TUBİTAK dış mihrakların yönetiminde mi? Besmele ile sulanan fasulye projesini birinci seçip, bu güzelim yetenekleri neden harcıyorlar?
SAKİNİM
SAKİNİM
Bu Tubitak olayi da ilk degil son olmayacak.. Aslinda ben bu olaya farkli acidan bakiyorum. Ata sözlerini çok severim.. Doğruluklari, yüzlerce yıllık deneyimlerden gelir çünkü.. Ben şöyle düşünüyorum, Tubitak bu çocukların projesini beğenmiş olsaydı, onlara bir çanta, kalem, kitap verip iki de yerel yöneticiyle çakilmiş resim hediye eder, bir de okunmus uflenmis yara merhemi deneyi yapin tavsiyeleriyle gonderirdi.. Çocuklar da buna sevinir ve başka yerlere projelerini göndermezlerdi.. Ama simdi Tubitak begenmedigi icin bu zeki cocuklar yurt disinda hak ettikleri degeri gormus oldular. Yani kisaca Her işte bir hayır vardır. Iyi ki Tubitak begenip te cocuklarin projesini mundar etmemis.
Kurumlar politikadan bağımsız olmadığı sürece bilim özgür olmayacak gibi görünüyor.
Benim favorim Su ile çalışan cami çeşmesi ve Papaz eriğini imam eriğine çevirme projeleriydi. Besmele ile sulanan fasulye projesi benim için hayal kırıklığı oldu. Bu arkadaşların yaptığı da çok gereksiz bir şey. Kan su ile çalışan çeşme ve imam eriği varken varsın yaralarımız kapanmasın! Sen kesin paralelcisindir. Tübitak'ı kötülüyorsun!
Not: Yukarıda söylediklerimin hiçbirine itibar etmemenizi, söylediklerimde hiçbir şekilde ciddi olmadığımı bilmenizi isterim. Artık ülkemde yaşanan hiçbir şey beni şaşırtmıyor. Hatta uzaylılar gelıp iftardan sonra benden bir dal sigara istese şaşırmam. :) :)
Ya ben diyorum zikirmatik üretelim 1. Seçilir diye inanan yok.
23 saat 59 dakika bekle eig seçicem
Eyw reisim 👍
Cevap
12Cevap
Ben bu sene katıldım ilde dereceye girdim bölge sergisine davet edildim orda birinci olsaydım eğer Türkiye finallerine çıkacaktım hayatımda yaşadığım en büyük haksızlığı yaşadım orda koordinatörle tartıştık baya ama tübitak ın güvenilir bir yer olduğunu ve kimsenin oraya gitmesini önermiyorum...
Daha önce de suyun manyetizmasından yararlanarak sıvıların saflık/sululuk oranını hesaplamayı başaran bir kızın projesini kabul etmemişlerdi, kız Amerika'da birinci mi ne oldu sonra M. I. T.'de okumaya hak kazandıydı.
Zerre kadar akılları varsa Türkiye denen yobazland'e dönmezler.
Böyle giderse Türkiye çok fazla beyin göçü yaşayacak .. Bunlar anca papaz erigini imam erigine çevirsinler dursunlar...
İçimi soğuttu. Bu ülkede bana carcar edip dudak büken insanlara daha az sinirleneceğim artık.
Vallahi yalnız değilmişim, ne mutlu bana.
tubitak dış mihrakların yönetiminde bunun arkasında
paralel ihanet şebekesi
paralel yapı
iki yüzlü batı
ve rusya var
Tübitak ne zamandan beri projelerle ilgileniyor ki?
Bizde tubitak, âyet okunmuş fasulye adlı projeye destek veriyor. 😀😀
Bence Tübitak in artik hicbir misyonu kalmadi prestiji de sıfır bu tarz haberler ilk degil cok duydum
Guzelim Turkiyede guvenilecek birsey kalmadi ya. 😱
Lan her gün bu ülkeden tisindirmek zorunda mısınız bir yanı da doğru düzgün çalışsın be
Tübitak'a sahte diplomalı atarsan, böyle projeleri anlamaması normal.
Okumalı üflemeli bir proje yapmak lazım seçilebilmek için. Bilimden zerre haberleri yok çünkü^^
ne işe yarıyolar merak ediyorum şu tübitak bir arada papaz eriğini imam eriğine çeviriyolardı
Bilinçli olarak KOYUN bir topluluk yetiştirilmeye çalışılıyor.
Tübitağın beğendiği projelerin zaten nasıl olduğunu biliyoruz değil mi
bunlar hep paralel yapı
bişey düşünmüyorum. velkam tu törki bu kadar
Demek ki TUBİTAK'ın gördüğünü görememişler.
Sonra neden beyin göçü oluyor işte
Bağnaz bir kurumdan başka ne beklenir ki? 😡
bu kaçıncı diyorum :)
düşünemiyorum. düşündüğüm an bir gülme geliyor
Tübitak'a artık siyasetle adam alınıyo çünkü
Tubitak tarak kurek bir sey oldu
Dalga geçiyorlar resmen
Aynen ne desen haklısın
öğrenciler adına sevindim
Tubitak candır :D
Şaşırmadım..
Şaşırmadım
Değişik☺
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar