Türkiye de okullarda tecavüz vakallari ve müdürlerin olayları örtpas etmesi hakkında ne dusunuyorsunuz?

Çevrenizde yaşanan olaylarda var mı? Benim okuduğum ve bitirdiğim ozel okulda mesela pedofili tarzında bir hoca vardı ve okuldaki herkes bilmesine rağmen müdür bir şey yapmıyordu çünkü başka yerine alacak bir hoca yoktu ya da daha geçenlerde yakın bir okulda resim öğretmeni 8. sinif kız çocuğuna cinsel istismarda bulunuyor kiza kız ağlıyor ağlıyor ve en sonunda eve gitmek istiyor kızın ananesi kızin anlattıkları sonuca doktora götürüyor sonuç cinsel istismar çocuğun annesi babası ayrı ve kız umurlarinda bile değil hocanın savunması mi idarecilerden birimiydi hatırlamıyorum dediği şey zaten anne babası ayrı düşeceği yol buydu ve adam bir derneğin önemli yöneticilerden biri olduğu için müdür ortpas etti velilerin ısrarı ile bir muffettis geldi ve sonuç hala belirsiz öğretmen işine devam ediyor
Türkiye de okullarda tecavüz vakallari ve müdürlerin olayları örtpas etmesi hakkında ne dusunuyorsunuz?
Cevapla