ilber ortaylı'nın bu tepkisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
www.cumhuriyet.com.tr/.../...e_b.._bir_kanal_.html
"kanal 24 ay ne bok bir kanal"
www.cumhuriyet.com.tr/.../...e_b.._bir_kanal_.html
"kanal 24 ay ne bok bir kanal"
Benim dikkatimi başka şeyler çekti.
Bir insan istediği kadar okul okusun, istediği kadar dil bilsin ağzından çıkan kelimeler saygısız ise ve mantıksız ise tırt.
İlmi geniş insan hoşgörü ile yaklaşır her şeye. Çünkü beyni ona yönlendirir.
Ayrıca Allah kelimesi çıkıyor ağzından ama ''bk'' kelimsi de çıkıyor.
Bu nasıl bir çelişki?
İnançlı biri isen küfür etme, yok değilsen yok yere Allah deme.
Ateist bir insanın selamın aleykum demesi kadar abes bir durum bu.
İyi de allah'ı sadece inandıgın için söylemezsin. Hay allah, allah allah, allam çattık yaa, allah rahatlık versin gibi söylemler toplumun kişiye enjekte ettigi kalıplamıs sözlerdir. İstedigin kadar ateist ol sasırınca alla alla diyebilirsin. Bu abes bir durum degil dostum.
kanal 24 kanalı siyasi görüşüne uymadığı için demesi doğal ama şunu belirteyim bence cumhuriyet gazetesi herşeyi her haberi objektif yayınladığı için kimseden itiraz beklenemez.. benim gazetem ve sürekli okurum mümkün oldukça.
iğrenç bir üslup ve mahalle karıları gibi söylem, bilgiyi edebiyle kullanmayınca bilgisizlik oluyor denmeli bu adama.
Cevap
26Cevap
böyle zeki, görmüş, geçiirmiş, kültürlü insanlar lafları daha özenli seçmeli mesela mısırda düünyaca ünlü arkeolog zahi hawass bir ona bakın bir ortaylıya adam en sonunda kültür bakanı oldu helal olsun
Çok terbiyeli adam, bana soru soracaklar o mikrofonla bipten başka bir şey duyulmaz.
Ben olayın ciddiyetine karışmıyım. Sayende güldüm, teşekkür ettim. :)
Bu ülkedeki az sayıda "Aydın" diyebileceğimiz kişilerden biri, olayı tartışmak çok doğru değil.
Bir bu adam bir de Vedat Milor'un lafına her türlü hak veririm..
Eğip bükmeden, eğilip bükülmeden gerçekleri söylemiş.
Ağzına sağlık.
popüler kültürün mezesi haline geldi koskoca tarih profesörü olay tamamen budur, o da kim kardashian gibi şımardı aynen ;)
Saygısızlık yapmıs. Mesela Celal Şengör'de çok bilgili bir adam ama aynı zamanda saygılı da.
İlim alırken edep almayı unutmuş.. edep herkese lazım..
sende facebooka hayat okulu yazanlardan mısın
Hayır..
Edep ehli ilimden hali olmaz,
edepsiz ilim okuyan âlim olmaz.
Diyenlerdenim..
Ne denebilir ki? Bu ülkeden çıkan entellektüel görünümlü malzeme bu işte. Batı özentisi saygısız entellektüel...
Yani, İlber hocayı ve üslubunu bilen birisiyim. Şaşırmadım :)
Medya yandaş olmamalıdır basın tarafsız olmalıdır çünkü demokrasi ve özgürlük bunu gerektirir ama malesef o işler öyle olmuyor
. youtube. com/watch? v=4MV3XV_8Ais
bu kız senmisin yarışan kıza çok benzettim :)
ay g*tüm deseydi daha komik olurdu bu aralar bolca kullanıyorum bu tepkiyi bana bir şey oluyo
doğru demiş. ama ay demesi ilber hakkındaki gay dedikodusunu güçlendirdi nezdimde
Terbiyesiz, egoist...
Elvis hacım vermiş zaten cevabı.
Hahaha :D doğru demiş:D
o adam bir şey dediyse bir bildiği vardır:)))
Üslup yanlış düşünce doğrudur
Adamın her hareketine hayranım :)
Çok cahılsın keske olsen diyorum :D
Herşey de bilgi değil snki, ukalalık etmiş
Reis ne diyosa dogrudur :)
koca Tatarım benim ya. hocam ne derse doğru der.
çok saygısızca.
doğru demiş
E adam haklı..
doğru söylemiş :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar