Balıklıgöl'ün bu normal hali..

Bu da şu an sel sonrasında paylaşılan hali :(

Balıklara ne oldu acaba ya :(
Balıklıgöl'ün bu normal hali..

Bu da şu an sel sonrasında paylaşılan hali :(

Balıklara ne oldu acaba ya :(
İnşallah ölmezler ama büyük bir ihtimalle evet diye de düşünüyorum çünkü buraya çok ciddi şekilde çamur ve çeşitli maddeler aktı balıklar bu şekilde hayatta kalamaz sudaki oksijen seviyesini bitirir... :(
Balıklar ölmüş olabilir ama umarım ölmezler. yani hayvanları çok sevdiğim için ölmelerine üzülürdüm. yani felaketler bir türlü bitmiyor çünkü maalesef. bu yüzde de umarım bir şey olmamıştır
Cevap
41Cevap
Güçlüler diğerlerini ezip daha iyi yaşamak uğruna el birliğiyle dünyanin çeşitli yerlerinde hayatı felç edebiliyorlar. Korkarım işleyişi çözmüşler... Kimse bana demesin doğal afet sadece diye.
Umarım ölmezler. Açıkçası çok üzüldüm. Oranın da bir kutsiyeti vardı. Mevla'm bizden daha iyi bilir.
Ölmüşlerse bile yumurtalarını suyun dibine bırakmışlardır umarım. Balıklı gölü balıksız hayal etmek istemiyorum.
Üzüldüm bu sel olayına. O göle gitmiştim onada üzüldüm türkiyenin bir sembolüdür bu
😕 Geçmiş olsun
Felaketler birbirini kovalıyor 🥺
Oksijen veriliyormus suya diye duydum. Umarım ölmezler
Nolmuş yani? Yeniden koyarlar. Sanki okunmuş balık âq xd
çok üzüldüm. görmüştü orayı birkaç sene evvel...
Ciddi ciddi kıyamet yaklaşıyor bu kadar felaketin başka açıklaması olamaz
Hz İbrahimin mekanı
Bunlar hiç hoş alametler değil
Selde 15 kişi hayatını kaybediyor. Biz hala balık diyoruz 😒
Ölmemişlerdir merak etme eğer ölseler şuana kadar yüzeye vurmuştu ölü balıklar muhtemel kendilerini güvene almışlardır çünkü önceden de çokkez kirlenmiş rengi değişmiş
ordaki balıkları kutsal mı sanıyorsun öldülerse de tekrar balık konur takma kafanı
Güzel memleketim inşallah gölün altındadirlar da bir sey olmamıştır
Çok üzgünüm galiba artık balıklı gölün balıklarını göremeyeceğiz
Balıklar ölmez suyun böyle olması da çok normal bir iki gün dinlenirse su çamurlar çöker dibe doğru eski haline döner göl
Hayır balıklar ölmedi fakat şu bulanık oldugundan dolayı sürekli bir yere çarpıp dururlar o yüzden yaralanmalar olur
Vejetaryen değilsen duyarlılığının hiçbir anlamı yok.
balıklar yaşıyorlardır fakat sulun bulanması gayet normal depremdede değişiklik gösteriyordu
Ölen balık hiç görülmedi
Ay yazık kanki telef olmuş fishçikler
Onlar çok özel balıklar Rabbim koruyor ❤
Oksijen miktarı çok düşerse evet
Ölmüş olabilir tabi kirli su karistigi için.
Balıkları ızgara yapıp yemiş Suriyeliler :DD
Haberde görmüştüm balıklar yuzuyudu
Ölmemislerdir heri gelmişlerdir
Hep farklı farklı yerlerder yazık ya
İnekler bile ölmüş küçük balıklar yaşamaz ki 🥹
Bir şey olmaz,
Onlar yerinde
Yüzyıllardır var olan gölün hali çok acı
video çıktı balıklar yaşıyormuş
Ülke olarak sınavdan geçiyoruz resmen ya 😔
Çamur içinde kaldılarsa evet
Sel sularıyla gitti onlar da bence
Umarım bir şey olmamıştır
Üzücü ölmüş olabilirler
Ölmüştür maalesef
insanlığın sonu geliyor hızlı hızlı
Balikların ölmesi icin bir sebep yok
Balıklardan önce insanlar var
İnsanlar oldu balık mi dusunuyirsun ya
Yanlış planlama ve rant
Ölmemişler haberlerde izledim diplere saklanmışlar
balıksız göl oldu muhtemelen artık
balık yemiyor musun soran?
ölmemişler dibe çökmüşler
En son abide kavşağın da görülmüş bir tane balık
dalga mı geçiyorsun
Niye dalga geçim gerçekten ordan çıkmış bir tane sel suyu ile oraya kadar gitmiş
He pardon ben oyle sandım bi haber sayfasında görmüştüm dibe çökmüşler diye o yüzden söylemiştim
Doğrudur olabilir ben urfalıyım olayın içindeyim c
geçmiş olsun 🥺
Sağolun teşekkürler 🙂
Cizz bizz oldu baliklara
Ne acı çok üzüldüm
Ölmemiştir ama yer değiştirmişlerdir
bence ölmüslerdir ya
Insallah duzelir
Her şey olmuştur
Şehir turuna çıkmış olabilirler
ölmüştür
Ben Şanlıurfada yaşıyorum balıklar gayet iyi
Ölmüştür
calılar halen
Allah sonumuzu hayır etsin inşallah 🤲🏻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?