Trt'nin Kürdistan bayrağını sansürlemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Gürcistan'ın Tiflis kentinde oynanan Barcelona-Sevilla UEFA Süper Kupa final maçını Trt naklen yayınlamıştı. O maçta tribünde Kürdistan Bölgesel Yönetiminin bayrağı asılmıştı.
Trt'nin Kürdistan bayrağını sansürlemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?


Canlı yayında bayrağa sansür yapılamadığı için bir şey yapılmadı ama maçın tekrarlarını Trt Kürdistan Federe bölgesinin bayrağını sansürleyerek verdi.

Trt'nin Kürdistan bayrağını sansürlemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sizce hazımsızlık değil midir bu? Bu devlet kürtlere neden her yerde düşman? Sürekli bayrak kutsaldır saygı duyulmalı diye insanlara dayatılırken neden başka insanların kutsalına bu şekilde saldırılıyor? Bu nasıl bir hazımsızlık ki bayrağı bile sansürleyebiliyor? Her yerde kürt düşmanlığı yapan kürtlerin karşısında olan bu hükümete bu devlete kürtler nasıl kendilerini ait hissetsin bayrağını sevsin?

Bu hükümet her yerde her fırsatta kürt düşmanlığına devam ediyor. Daha insanların kürt, kürdistan lafına bile tahammülü yok. Bence hükümet geçmiş hükümetlerin yaptığı hatalara devam ediyor. Hala kürtleri yok sayıyor kürtleri bu şekilde kendilerine düşman ediyor. Siz Kürdistan bayrağının bu şekilde sansürlenmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Not: Gelip burada bilip bilmeden içi boş küfürler edeceklere o bayrak başbakanlıkta da açıldı, illegal bir bayrak değil. Türkiyenin nasıl bir bayrağı varsa bu da Kürdistan Federe Bölgesinin bayrağı. Buyrun:
Trt'nin Kürdistan bayrağını sansürlemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?


Ayrıca Maçın tekrarı burada da var. Sansürü görmek isteyenler bakabilir https://www.trtspor.com.tr/videolar/barcelona-sevilla-uefa-super-kupa-12388.html
Trt'nin Kürdistan bayrağını sansürlemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla