AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
89Cevap
adalet o şerefsizi öldürmek değildi yanlış oldu aslında öldü kurtuldu şerefsiz asıl allahın katında nasıl hesap verecek bakalım
ameliyatına giren doktorlardan birinin facebooktan bir paylaşımını atardım da atıp adamın başını belaya sokmak istemiyorum. adalet yerini buldu diyelim
insan bile olmayan bir yaratık ölmüş kimin umrunda
içimden bir oh cektim içimin yagları eridi derlerya benimkiler eridi
Keşke hapiste çürüseydi. Bu insan bozmasının hapishanede vurulması adaletin olmadığını bizlere tekrar gösterdi.
keşke o mahlukat işkence edilerk öldürülseydi ölümüne sevindim ama daha çok canı yansın öyle ölsün isterdim
Vicdanları rahatlatır tabiki. Adaleti mahkumlar sağlıyor diyorsanız idam cezasını da savunuyorsunuz o zaman.
Bu olay gundemde oldugu icin bunlar konusuluyor Şu an boyle icerde ceza kesilen birsuru mahkum var. Hic bir seye care olmaz zerrede su serpmedi ve biseyleri degistirmeyecekte malesef
Ölmesi kurtuluşu oldu, keşke kötü şartlarda acı çekerek yaşasaydı, birde yüksek korumalı cezaevine silah girebildiğini gorduk, bu ülkede yaşanmaz gerçekten artık
Sitem ve birey degistiginde vicdanlar bir nebze huzur bulabilir.
Hiç bir şeyi rahatlamıyor olan oldu bir kız bok yolunda gitti o katil ölse ne olur?
Şahsen senelerce orda surunmesi beni daha çok rahatlatırdi, bu kolay olmuş
Vicdanım rahatlamadı yanlış yaptılar öldürmek çözüm değildi hergün işkenceye maruz kalmalıydı.
normalde kurtulurduda :D doktorların işine gelmemiş :D
Emin ol devlette yardım etmiştir.. Ordakilerden de Allah raı olsun...
iyi olmuşu memleket pislik it den kurtuldu öyle pislik şerfsizlerin biletini keserler adalet orda değil burda
adalet orda değil adalet burda
www.youtube.com/watch?v=MwxXA1JIwTU&nohtml5=False
tecavüzcüye sübyancıya acımayacakcın biletini kesceksin
ededen bulur belasını
hayır..
her gün kahırla yaşamalıydı.
her gün ölmeliydi..
Yeterli değil. Ama en azından bir başlangıç sayılabilir.
Böyle çezalanmasından yana değilim ama bu durumda hak etti
Zerre Rahatlatmaz. Katili Maktulu tutup millete versen parça parça etseler yine rahatlatmaz. Çünki İşin Özü bataklık kurutulmadı.
Cehenneme odun lazım ölmek onun için ödül gibi olmuş olsa da iyi oldu. Allah büyük ilahi taktir demekten başka birşey demeye gerek yok
Çok ilginç bir konu. Yani suç ve ceza kavramları bu ülkede çökmüş. Devlet yargı maalesef bu ülkede bitmiş. O kadarını söyleyeyim.
bu işi devlet yapsaydı yani idam yasası çıkarsaydı ozaman vicdanlar rahatlardı. şimdi içeride öldürüldü ama Özgecan ın katili olduğu için mi yoksa içerideki kişisel bir hesaplaşmamı
Adaletin kılıcı olmuş adam aferin ona.
Dişe diş kana kan olmalı zaten.
bu haber asılsızdır, ceza evi müdürü bizzat kendisi açıklama yapmıştır...
Bir başka açıdan devlet cezasını verdiği adamı cezaevinde bile koruyamıyor. Bu kötü.
Hayır rahatlatmaz daha da rahatsız eder. Kanunlar boşuna mı var?
Ya saf olmayın Allah aşkına mahkum silahı nerden bulacakta gidip onu öldürecek. Belliki infazını yine devlet vermiş. Çok açık ki bu devletin işi.
Ya vurulması dışarıdan söylendiyse?
Her şey olabilir tabi.
Bu da tehlikeli değil mi sence?
Eğer öyle bir şey varsa hem cezaevlerinin güvenlik hem de idarecilerin yönetim zayıflığını ve etkisizliğini gösterir ki bu da ayrı bir tehlike.
Bu daha büyük bir tehlikedir. Bugün bunu yaptırabilen yarın dışarıda da kendi adaletini sağlamaya çalışır.
Sorumda da dediğim gibi adaleti yargı yerine mahkumlardan veya indirekt olarak onları yöneten amirlerinden beklemek bir ülkede yargının çöktüğünün en iyi kanıtıdır bana göre.
Bu yargının suçu değil ama bu idarecilerin suçu. Suçlular cezasını aldı eğer daha başka bir ceza olsaydı onu da alacaklardı orası kesin. Yani adalet sağlandı. Burda esas sorun dışarıdakinin kendi kendine ceza kesmede yetkili bulması.
Yargının suçu bence. Vicdanları rahatlatacak bir karar verilmezse sonuç bu olur. Bazı suçlar var ki cezası idam olmalı.
Ceza sisteminde idam yok ise zaten verilebilecek en ağır cezayı almışlardı. Bazı durumlarda müebbet idamdan daha kötüdür.
Tabi eğer cezaevlerinde yeterli yer varsa ve ileride bir af çıkmayacağı da kesinse. :)
Orasını bilemezsin :)
2 hayat boş yere hiç oldu
Sadece 2 değil 5 hayat darmadağın oldu :(
Nefsini tutamayan insan hayvandır. O erkek kıza oyke yaptı körpe ömür yok oldu. Erkek canından oldu ardından anası kaldı. Allah kimseye bunları yaşatmasın düşmanıma bile
Kocaman bir amin diyorum.
hiçbir şeyin tesellisi değil bu
Bir nebze olsada evet
Bu kadar kolay olmamaliydi. Olmemeli surunmeliydi.
yaşasın zalimler için cehennem
Daha acılı bir ölümü hak ediyordu..
Devletin yapamadigini mahkumlar yaliyor.. Dedirtti
Gebersin. Diğer tarafta daha çok çekecektir.
Kurtuldu yani.. cezasini cekse daha iyiydi..
O insanlara ölüm kurtuluştu.
Yapanin ellerine saglik.
Tabiki rahatladı.. herkes hakettiğini bulur!!!
Allah bilir biz bilemeyiz
Ellerine sağlık, iyi yapmişlar.
Helal olsun.
Hiç bişey o kızı geri getirmeyecek
Rahatlatmaz
★★★ #Ağır-abii® ★★★
Kim öldürdüyse eline sağlık
İlahi adaletle yargılanmadan ferahlamam.
Valla o haberden sonra gobek attim
hayır rahatlatmaz ölmek sadece kurtuluştur.
Özgecani geri getirmeyeceği kesin:(
Vicdan falan rahatlatmaz kendinizi avutmayın..
Ateşi bol olsun.
İlahi adalet
elbette rahatlatırrr
Adam halk kahramanı olmalı
Rahatlatır bence
Evet
Gültekin bey ile gurur duydum.
Az bile oldu.
Icimin yağları eridi