Bir siyasi parti liderinin, PKK derken yıllardır yanlış telaffuzu düzeltip “KE” sesini vermesi neden bu kadar tepki neden oldu?

Neymiş dağdaki sıçanlar da o şekilde kullanıyormuş onları türkçe’yi doğru kullanması bizim yanlış kullanacağımız anlamına mı geliyor? Türkçede KA diye bir ses yok bu bir gerçek sırf dile kolay geldiği için birilerinin yanlış telaffuzu bizim dilimize girmiş doğruyu kullanınca neden kötüleniyor anlamadım! Örnek; KAPESESE değil KEPSS, SSKA değil SSKE Türkçe bu

Bir siyasi parti liderinin, PKK derken yıllardır yanlış telaffuzu düzeltip “KE” sesini vermesi neden bu kadar tepki neden oldu?
Bir siyasi parti liderinin, PKK derken yıllardır yanlış telaffuzu düzeltip “KE” sesini vermesi neden bu kadar tepki neden oldu?
Cevapla