AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
127Cevap
Hayvanat bahçesi müdürüne TÜBİTAK yönetimini verirsen, ne bekliyorsun?
Kadrolaşma ve torpil olduğu surece normal bir sonuç
Gübitakın bașında hep boyle angutlar olursa bunlarin olmasida normal
Türkiye de torpili yoktur o yüzden Tübitak begenmemistir bence yetenekli olmadığından değil
Türkler bir şeye değer vermiyorsa bilin ki fazla değerli olduğu içindir :)
Tübitakın kırıntıları toplayan Nasa'ya güvenim sarsıldı. 😜
Bu soruyu tübitak'a sorarsak nasıl bir cevap vereceklerini merak ediyorum
Buyrun işte bir beyin göçü daha sonra bu ülke neden gelişmiyor.. Gelişmez kardeşim bu kafayla.
Torpil mi devlet kurumlarinin alayı torpille dolu. Bu ülkeden hiçbişey olmayacağını ben seneler önce ümidi kestim
Yanlış hatırlamıyorsam Hayvanat bahçesi müdürü Tübitak başına atandı en son geçici olarak ama kalıcı olsfka mi kaldı bilmiyorum
Sonra beyin göçü neden bu kadar fazla... Eh ülkede beyin olmayınca hâliyle işe yarayacak insanlar beyinden anlayan başka ülkelere gidiyorlar.
kanatli katir ile uzaya cikip ayin yarildigina inanan ümmetin tübitaki bilimle mi ilgilenecekti? elbette dua ile büyütülen bitki projesi daha mühim.
Tübitakin jurileri ilkokul mezunu herhal
Sanki basbakanlarimiz 2 universite bitirmis:)
@ProBug suanki basbakanin egitim seviyesini tartisamayiz tabii ki :d
@ProBug Dostum kimseyi savunucak değilim ama araştırmadan yorum yapıp kendinizi komik duruma düşürmeyin davuroğlu prof dr olup birçok üniversitede ders vermiş yazdığı kitaplar ders kitabı olarak okutulmaktadır
Cumhurbaşkanını demiştir o :d
Sanki simdiki cumhurbaskani onceden basbakan degilmis gibi :)
Tübitakı çok da şeyapmamak lazım hayvanat bahçesi müdürünün başa geldiği bir kurum hani :) ilayda kardeşimize de azmi ve kararlılığından ötürü helal olsun gururlandım
Genc kizimiz hem guzel hemde basarili. Yolu bahti acik olsun gururumuzun
Sorsan kizi paralelci ilan ederler, torpilin efendisi hükümetin kendisi :)))))
Iyi olmus. Baska ulkeler kazansin. Biz geri giden ulkeyiz
Tubitak şimdi deliler gibi pişmandır. İnşallah başarıların devamı gelir.
Tbmm de ilkokul mezunları oluyorsa tubitakta da beklerim bunu
bizde her türlü insan varda bu cevheri görecek kadar beyine sahip yöneticiler yok
Türkiye'nin bu konudaki içler acısı durumuna üzücü bir örnek.
Ne deriimm... Allah kabul etsin derim.
Burdan ilaydaya selam yolluyorum, başarılarının devamını dilerim ehuehuehu
Prof. Dr. Ali erdemir de milletvekilinden iş istemiş ve otelde çalışın cevabından sonra abdye taşımıştır
Demekki turkiye dunyanin cok onunde gidiyo baksaniza :)) dunyann 1. Sectigini biz gereksiz buluyoruz :))
Hayvanat bahçesi müdürünü getirirsen Tübitakın başına tipebak kurumuna döner.
Çokta söylenecek bişi yok.
O kadar ileri bir toplumuz ki çoğu şeyi çoktan bulduk o yüzden bu tarz projeler gereksiz geliyor bize (!)
bence tubitak gereksiz. çalışanlarını kapatsınlar yenileri getirilsin hacı hocalar haricinde...
Herzaman ki Tübitak işte, ne düşünelim. Troller yönetiyor, çok görmeyin..😄
nasa maldan alnıyor işte, tübitak bir bo, ktan anlamıyor,
Belli ki tubitak ta bile parti torpili falan dönüyo 😀
Tam bir rezillik, tubitak twittirida kapamis ayatle buyuyen fasulyeler birinci secilmis bu ulkenim gidasati gidasat degil. Böyle piril piril gencler elimizden gidiyor iste yakinda turkiyede zeki insan kalmiyacak gibi
Tübitak ın başına zeka engelli iktidar yalaksı akıl yoksunu zavallı birini Başkan yaparlarsa daha neleri yararsız bulurlar
Kendilerini bir b. k biliyonsanıyolar işte. Bunlar hep insana bireye fikre görüşe özgüvene verilmeyen değerden oluyo. Bu ülke bu zihniyetle sittin sene avrupayı amreikayı yakalayöaz
Bu konuda badem bıyıklı yobazlara ne kadar giydirsek az gelir. S. erfsizler ancak kadın makyaj yapmasın vs vs demeyi bilir. ya ataerkil yobazları.
Tüpütak ın başına orman müdürünü koyarsan ne olabilirdi ki?
tübitak aptal projeleri beğeniyor ondan bile torpil var
Arabanın kapısına led sınyal bağlıyanı desteklesın yubıtak o boka yararlar ancak
Muz kurumlar bir işe yaradakları yok milletin hayallerini de yok sayıyorlar
ordaki armut beynler yüzünden niceleri gittti atomu delince anlayacaklar anca geriler
Bende tek tuşla normal bütün ögrenci sıralarını bilgisayara çeviren bir proje yapmıştım. ben 2. oldum 1. olan piknik masasıydı.
Tübitak başkanı eski hayvanat bahçesi müdürü ne bekliyorsun ki :/
sordugun sorunun cevabini vermissin zaten... acaip torpil ve siyaset isliyor Tubitak ta. Bir ara benim de projem vardi. Her sey tamam di ama siyasi gucu unuttuk velhasil projemiz gecmedi.
E sonra başbakanın Cumhur başkanın mitinglerde medari iftiharımız diye nutuk atar onun adına bir iki güzel söz olmayacak vaat sonra hoop oylar cebellezi 😉
Hayvanat bahçesi müdürünü başına koyarlarda daha fazlası beklenemezdi
bu ülkede işe yaramıyorsan pirim yaparsın, bu kadar basit
demekkı ımamlar camıde kalmalı. tubıtakda bilim adamı olmalı.
Bilimden anlamyorz ki bz kpss ile aliylr tubitaka galiba torpille gryrlar ya da :)
Değerini bilmediler kaptılar kızı tabi. Türkiye budur
İlahiyat Fakültesi mezunu adam koyarsalar böyle olur tabii
Bence kesinlikle vardir.. Hiç sanmıyorum ben kendiliginden kazandigini.
Ülkemizde beyin göçü devam ediyor.
kafa popo yer değiştiriyor sanki demi. götler geliyor kafalar gidiyor.
Tubitak başkasını daha önce hayvanat bahçesi müdürüydü :)
Onlarda anlamışlar bu kız türkiye için fazla akıllı demişler... ( malumunuz memlekette düşünen insanlar fazla yaşamıyor ;)
türkiyenin bilimde geri olmasının sebebi olarak görüyorum
Bir ülkenin gelişimi yalnızca bilime bağlıdır, acıyorum bu ülkeye.
Şeçen insanlar seçebilmeleri sorgulanmalı.
Bence kötü bir davranış incinmiştir ama azim ettiği için gönülden tebrik ediyorum
Nobel odullu profesorumuz anitkabirde dua etti diye linc kampanyasi baslatan bir kesim halkimz var. Normal karsiliyorum bunlari artik
Turkiye den bir cacik olmaz bilim adamlarimiz bile beyin gocu ile farkli ulkelere kacip burada durmazken bizden birsey beklemeyin :)))
akpden bir milletvekili tanıdıgı olsaydı projeyı el üstünde tutarlardı
Torpil falan yok. Gelişmemiş bir ülkeyiz sorunumuz bu.