Biz Pekaka diyoz onlar niye Pekeke diyor. Pekeke dediklerinde ağızlarına kürekle vurasım geliyor.
Türkçe'de ka diye okunmaz demeyin söverim.
Türkçe'de ka diye okunmaz demeyin söverim.
Aslında pekaka okunuşu yanlış. Türkçede sessiz harfleri okumak için yanına e getirilir. Kesinlikle a getirilmez. Türkçe'de ka diye okunmaz demeyin söverim demenin sebebini de anlayamadım doğru konuşmamamız mı lazım?
Biliyorum biz çoğunuz bana pkk yandaşı diyeceksiniz ama ben sadece doğru olanı söyledim pkkyi savunduğum falan yok.
Araştırmamak lazım...
Pkk'nin açılımı (Partiye Karkerên Kürdistan/Kürdistan İşçi Partisi) 'dır. Bir kürt veya bir Doğulu kürtçe telaffuzlarda bulunduğu için Karkerêndeki kêyi kullanır. Türkçe ve Kürtçe hitap tabikide farklıdır. Aslında söylenmesi gereken pekekedir. Kurtce yazıldığı gibi okunmaz acilimi türkçe okuyanlar o şekilde söyler sebep bu.
Adamlar terörist sen telaffuz derdindesin. Valla tebrikler^^
Pekeke ananı öpsün biji apo
Cevap
20Cevap
Pkk yandaşları daha doğru düzgün Türkçe konuşmayı bilmiyor ki Türkçe'nin kurallarını öğrensinler ezikler. Türkçe konuşmayı bile bilmeyen milletvekilleri var düşün yani. Gereksiz muhalafet yapacaklar da ondan öyle diyorlardır ama yine de iyi bizimle aynı şekilde konuşmasınlar ki kim terörist kim değil biraz belli olsun.
pekaka türkçe diyişiyle.
pekeke kürtçe diyişiyle.
okunur.
her biji partiya karkeran
Kulağa hoş gelsin diye
Mesela akape diyorlar
Mehape
Cehape
İtici geliyor böyle söyleyince
Dostum bu insan psikolojisi ile alakalı
Pekaka diyince psikolojik olarak kötü bir şeymiş gibi his uyandırıyor
Hdpliler bunu engellemek için pekeke derler
Mhpliler CHP'liler AKP için akape der AKP'lilerde akparti der
AKP'li olanlar mehape cehape der halbuki mhpliler milliyetçi hareket partisi der
Chplilerde cumhuriyet halk partisi der
Bu buradaki iş söylemle bir vurgu yapmaktadır
Oyüzden bütün herkes bu taktiği kullanır😇
Kk yani kaka insanların bilinç altında pis kötü anlamında olduğu için
Hayır resmi söyleme karşı durmak için bunu yapıyorlar.
İyi öyledir
Pekeke'ye sempati duymayanlar PeKaKa dediği için.
Örnek olarak : Mehape, Cehape gibi:)
Taraf belli etmek...
Sempatiden degil pkk nin normal soylenisi oyle ama biz sevmedigimiz icin kalin tabirle a yla soyluyoruz pkk yi sevmiyorum ama turkcede oyle geciyor
çünkü kürtçede p "pe" olarak k "ke" olarak okunur :)
mesela FBI febeı mı deriz efbiay mı deriz?
doğrusu pekekedir. pkk kürtçedir çünkü partiya karkeren kurdistan :) pe ke ke ;)
Türkçe de "k" harfi ve diğer sessiz harflerin okunuşunda, mrneğin "k" harfi "ke" diye okunuyorsa normal, "ka" diye okunuyorsa olumsuzluğu ifade eder...
PeKAKA denmesi rahatsız ediyor KAKA dan dolayı. o nedenle pekeke diyor teröristler
Hayır ondan değil, faşistlerin söylem hegemonyasına delik açmak için diyorlar PEKEKE diye.
her yoruma zıplamasan?
Her yorumumu eksilemesen? :D
her yorumunu eksilemek? senin o saçma yorumlarını okuyup da vakit harcayamam. ( iyi ama okumuyorsan nerden saçma olduğunu biliyorsun diyen vıkvıklamanı duyar gibi oldum 1 tane yorumunu okumam yeterli oldu diye cevap veriyorum)
soran kişi gerçekten çok saçma dimi söylediğim. herşeyi bu kadar ciddiye almayın biraz dalga geçmeyi öğrenin
popo türk pekeke öpsün seni
Şimdi IŞİD'e neden IŞİD demiyorlarda onların dilinden DEAŞ diyorlarsa , PEKAKA ya da Onların dilinden PEKEKE deniyor.
bilme dur mahsuna bir sorayım aynı yerde aserlik yaptım pkk lıdır kendisi askerde çok dayağımı yedi
pe kaka dememek için heralde. Ben gıcıklığına hep PE KAKA derim :))
canım TÜRK OKUL OKUMADIN MI PKK' DİYE YAZILIR 💛PEKEKE❤ DİYE OKUNUR✌️
Ka diye okunmaz biliyorum.
cehape zihniyeti lgkfdlgdç
ben p kaka (dışkı) diyorum
türkçede ka diye okunmaz :dD
Türkçe'de ka diye okunmaz :)
p kaka olduğu için galiba
Onu bilemem hepsi söylemiyor ama
Kaka oluyor herhalde ondan 😅
Kaka demek hoslarina gitmiyor demek ki
Kürtce okunusu öyledir
çünkü kaka hoşlarına gitmiyor kahrolsun PeKAKA
Kurtlerin telafuz sekli oyle
Gerilla diyorlar genellikle
pekeke pekeke
Neden PEKAKA desinler?
Kürtçe PEKEKE diye telaffuz ediliyor çünkü, bu kadar basit.
PKK'nin silahlı bir Kürt örgütü olduğunu belirtmiş miydim, belirtmemişim, öyleyse belirtmiş bulunmaktayım.
Mesela KCK'ye de KACEKA değil, KECEKE diyorlar. PKK'nin açılımı Partiya Karkerén Kurdistané, KCK da Koma Civakén Kurdistan. Kürtçe ifadeler oldukları için Kürtçe telaffuz ediliyor.
Başbakan Davutoğlu HDP'ye HADEPE diyor, sor bakalım neden HEDEPE değil de HADEPE diye telaffuz ediyor?
CHP'ye CEHAPE, MHP'ye MEHAPE diyenler niye öyle diyor, Esad'a neden Esed diyorlar?
PKK
PKK
PKK
terorıst PKK
terorıst pkk
terorıst PKK
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar