AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
89Cevap
Kopya değil. Ingiliz bir firmaya dış tasarım yaptırılmış
Sizin tiynetiniz bu. Bende iddaa ediyorum ki sizin de tek bir hücreniz bile TÜRK olamaz
Onlarca üniversite okuyan gençlerimiz varken yerli otomobilleri onların üretmesi gerekmezmi
Üretenler zaten türk olacak ne yiğip içiyorsunuz. Bursa gemliğe fabrikası kurulack..
@Profesör28 hocam eyvallah yorumunu okudum fakat ben artık bu konuda geç kalındığını düşünüyorum
Geç kalınma söz konusu değil araç benzinli ya da mazotlu olsaydı dediğiniz gibi geç kalınmış olurdu.. ama araç elektirkli geleceğin çağı...
Şimdi her araç birbirinin kopyası zaten
Soruma davetlisin kalemimin_buğusu.
Sen kendi hainliginden utan terbiyesiz kendini bir boq zanneden aslında gercektende bir boq olan şeysin
Hayırdır, tamamen yerli olduğu ispatlansa alacak mıydınız? :)
www.sozcu.com.tr/.../
Bu ülke her türlü teknolojiyi üretir de senin gibi beyinsizlere beyin üretemez ona yanarım.
Ya şu kopya diyenler beğenmeyenler bı toplanıp beğendikleri modeli tasarlasınlar da biz de bı görelim nasıl bişey istiyorlar
Yorum yapan cahil ampulleri rahatlıkla seçebilirsin
Kopya da olsa sonunda bir arabamız var ne diyelim
ya zinası şu vatana bugüne kadar ne faydan oldu yapılan birşeylere bok atıyorsun gevşek
Araba arabaya benzer abartmayın.
Kardeşim çok haklısın sen onu al biz de bizimkini bak ne kadarda adil oldu.
Zaten bu tasarimi satin aldik
Bizim yerli buğday tohumumuz bile yok
Yazık nerelisin iz hangi ülke. Keşke Türkiye de vatandaş olsaydınız çok bereketli ülkemiz
Asıl siz nerelisiniz?
Hiç tarlanız ya da çiftçi bir tanıdığınız var mı sizin?
Yazık denmesi gereken sizsiniz zira memleketten haberiniz yok.
Bizim memleket Türkiye çifçimizde memnun halk ta. Memnun olmayan pkk pyd fetö CHP varsın onlarda olmasın
Türkiyenin en çok tarım arazisi olan, en çok tarım yapılan, en çok çiftçisi yaşayan bölgesinde yaşıyorum. Ailem dâhil, 7 düvel bütün sülalem çiftçiydi. Ne pkklı bir terörist, ne fetöcü bir cemaatçi nede chpli bir partizan değiliz çok şükür. Sizin aksinize at gözlüğü ile baktığınız toz pembe Türkiyede değil, gerçeklerle yaşıyoruz.
Bnde tarım arazileri olan trakyada yasıyorum müthiş destek çiftçiye herkez memnun saydıklarım dışında
Sen trakyanın neresinde yaşıyorsun acaba başka bir bilmediğimiz gizli bölme falan mı var 😂 sor bakalım o müthiş memnun çiftçilere ektikleri o yerli tohumlardan kaç kere gübre kaç kere ilaç vererek verim alabiliyorlar mış?
Sor bakalım o dayattiklari tohumları almaz ekmezlerse devlet onlara destek veriyor muymuş? Sizin hayaller paris canım ama bizim yaşantılar uzunköprü
Kopya bizim ata sporumuz no problım
Ata nız kim
Uzunkopru lü kız bende aslen uzunköprülüyüm. Ve memnun çifçimizde ışıkhızında kardeş
Bir kere de çamur atmaya yer aramasanız şaşarım
Alıştı millet yalanlara en kötüsü de.
Hayır neden şaşıralım ki :)
Bu ülkede olan hiçbir şeye şaşırmam
Şaşırmadık zaten italyada yapılıp getirildi.
Şaşırma şansım yok. Alıştık artık.
Sen bir tasarım yap hayata geçir ve gururumuz ol.
Bana ne olum mühendismiyim ben
Tasarım bilmeden nasıl konuşuyorsun o zaman
Bu platformda çok boş yapılıyo ya
Senin gibiler yapıyor işte
Ben zaten dolu biri olduğumu söylemedim ki
Kendin de kabul ediyor sun işte
O zaman sende şunu kabul et ülkece tamamen boşuz
Adamlar boşuna okuyor o zaman zaten boş olacaksa
İsterse dünyaları okusunlar. Eğer üretim yapamıyolarsa zaten boşa okumuşlardır
Kimsenin senin gibi gö*ü yemediği için ve kursada batıcağı veya özelliştirecekleri için kurmuyorlar bu zamana kadar sen Türkiye'ye ne kazandırdın
Yeminle kanser olucam ya
Ol inşallah dünyadan bir mikrop daha temizlenir
Anlatıcam ama parmaklarımı yormak istemiyorum
Oynatmaya beynin yetmez
Anlamıyacağını bildiğim için susuyorum
Bilmiyorsun ki zaten
Evet en azından senin gibi kendimi kaldırmıyorum
Kandırmıyorum**
Ben kendimi kandırsam bile en azından o kadar beynim var
Ya sen alışverişe falan gitsene belki indirim falan vardır
Noldu işine mi gelmedi
Karşımda sanki duvar varmış gibi hissediyorum o yüzden
Cevabımın altından sktirin gidin başka yerde atışın.
Ben önceden inanmadım zaten
Vay m.. k.. nasıl anlayabildin bu kapasiten ile
Ben şaşırmadım şahsım adına 😂
Bişeyi de beğenin dingil herifler.
Amerikanın oyunu bunlar 😁 kesin fetö yaptı
Altay tankı gibi sürüncemede kalmazsa adam değilim
EQ mercedes suv’da böyle
O zaman tüm arabalar birbirinin kopyası mantık bu galiba
Bütün arabalar aynı değil mi hepsinde teker var
Artık hiçbir şeye şaşırmıyorum
Bir bitmediniz arkadaş
Yuh bir rahat birakjn
Beğenmeyen binmeviyersin...
Off utandım aksam aksam
Önemli olan diğer teknolojiler
Hangi parçası bizimki o arabanın
zaten alamayacağız da
şunu bana alan birini bulsam ehehe
Ben şaşırmadım.
Şaşırmadık.
Yav he he
Kudurun çamur atin karalayın. Ne yaparsanız yapın
vay kopyacı italyanlar
Hiç şaşırmadım
Aynısı değil mal
Evet sadece isim değişmiş ve silecek koymayı unutmuşlar
Ayrıca mal anandır
İyi güldüm profil fotona
Ya bir sg kardeşim hadi
İlgilenmiyorum
Millet bunu da yer
Abi yorumlara bakarsan zaten yediklerini anlarsın
Kafanı s...
Kandırıldık.
Yeni mi öğrendiniz
Yok kral
boş yapma yunan
Güzel ama
Hayır
Hayır
Yaw hé he
Ananda kopya değilmi
Bu biliniyor zaten
Değil bu o