İdlib'de rejim güçlerinin düzenlediği hava saldırısında 33 asker şehit oldu. Hatay Valisi Doğan yaralı olarak hastanede tedavi altına alınan 32 askerin hayati tehlikesinin bulunmadığını söyledi. Rusya Savunma Bakanlığı'ndan yapılan ilk açıklamada, "Rus uçakları Türk askerinin vurulduğu bölgede kullanılmadı. Türk askeri olmaması gereken bölgede rejim jetlerince vuruldu. Türkiye'nin kayıpları sonrası ateşkesi uygulamaya hazırız" denildi.
Suriye İdlib'de 33 şehit, 32 yaralı.. Başımız sağolsun ne zaman duracak şehit haberleri?
1 gecede 33 şehit, son bir ayda 57 şehit, son 1 yılda 187 şehit. Bunları birer rakam olarak görmeyin. Her biri bir hayattı. Eşti, babaydı, kardeşti, yeğendi, oğuldu...
Suriye dış politikası ve aslında akp nin tüm dış politikaları çöktü. Artık ortak aklı harekete geçirmek ve aklı selimle hareket etme zamanı geldi de geçiyor bile.
Hamaset yapıp gerekirse şehitler tepesinde bizde şehit oluruz edebiyatı yapan saraydaki monşer, önce oğluna dönüp milletin paralının aktarıldığı okçuluk vakfında fink atmasına, gezmelerine bir dur desin. Samimiyet lütfen.
zenginler çamlıca tepesine garibanınn çocugu ise şehitler tepesine (!)
Kesin gelen bir bilgi olmadan, kulaktan dolma ya da herhangi birinin twitinden görüp buraya yazma! Fobisi olan, ailesinde gazi hatta şehit olanlar var. Lütfen bakanların yaptığı açıklamalar dışında herhangi farklı bir bilgi paylaşmayın.
@Hatalıüretim Ben bu bilgileri iç işlerindeki bakanlardan alıyorum zaten merak etme. tanıdıgım askerler de var onlarda en az 100 diyor. yaralı çok. bunun 2 tabur oldugunu düşünürsek bu sayı artabilir. gerçekleri bilmeye herkesin hakkı var. ben burda gotumden uydurmuyorum heralde. ha bu arada siz twit okumasını çok seversiniz okumaya devam edin hadi 2le