İzmir Buca Belediyesi'ne bağlı ekipler bir imalathaneye baskın yaptı. Merdivenaltı imalathanede döner hazırlandığını belirleyen ekipler, bozulmuş 3.1 ton tavuk ve hindi eti ele geçirdi. Bozulmuş tavuk eti kokusunun hakim olduğu depoda; tuvalet yanında ve açık havada muhafaza edilen etler, son kullanma tarihi geçmiş ürünler, dönerlerin takıldığı paslı şişler ve insan sağlığını tehlikeye düşürebilecek çok sayıda unsur kayıt altına alındı. https://www.hurriyet.com.tr/gundem/igrenc-goruntuler-yetkililer-bile-soke-oldu-41439291
İzmir'de döner hazırlanan merdivenaltı imalathaneye yapılan baskında 3.1 ton kokmuş tavuk eti ele geçti.koronavirus den beter bu sağlıksız ve mikrop yuvası isyerleri! Sizler ne düşünüyorsunuz?
İzmir Buca'da tavuk döner rezaleti! Yorumlarınız nedir?
Antalya ya döner yapan biri anlatıyordu. Tarihi geçmiş veya bozulmuş tavuklari önce çamaşır suyuyla yikiyormus. Daha sonra içlerine kan damlatiyormus. Sağlıklı canlı taze tavuk gibi gorunuyormus. Ve çoğu otele de bu tavuklari satmış. Sonra niye böyle hastalıklar var niye böyle oluyoruz diyoruz. Şans eseri yaşıyoruz. Para uğruna insanların hayatlarıyla oynuyorlar. Ve bunu kendi halkımıza yapıyorlar. Sorsan müslümanız. En basitinden Elazığ deprem ini örnek verelim. Elazığ da eğri minare var. Bilenler bilir. Sanırım 300 yillikti. Deprem aynı deprem ama minare yikilmadi sözüm ona yeni teknoloji ve malzeme ile yapılan binalar yıkıldı. Yani sözün kısası ölümler de afetler de hastalıklar da biz insanlardan kaynaklanıyor. Ağaçları sokeriz erozyon olur insanlar olur afet ve kader deyip geçeriz.
Büyüklerinden göre göre millet sahtekarlığı öğrendi. Kizilayin parası iç edilen yerde çok az bile. Zaten artık dışarıda bir şey yemiyorum bile. Para bu ülkede Allah oldu ne yazık ki.
Her zaman kurulsal firmadan yemek yiyeceksin. Mcdonalds burger king gibi yahudi firmalarının her yerde şubesinin olmasının nedeni de bu zaten işini helalliyle yapıyorlar hilesiz
Bir şikayet üzerine baskın yapılmıştır, yoksa dümene devam.
5 liraya tavuk döner+ayran satıyorlar. Bakıyorsun ekmek 1.5 lira en az, ayran 1 lira, eee tavuk masrafını da çıkarsan bir de üzerine kâr kalıyor. Bu paraya verdikleri tavuk da ha bu fotodakiler oluyor işte...
Ülkemizde sahtekarlık kolay ve rahatça işlenir bir yol olduğu için çok da ucuz şeylere kapılmamak gerekiyor, evet geçim de bir sıkıntı ama tablo da ortada... Devlet işini yapsın deyince de suçlu oluyoruz, iki ucu boklu değnek derler ya hani...
Daha bu ne ki. Neleri var neleri. Siz siz olun döneri dışarıdan getirenlerden alışveriş yapmayın. Günlük kendi dükkanında takan pişiren yerleri tercih edin. 7 8 liranın altında veren yerlerden yeyip içmeyin. Tavuk dönerin kilogram maliyeti pişirme dahil 45 liradır. 100 gram ekmek arası 4.50 0.75 ekmek maliyeti 1 lira salata toplam 6.25 maliyettir. 7 8 lira altında veren bozuk malzeme kullanıyor demektir. 10 lira ideal fiyattır 10 liradan fazla isteyendende alışveriş yapılmamalı.
Vaktinde bir süre suların akmadığı bir dönem. Bir fırına su geldiydi, adam; "gençler bir el atın" demişti, fırın imalathanesine girdim, uzunca bir süre ekmek yiyememiştim. Şimdide belediye den alıyorum ekmeği, en güvenilie o gibi geliyor. Mutfağında kadın olan, yerlere de güvenirim, çok fark ediyor.
Evet, kadınlar çık dikkatli gerçekten. Ben çaycılık yaptım bir okul kantininde. Her akşam bütün bardak ve kasiklari çamaşır suyuna yatırıp oyle yikardim. Müdür bile farketmiş ti ocağın temiz halini.
Ben inanıyorum sen hakettiğin en iyi noktaya geleceksin çünkü kendini çok iyi yetiştirmişsin. Bazen dış etkenler bize acımasız ama sen yeteeki iste, o şirketini kurar patronu olursun. Ben sana inanıyorum🙂
Bunu yapan ve ceza alan kişiler tekrar yapmıyacak mı bence yapacaklar ve başkalarıda yapmaya devam edecek. Çünkü caydırıcı ceza vermezsen ve denetimleri sıkılaştırmazsan böyle olaylarla karşılaşmaya ve bu tip haberleri okumaya devam ederiz, ve tüketicilerde sadece alıp yer bunları. Birşeyde olursa olacağı varmış diyip bir çoğumuz geçeriz olayın köküne inmeden. paylaşım içinde teşekkürler..
Tabii ki hepsi aynı değil ama genel olarak aynı çünkü insan sağlığı ile oynamanın cezası yok gibi şu zamanda ülkemizde yapanlarda genelde resmi kurumlarda tanıdığı olan kişiler.
Keşke bu Tür olaylar sadece Türkiyede olsa.. gözünü para hırsı bürümüş insan karakteri taşıyan herkeste var... caydırıcı ceza yok çünkü bunlara şimdi para cezası kesilip serbest bırakılacak...
Söylenecek o kadar söz var ki, para uğruna insanların (insan dedim ama) yapmayacağı şey yok. Böyle bir zaman da bile esnaflığını hakkıyla yapan insanlara canı gönülden allah razı olsun demek gerekir.
En İyi Cevaplar