Ben melez bir azeriyim. Annem rus. Babam Pers azeri. Eskiden türkleri çok severdim ama 3 yıl önce Türkiyeye gitmemle bütün fikirlerim değişti. Azerbaycan'da çoğu kişi gibi ben de okulu rusça okuyorum. Bizim orada böyle kişilere rusdilli denir. Neyse.3 yıl önce aileyle iş için Ankara'ya gelmiştik. Dışarı çıktığımızda ve ya mağazaya falan girdiğimizde (o zamanlar türkçe konuşamıyordum) nasıl olsa benzer dili konuşuyoruz diye Azerice konuşmaya başladım yalandan biz sizi anlamıyoruz falan dediler. İkinci ana dilimiz rusça olduğu için bu sefer rusça konuştuk ve annemle bana neredeyse Nataşa muamelesi yaptılar. Gavurmuşuz gibi davrandılar. Bu nasıl bir görgüsüzlüktür. Ankara'da kaldığım zaman anladım türklerin azerileri sevmediğini. Utanmazcasına rus dilini ana dilimiz gibi konuştuğumuz için bile yargılayanlar oldu. Kendileri bilmiyorlar tabi bilenlere gavur vb diyorlar. Birde 70 yıl Rusya'nın esirliğinde kaldık tv kanalları rusça okullar rusça Azerbaycan dilinde eğitim seçerken bile rus dili zorunlu olarak öğretiliyordu nasıl bilmeyelim. Ha bide azerilere görgüsüz fakir diyordular ama Azerbaycan'da et bu kadar pahalı değil. Herkesin arabası var. Ve çoğu kişi rusça ve ingilizce biliyor. Ve azeri erkekleri çoğu Türk erkekleri gibi tanımadığı kızlara laf atmıyorlar. Laf atanlara da pe. zvnk diyorlar. Türkler kötüdür demiyorum iyileri mutlaka var ama bizi sevmiyorsanız biz niye sizi sevelimki?
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca ruslara özenmiyorum benim yarı tarafım zaten rus
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar