TÜBİTAK'ın beğenmediği proje ile dünya birincisi olan İlayda Şamilgil, NASA projesine alındı. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Google'da İlayda ŞAMİLGİL yazarsanız haberlerini bulursunuz, yurt dışında bile gazetelerde çıktı.
Arkadaşımız güzel bir proje ile Tübitak'a başvuru yapıyor ve tübitak projeyi yararsız bularak reddediyor. Güzel arkadaşımız bu sefer uluslararası yere başvuru yapıyor ve 70 ülkenin katıldığı yerde 1. oluyor bu proje ile 1. Türkiye'de gereksiz bulunan bir proje dünya genelinde 1. olarak çıkıyor.

Ne düşünüyorsunuz? Sonra niye gelişmiyoruz değil mi? Acaba bu işlerde de mi torpil var. :)
TÜBİTAK'ın beğenmediği proje ile dünya birincisi olan İlayda Şamilgil, NASA projesine alındı. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla