AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
231Cevap
ODTÜ de okuyan öğrencilere akıllı olun diyen polisten başka ne beklenir ki?
İşin espri yanındayız , kendi ülkemizin polisini eleştirme lüksüne geçiş yapmadık.
Niye her odtü de okuyan akıllı mı
@avgeropoulos Değil mi?
Değil
Ben eleştiririm öyle koyun gibi bakamam tamam polisi askeri seviyorum saygım sonsuz ama bu yöntem hakkaten s. lakça ve insanlık dışı... Ben nasıl saygı duyup Ramazan ayında insanların görebilecekleri yerde sigara bile içmiyorsam onların da buna saygı duyması gerekir polisin görevi taşkınlık çıkarsa müdehale etmek grev kırmak değil. ..
@avgeropoulos ODTÜ mezunumusun?
Bir cümlede bu kadar çelişebilirdi bir insan. Teşekkür ederim yorumun için.
Değilim
Nerede çeliştim?
@avgeropoulos o zaman nereden biliyorsun? Önce ODTÜ ye girebilecek bilince ve akla sahip ol ondan sonra tartışalım bu konuyu
Odtü ye girmeyi bu kadar büyütme bence
@avgeropoulos ODTÜ ye girmek ayrı ODTÜ lü olabilmek ayrı
Görende oxford da okuyor sanır
@avgeropoulos hayır Cambridge mezunuyum
ODTÜ ne be? Orda okudun diye zeki misin yani? Akıllı ol demiş. İhtiyacın var.
@KuRTLaRLaDaNS Ben ODTÜ mezunu değilim...
şu an ne işle meşgulsün peki?
Yönetmenim...
Yahu başlı başına devlet, vatan düşmanı barındıran; amacı okumak değil de kargaşa çıkarmak olan, özgürlükçü geçinip konu kendi hakları olunca ses etmeyen ama başkasına gelince bu konuyla alakasız davranan bir üniversiteden bahsediyoruz. O üniversitelere neler verilerek kayıt olunuldu biliniyor zaten.
@AgresifGoril yönetmensin tamam. Ne işte?
Sinema reklam dizi hangisini istersin?
Sana alkol fazla geliyor bence. Az iç.
@KuRTLaRLaDaNS Seni de oralarda görmek isteriz
Ben üniversitemi güzelce okuyorum. Dediğim gibi ayık kafayla konuşabilir tartışabiliriz özgürüz sonuçta. ODTÜ'yü savunma amacını anlatırsın?
@KuRTLaRLaDaNS o çocukların ruhlarını seviyorum
Özgürlük evrenseldir. Başı açığı nasılsa, başı kapalısı da eşittir değil mi? ODTÜ'yü Oxford gibi görmen anlamsız. Geçmişi kirli, bugünü de, yarınıda öyle olacak.
@AgresifGoril Siyasetle ilgili değilsin yani?
Siyasetle ilgilenmek için siyasal bitirmiş olmak gerekmez...
Türkiyemin durumu işte :)
Bak bakalım kaç tane siyasi siyasal mezunu ilkokul mezunu bile var... sen kime ne anlatıyorsun
Türkiyenin durumu dedim zaten :)
Ulan, ülke dinci p*çlerin cumhurbaşkanlığı yaptığı bir çöplük haline gelmiş siz hala polisime askerime laf söyleme diyorsunuz... Siz böyle pok kafalı oldukça bu ülke pok kafalılar tarafından yönetilmeye ve zikilmeye devam edecek.
@Bilal1153-_ Ne yapmamızı önerirsin?
Aklınızı başınıza alın.
@Bilal1153-_ Ülkeme fayda sağlayacak bir bölümde okuyorum. Bunun haricinde ne yapabilirim? Aydınlatır mısın?
Elektrikler gitti aydınlatamıyorum. K. B.
Bu arada okumuş eşek çok. Sen de onlardan olma.
@Bilal1153-_ Eşek benzetmesiyle de canlı örnek görmüş olduk.
Ben laf sokmaya çalışmıyorum. Sen neden ilkokul seviyesinde hamlelerle laf sokmaya çalışıyorsun? Aklınızı başınıza alın diyorum.
Odtüde okumaları akıllı oldukları anlamına gelmiyor. Zeka ile akıl farklı şeydir. Odtü okuyan bazıları akıllı olsaydı emperyal güçlerin tasması ile bu ülkeyi karıştırmaya kalkacaklarına bu ülke için teknoloji ve bilimsel çalışmalar yaparlardı. Ben yazılım mühendisiyim odtüde okumadım ama bu ülkeye 50 amaçsız odtülünün yapacağı katkıdan daha fazla faydam oldu bu ülkeye para kazanmadan üstelik.
polislerle birlikte yemek isterdim...
helal olsun demek istediğimdir.
Ya herkes sahip olduğunun 10/1 ini paylaşsa ne açlık kalır ne grew
Midem almaz benim. Baklava pek sevmem en fazla 1-2 tane yerim. Helal olsun :D
isteseler ikram ederlerdi
Öyle de yürekliyiz işte :(
baklava kilo yapar diye yememişlerdir :) ye önlerinde çiğköfteyi lahmacunu bak nasıl toplanacaklar 😀
Mangal falan :D
süper ya 😀
Super. Madem aclik grevine girmisler gebersin alayi
Polise helal olsun :D :D
Yıl geçti ûstunden. Mağara yazıp gidiyorum
Güncel haberlerin paylaşılması gerektiği mi yazıyor sitede :D
İste ergen kafası :)
@Applecı sen git ppnle oyna abisi.
Ergen ben bu siteye apple hatası oldugu zaman uye olmustum
Magarana sıgın sen yuru ufaktan
Profil fotografindan bahsetmiyorum delikamlı kardeş, boşlukları i ile doldur. Hadi sektir.
Ah bide kelimeyi bilsen profil fotografın diyor
Ben o kadar dusucegini sanmadıgımdan belki nickimdir demistim
Ama ergenden ne beklersin
Hadi sektir diyor bide noldu postamı koydugunu sandın dunku cocuk :)
@Applecı senle ugrasana kadar bir sigara daha yakarim. Al benden sana da engel bebegim :* İcinde kalsin inşallah 😇
Oda tutun kendinize :D
Açlık grevi yapınca ne kazanıyorlar ki :D
Beyin kazanıyorlar herhalde. Bir ara modaydı :D
:D :D
Baya oldu bu haber çok eski.
Eee :D
Yeni haberlerle gel. Mesela selahattin demirtaş piçiyle siyasetçileri açlık grevi yapacaklarmış. Millet karşılarına geçip yemek yeme planı kuruyor.
Onlarla da geliriz :D Haberden çok ne var :D
Tuhaf. Ve iki tarafta salak.
Polise salak deme cesareti mi sergiledin az önce :D
Evet
Yaştan ötürü herhalde teyzecim.
Evet teyzecim öyle :D
Biraz kafanı çalıştırsan anlarsın ne demek istediğimi. Yaşım itibariyle bir çok açlık grevi gördüm yeni çağda yeni eylemler gerek. Yeterince açlık var ve pasif bir eylem bence büyük kitlelerce yapılmadığı sürece. Ayrıca açlık grevine olan insanlar sadece şekerli su içerler. Polisin bunu bilmiyor olmasi ve karşı eyleme geçmesi salaklik değilde nedir! Bu ülkeye ne polisten hayır gelir ne Milletvekillerinden.
Açlık grevi yapılan bir ortamda hiç bulunmadım. Cahilliğime ver.
Yaşına veriyorum.
Anlıyorum teyze.
Aferin teyzecim 👍
Bir super zekali yorumu
Yaa aclik grevi felan yalan arkada kimsenin gormedigi yerlerde kebaplar donuyordur...
aaa o kadar polıs kaldımı turkıyede baklava yıcek kadar :D
Bu çok öncenin haberi değil mi ya?
Evet?
Afiyet bak şeker şifaa olsuuun yarasııın
Bizim polisler adam ya 😅😃
HDP li milletvekilletimiz o grevi insanlarımız ölmesin kimseye bir zarar gelmesin. Savaşıp tekrar kizismadan barış ve huzur dolu bir ortam için yaptıklarını unutmayın! Kalin kafaliligi bırakın.
İşe yaradı mı bari grevleri?
Sence yaradı mi? Dünyadan haberin var mı? Ülkemizde hergün kac insan can veriyor görmüyor musun? Baris için insanlık için oyalanin sizin gibiler rahat rahat atıp tuttuğu için memleket bu halde. Elbet ucu sanada ailenede dokunacak hanımefendi!
Anlıyorum.
Hiç anlamıyorsun canın yandiginda dünyan yikikdiginda anlarsın belki
@Ankarasız ağzına sağlık kardeşim oturdukları yerden sadece yanlı medyadan duydukları ile konuşan insanlar bunlar
@GisiHakan Ya bilmiyor muyum coluk çocuk hepsi. bir şey bilmiyorlar böyle gereksiz paylaşımlar yapıp vakit geçirmeye çalışıyorlar. Boş beleş kişiler
Arkadaşlar özelden konuşsanız? Engelleyince karşıt görüşlülükten diyeceksiniz.
Seni ve senin gibileri cekistiriyoruz muhalefet olsana kardeş bu ne resmiyet 😊
Çekiştirin bir şey demiyorum. Özelden ama rica ediyorum ^_^
pkklı teröristler öldürüyor insanları onlara engel olsalar kimse ölmez. Ama biz biliyoruz insanlar ölmesin diye değil teröristler gebermedin diye o eylem.
hpl li serefsizler pkk saldirip oldururken, uyusturucu satar gencligi zehirlerken, askere polise bombali silahli saldiri duzenlerken neredeydi. ölsün dagdaki butun serefsiz haysiyetsizler. hepsi olecek. bir zahmet onlarda aclik grevinde olsunler.
ben olsam kol böreği yerdim.
Boşnak böreğini dene 😂
Ahaha yapta yiyek :))
Yarasın yiğitlerimize.
Ülkemin polisi de askeride #candır
<3 <3
Helal olsun insan ilk kebap yer 😂
Ay değil mi? Önce bir kokuta kokuta mangal yak. Sonra tatlıya geç.
Öyle
Hahahahahahaahah Adamlarim benim bee
İşte benim ülkem qweqwe :D çok iyi ya
az bile yapmış aslan polisim😄
afedersinde gavatlık bu :)
Polislerimizinki , misilleme olmuş :)
Bizim vatandaş tabi :D misillemye karsı bişey yapmalarını ısterdım karşılık vermek :)
Tamam ettim etine Muska yazdım itine ölürse de zikime olmezsede zikime ☺
Kebaplar da benden ulen
Ben de pilav üstü döner düşünüyorum.
Helal i hoş olsun
:D hahaha
onlarda yeseymiş :)))
Çok güzel yapmışlar valla helal olsun')
Afiyet bal şeker olsun :)
Afiyet olsun.
Bir avuç Soysuz pkklıya az bile
Uhuu fena olmuş afiyet olsun canlara😅
Açlık grevi kadar saçma bir şey yok
Bir zamanlar kendilerini zincirliyorlardı. Bırak açlık daha iyi :D
Bol ver geberir bu teröristlerin vekilleri.
Boş ver gebersin teröristlerin vekilleri polisimize afiyet olsun.
@g___ozgur gebersinler de onlar olmeyecek kadar yemesini bilir hep gösteriş mağduru direnişi oynama çabaları
Zati onlar aç mı kalıyor yiyorlar zaten. Sadece güya Avrupaya Türkiyeyi kötü gösterecekler domuzlar. Domuz gibi tıkınmışlardır.
Bunun üstünden de aylar geçti
2015. Neredeyse 1 yıl geçti.
Neredeyse diyorsun. 'yıl' olmamışsa 'aylar' demek daha mantıklı
Tamam canım. Ay olsun. Sorumu cevaplarsın şimdi?
Afiyet bal şeker olsun canım
Afiyet bal şeker olsun.😏
afiyet olsun yarasın
ben olsam kebap yerdim
grev kırmak için birebir.
Ya çok mükemmel olmuş fkdkdkdk
ahaha helal olsunn yakışırr :D <3
Ne kadar güzel bir haraket 😂😂
Ulan helal olsun vallahi :D
Çok güzel yapmışlar helal olsun.
Yarasın koçlara. Löp löp yiyin ohhhh.
Afiyet olsun yarasın aslanlarıma :D
Polislerin baklava yemeye hakkı yok mu?
Türk milletinin olaylari cözüm sekli 😂😂😂
ben olsam mangal yapardım
Oha acımasızlığa gel 😂
acımasızlık? oradaki milletvekillerinden bahsediyorlar hem terorist hem devletten 4- 5 bin lira maaş alıyor hem doğudaki Kürtleri kandırıyor hem sözde amerikan emperyalizmine karşıyız der hemde silahını mühimmattını amerika verir. ayrıca diyemeden geçemiyorum tam anası sikilesi insanlardır.
@smyrna90 ama olmazki önce kuzu şiş çevirmeleri lazım polisimizin sonra baklavaki fıstıklı kaymaklı olacak daha zevkli olsun.
Sakin olun yani iyi yapmişlar acımasız davranmışlar anlamında şiyettim herkes eksilemiş 😒😂
afiet bal şeker olsun :)
aslan onlar aslan. Afiyet olsun :D
Baklava mı yemişler ahahaha 😆
Ben olsam kuzu çevirirdim..😄
Türk polisi zikti derim :D
Ahahah cok iyiymis bu 😄
Hahahah mk afiyet olsun polisime
hiç bir şey düşünmüyorum.
Hahaha iyi olmuş 😂😂 canımpolis
Enteresant bir durum :))))
Afiyet bal şeker olsun