O köprüdeki erlere yapılanları 'Ama emirlere uymasaydılar' diye meşru görenlerden ben bıktım. Tutturmuşlar bir kanunsuz emir lafı.
Hayır yani, kanunsuz bir emir var ise, askerin uymamak gibi bir lüksü yok, yapacağı şey uyup, uyduktan sonra şikayet etmektir. Yani orda vur emri geldiğinde vuracak, ardından 'Bize böyle emir verdi' diye üstüne şikayet edecektir.
Ordaki gariban askerin çoğu kanunlardan bihaberdir zaten, oraya iradesi dışında götürülmüş 20 yaşında gençleri linç etmek ağır o çocukluğundan başka bişey değildir.
Hayır yani, kanunsuz bir emir var ise, askerin uymamak gibi bir lüksü yok, yapacağı şey uyup, uyduktan sonra şikayet etmektir. Yani orda vur emri geldiğinde vuracak, ardından 'Bize böyle emir verdi' diye üstüne şikayet edecektir.
Ordaki gariban askerin çoğu kanunlardan bihaberdir zaten, oraya iradesi dışında götürülmüş 20 yaşında gençleri linç etmek ağır o çocukluğundan başka bişey değildir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar