.
Pratik zeka işte. Görsel zekanın alaşağı edilmesine örnek. Tebrikler hepsine
hazır açlık grevindeyken ölseler keşke.
Ay keşke...
ben olsam mangal yakardım :D
Biraz da et yağı yakacaksın ki kokacak böyle.