Çin'de köpek ve kedi yeme festivaline dur der misin?

Az önce Instagram sayesinde okudum böyle iğrenç ve insanlığa aykırı bir festivalin düzenlendiğini.

Çin'de köpek ve kedi yeme festivaline dur diyelim?


"Her yıl 21 Haziran'da düzenlenen festivalde binlerce kedi ve köpek öldürülüyor."

Bu zavallı hayvanları öldürmeden canlı canlı kaynar suya sokup sonra da derilerini yüzüyor şerefsiz Çinler 😔

"Yerel halka göre bu festival yazı kutlamak için yapılıyor. Çin'deki efsanelere göre köpek eti kötü ruhları uzak tutuyor ve cinsel gücü artırıyor."

Çin'de köpek ve kedi yeme festivaline dur der misin?


Böyle yaz kutlaması, böyle cinsel güç arttırması olmaz olsun ya! İğreniyorum şu Çinlerden yemin ederim. Nasıl kıyarlar masum hayvanlara ya? Aklım almıyor. Arkadaşlar kampanya başlatılmış festival yarın başlıyormuş fakat bir oy bir oydur lütfen siz de oy verin durdurulsunlar. Kampanya ne kadar etkilidir ve hayvanlara yardımcı olacak mı bilemiyorum ama bişey kaybetmeyiz oy verip. Arkadaşlarınıza da atın linki rica ediyorum, azcık hayvan sevgisi varsa içinizde 🐾

https://www.change.org/p/çin-halk-cumhuriyeti-başkanı-yulin-köpek-yeme-festivali-ni-durdurun?source_location=trending_petitions_home_page&algorithm=curated_trending
Güncellemeler
+1 yıl
Kim ne derse desin bu hayvanlara eziyet etmeye hakları yok! Hiçbir insanın!
Çin'de köpek ve kedi yeme festivaline dur der misin?
Cevapla