Kuruluş Orhan berbat olmuş ne düşünüyorsunuz?

Nerde o osman bey nerde o ertuğrul gazi havası

yeni dizide osman beyi sıradan beli bükülmüş beye dönüştürmüşler

(ki önceki dizideki o yansıttığı rolde çevik zeki cesaretli özgüvenli biriydi)

orhan bey de hiç oturmamış

Kuruluş Orhan berbat olmuş ne düşünüyorsunuz?
Cevapla