Şu 'Kanunsuz Emir' zırvası hakkaten sinir bozucu değil mi?

O köprüdeki erlere yapılanları 'Ama emirlere uymasaydılar' diye meşru görenlerden ben bıktım. Tutturmuşlar bir kanunsuz emir lafı.

Hayır yani, kanunsuz bir emir var ise, askerin uymamak gibi bir lüksü yok, yapacağı şey uyup, uyduktan sonra şikayet etmektir. Yani orda vur emri geldiğinde vuracak, ardından 'Bize böyle emir verdi' diye üstüne şikayet edecektir.

Ordaki gariban askerin çoğu kanunlardan bihaberdir zaten, oraya iradesi dışında götürülmüş 20 yaşında gençleri linç etmek ağır o çocukluğundan başka bişey değildir.

Şu 'Kanunsuz Emir' zırvası hakkaten sinir bozucu değil mi?
Cevapla