+1 yılOnca araba fabrikası var birbirine benzer tasarımlar oluyor kimse birsey demiyor ki bizim tasarımizi dünyanın en iyi tasarımıni yapan firma yaptı, neden güzel olmuş sonunda yaptık demiyorsunuz da yok orası kopya yok burası ingilizce yok İtalya 'dan geldi gibi cümleler kurup duruyorsunuz. Siz ve sizler gibiler iktidara geldiğiniz zaman böyle şeyler yapmazsınız' adamlar yapmış işte şimdi niye fabrika kurulup argeye sermaya harcayalım alalım hazırıni' dersiniz. Bu iş akp meselesi değil beyninizin içinde ki mantığı çalıştırın biraz bu işletme kurulup Yurtdışına ihracat yaparsa onlarca kişi iş imkanı bulacak Türkiye'ye döviz girecek. Ama sizin gibi kişilerin mantığı olmadığı için ancak Atatürk denildiği zaman 'Heykeeel' diye bağıranlarsiniz. Laikliği bile bilmeyen sizler Atatürk mezarından kalkıp gelse yanlış yoldasınız iktidar gibi olun dese 'hayır sen sapitmissin' diyeceksiniz 😂 umarim yorumunu okuduktan sonra mantıklı bir cevap verirsiniz de tartışacak kişiler olduğunu bilirim ülkede 🖐️
72 Yorumla- +1 yıl
yok İtalya 'dan geldi gibi cümleler kurup duruyorsunuz?
neden olacak zihniyet bozuk.
En İyi Cevaplar
21 ekim 2015 te tayyip erdoğanın yalakacı medyasında biri yani yeni akit gazetesi bu otobilden öncede bir başka otomobil için yerli otomobile sipariş yağıyor başlıkta haber yayınlamıştı isterseniz haberin içeriğinide okuyabilirim yani 2015 tede yerli otomobil diye medyaya sunuldu yerli otomobile sipariş yağdığını siparişlerin yapılacağı söylendi peki siz hiç o arabaları sokakta gördünüz mü madem bu ilk yerli araba ise öncekisi neydi reis biliyor bu memlekete aptal çok her bir kaç yılda köşeye sıkıştımı yerli otomobil ürettik diye medyaya sunuyor yalaka medyada hiç durur mu misal bu da bir yıl içinde unutulur sonra birdaha köşeye sıkıştığında bakın ilk yerli otomobilimizi ürettik bunu akp yaptı balık hafızalı aptal sürüsü yine şakşaklayacak biri de sormayacak bir kaç yıl önceki yerli otomobile ne oldu sokaklarda göremedik
01 Yorumla
- Gündem konusunda 853 cevap paylaştı.
+1 yılTasarımı yerli bir otomobili 25 yılda yapabiliriz bizim kaybedecek vaktimiz yok 15 senelik pert araçlara 70.000 veriyorlar şaka gibi ya 70.000 euro olarak düşünürsek 1 mercedes 1 bmw alırsın 35.000 euro tanesi. Bizdede böyle olcak bataryayı zorlu holding üretecek yerli pil ile bu araç 60.000 e satışa hazır olacak.
51 Yorumla
+1 yılEe tüm arabalar birbirine benziyoki zaten.
44 Yorumla- +1 yıl
Sende geldin kadro tamam
- +1 yıl
Ben gelmesem olmazdı 😄
- +1 yıl
Al kanka sana hediyem
- +1 yıl
Dogru diyon kız
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
87Cevap
Allah sizi bildiği gibi yapsın emi. Ya düşünüyorum da acaba dünyada bizim ülkemiz kadar , insanını kötüleyen, yaptığı herşeye karşı çıkan, iş yabancıların bir tarafını yalamaya gelince en başta koşa koşa giden başka bir ülke var mı acaba.
Yazıkalar olsun size. Zavallı insanlarsınız sizler. elinize ne geçiyo acaba bu yapılan herşeyi kötülemekle. İşin teknik kısmına hiç girmiycem çünkü cahilliğin buram buram koku yayıyor. Zavallı zerreciklersiniz. sizinle tartışmak, laf yetiştirmek bile haram. soluduğunuz hava bile haram sizin. Lütfen gidin ABD nin Almanyanın, Hatta pkk nın bitaraflarını yalayın siz. yazıklar olsun.33 Yorumla- +1 yıl
Hakkaten allah bunları bildiği gibi yapsın. Şaka mı bunlar ya gerçekten? Allah bunları insanları güldürsün diye mi yarattı acaba. Yoksa hainlik kimyaların'da mı var? Sırf muhalefet edecem diye bu kadar da cahilliklerini ortaya serebilir mi bir insan inanamıyorum.
- +1 yıl
@beyefendibiri Müslüman adam dürüst olur. Elalemin şeyiyle gerdeğe girmez. Bu araç çin, tayvan ve İtalyan çakmasıdır. İnsanlara neden yalan söylenir siz düşünün
- +1 yıl
@kestelli557 kusura bakmada senin bir boktan haberin yok. Yaptığın yorumları okudum. Cahil cüela yorumlar yapmışsın. Gereksizsin. O yüzden konışmaya bile gerek yok.
Vallaha kardeşim bence m*l olan Türk halkı. Sen de dahil. Hiç kusura bakma. Her b*ku siyasete dökmeyi nasıl başarıyorsunuz? :)
Yemin ediyorum sizde gram kafa yok. Hayatımda verdiğim en iyi karar ülkeyi terk etmek oldu. Bak sana bir fıkra anlatayım.
Cehennemde milletlere özel çukurlar açılmış. Hepsinin başında zebaniler var lakin Türk halkının başında zebani yok. Başka birisi cehenneme atılıyor ve zebaniye "Neden Türkler'de zebani yok?" diye soru soruyor. Diyor ki "Onlar zaten canım. Sürekli birbirlerini yiyorlar. Çukurdan çıkacak akla sahip değiller." diyor.
Aynen böyle devam. :)
Otu b*ku her şeyi siyasete ve tek bir partiye dökün. Bir eleştiri de ben yapayım. Bu baştaki hükümeti ben sevmiyorum. Hatta nefret ediyorum lakin onu indirecek zekaya sahip bir "LİDER" çıkaramıyorsanız bu sizin sorununuz. Bence dönün kendinize bakın. Neyse umurumda değil. Bu kafayla yol alamazsınız. Böyle devam. :)02 Yorumla- +1 yıl
Kardesim ben siyasi hiçbir yorum yapmadım. Okuduğunu anlayabiliyomusun?
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞu önyargilari bırakın artık. Ticaret böyledir. Müşterinin ne istediği ve trend'e bakılır. Bütün teknolojide böyle.
Söyle dünün sadece araba değil her elektronik cihazlarda öyle
Örnek televizyon
Eskiden her markada tüplü vardi
Sonra lcd kalındi ama etrafı
Sonra inceldi (bütün markalarda) hepsi birbirine benziyor.
2. örnek cep telefonu.
Normal düğmeli Telefonken dokunmaytik oldu ama kalındi
Sonra inceldi. Sonra iPhone x çıktıgi sene bütün telefonlar nerdeyse ekranları tüm donanımı kapladı nerdeyse bir düğme yok.
Hepsi birbirine benzer o normal.40 Yorumla
Ön panjur, ön tampon, yan tanponlar, farlar ve arka lambalar, bagaj uzunluğu ve aynalar hepsi çok farklı. Ön camlar dahi çok farklı. Zaten tasarim bur arac olduğundan bu tasarım satın alındı. Ilk prototip olarakta değiştirilerek sunuldu. Fabrika kurulup seri uretime gecene kadar daha kac ozellik eklenip kac ozellik cikacak. Hemen eleştirmeye geçmeyin. Zaten tasarımın artık butun lisansı ve hakları bizim elimizde. Bu saatten sonra istersen sahin gorunumlu doğan slx de yaparsin
10 YorumlaKardeşim sana şunu söyleyeyim insanlar biraz dalga geçmiş seninle ben doğrusunu açıklayayım bu yerli otomobil olayı yeni birşey öyle herşey kolay değil arabanın tasarımın kopya olması önemli değil öncelikle ürettiğin aracın patenti sende mi bu önemli artı bu üretilen araç konsept üretilecek gerçek araba değil tasarım aşamasındaki bir model ve dediğim gibi ürettiğin aracın patenti sende olmalı önemli olan bu sonuçta patenti turkiyede olan bir araba inşallah üretilir birde milli değince siz tamamen yerli istiyorsunuz bu dünyada hiç bir ülkede mümkün değil her ülke birşeyleri dışardan tedarik ediyor şimdi bu üretilen araç %30 da yerli olsa bizim için büyük başarıdır
20 Yorumla
+1 yılNe olmasını bekliyordun ki hangi telefon diğerinden kopya çekmiyor hangi araba markası diğer markadan esinlenmiyor bu arabanın tasarım hakkı satın alındı bir kaç detay daha eklenerek değiştirildi ortadaki büyük resme bakmak yerine ufak tefek mevzulara takılıyorsunuz yazık
29 Yorumla- +1 yıl
Ufak tefek mi lan arabanın aynısını kopyalamışlar
- +1 yıl
Bak büyük resmi görmüyosun diyorum hala detaydasın bırak tasarımını falan filan gözünü bir aç
- +1 yıl
Ne büyük resim troll falan mısın mk
- +1 yıl
Ben troll değilimde sen körsün be bro bırak tasarımı çalıntı olsun her parçası ithal olsunda 1 tane arabamız olsun olsun ki yarın herşeyiyle bizim olan herşeyini bizim yaptığımız bir arabamızın olma şansı olsun kafanızı bir değiştirin artık yav
- +1 yıl
Ben kendin söylüyosun biz çalıyoruz neden kendi üretimimizi yapamıyoruz hiç düşündün mü?
- +1 yıl
Alt yapımız yok alt yapımız
- +1 yıl
Bu kimin suçu kardeşim
- +1 yıl
Herkesin suçu
- +1 yıl
La idda etmene gerek yok zaten türk malı değil adamlar açıklandı pili kendimiz 2023 den sonra üretecez diğer parçlarınıda örnek alarak ve geliştirerek 5 yıl içerisinde kendimiz üretecez sen hiç mi haber dinlemiyon ya almanyaya mühendis gönderecez staj için
+1 yılSonuçta bizim olan emeğimizle yapılmış bir şey, ona bile çamur atma peşindesin sizin gibiler iflah olmaz hayatında kaç kere araba ürettin
136 Yorumla- +1 yıl
Bunlar daha evinde sıçtıgı tuvaleti temizlemez yapılan birşeye çöp atar...
- +1 yıl
@Profesör28 aynen
- +1 yıl
Oncelıkle ınsallah arabanızın uretımınde Bı sorun cıkmaz ozaman bazılarının gozune degil gotunedw sokarız o arabayı
- +1 yıl
@estetisyenemel7 ejdıksıdkdksk
- +1 yıl
Fabrika varsa üretirsin mk malı
- +1 yıl
Lan beyinsiz fabrika kurulmadam nasıl üretilsin
Beğenmek zorunda değilsin ama neden kendi milletinin "başarısızlığından" bu kadar haz alıyorsun? Senin gibi bir sürü insanı anlamakta zorluk çekiyorum cidden.
82 Yorumla- +1 yıl
Müslümanlıkta yalan varmı? Neden gerçekleri söylemiyorlar millete? Tuzun kurudur tabi sen yemeye devam et zokayı
- +1 yıl
Eğer ülkem kendi birseyler üretsin gider tshirtüme reklamını basarım. Boş vaatlerde bulunuyolar
Siz ve sizin gibiler olduğu sürece bu ülkede hiç bir şey değişmez. Tebrikler böyle milletin şevkini hayalini kırmaya devam edin. İlerde devlet üstün hizmet madalyası verecekler size. Şirketin ceo sunu dinlesen az okusan anlardın neyin ne olduğunu.
142 Yorumla- +1 yıl
Yapsınlar devrim gibi bir araba göklere çıkaralım. Araba tasarımını aldın da ne oldu üretim mi yapabilcen
Ben de şöyle bir link bırakayım;
https://youtu.be/SKP92Jtr3cQ90 YorumlaTasarimi zaten baskalarina ait, bunu söylemislerdi. Gordugun sey gercek degil tasarimdan ibaret. Kullanim hakki mulkiyeti satın alindi diye biliyorum.
Tesla gibi araclarida baskalari tasarliyor. Hatta aralarinda turk var ama gidip turk arabasi demiyoruz degil mi...
Benide cahil yaparsin sirf dusuncemden dolayi :)20 Yorumla
+1 yıl
🙄🙄 130 Yorumla
+1 yılTasarım kopya olabilir, bizim için parçaların yerli olup olmaması önemli. Ülkede üretilsinki iş alanı sağlasun. Onuda şu an göremediğimize göre eleştirmek yersiz. Eğerki otomobil piyasaya çıkarda ortada üretim fabrikası olmazsa her şeyi demekte özgürüz ama şu an erken
016 Yorumla- +1 yıl
tÜRKİYE DAHA LAPTOP ÜRETEMİYOR
- +1 yıl
Evet biliyorum, amlamadıysan tekrar oku
- +1 yıl
Neden eleştirmiyeceğiz? Sana laptopu da eliorum. Daha telefon pili yapamıyoruz. Bu araç fasondur. Aynı arçelik, beko, vestelin çamaşır makinaları ve ürünleri gibi.
- +1 yıl
Bende diyorum ki şimdi şu an şow yapabilirler ama ilerde gerçekleri görebiliriz. Sende en az onlar kadar cahilsin, daha okuduğunu bile anlamıyorsun
- +1 yıl
Peki ne kadar zamandan bahsediyoruz 100 yılsa tamam
- +1 yıl
Verdikleri zamanı bekleyip sözlerini tutacaklar mı görücez işte. Benim düşüncem belli zaten ama gerçek olmasını umardım
- +1 yıl
Ya inan benide g. t etsinler istiyorum ama ne zaman böyle vaadde bulundular balon çıktı sende beni anla
- +1 yıl
Dur sana bişey yazıcam, ne düşündüğümü
- +1 yıl
Yazamadım kutun kapalı
- +1 yıl
Mesaj at istersen
- +1 yıl
Atamadım
- +1 yıl
Burdan mı?
- +1 yıl
Evet kutun kapalı
- +1 yıl
Dur özeli açim ordan at bari
- +1 yıl
Telefon pili diyorum, yazılım diorum o ne diyor. Bizim ülke fasoncu ve taklitçidir. Malesef sizin gibi böyle ucuz zokaları yutanların ülkesi olduğu sürece bir cacık olmaz...
- +1 yıl
Ya harbi grzekalısın. Daha okuma yazman yok sktr git başka yerde bokunla oyna.
Ya bu daha once tartisildi... o araba piyasaya sürürmemis tasarimi tanitimi yapilmis hic bir ulke almamis turkiye tasarimi almis... ne uzattiniz bu araba mevzusunu anlamadim
70 Yorumla
+1 yılTekerleği bile yerli değil bide senede 175 bin araç üretilecekmişhshahsgagagaga
Yerli otomobil ayağına ülkedeki diğer sorunlar hemencecik unutuluverdi. İktidar süper bir stratejik zekaya sahip. Ne yapıyor ediyor gündemi istediği gibi değiştirebiliyor. Balık hafızasına sahip milletim seni de unutmadık...00 YorumlaTabiki şaşırmadık neden? Çünkü yerli olmadığını sadece koyunların gözünü boyamak amaçlı reklam ürünü olduğunu biliyoruz. Şaşırmadık neden? Çünkü henüz fabrikası olmayan bir araç yerli olamaz. Şaşırmadık neden? Çünkü yıllar önce gösterdikleri prototiple uzaktan yakından alakası olmayan bir araç getirdiler. Çünkü bunların vaatleri yep böyleydi. Elle tutulur hiç bişey yok şu ülkede. Battı ülke battı. Birde kanal istanbulu yaparlarsa amerika gemileri sokar ülkeyi dağıtır hadi hayırlı işler.
00 Yorumla
+1 yılAraştırmaya kalkarsan 1000 tane araba bulursun birbirine benzer ama bu bizim tasarımları italyan firması ile birlikte başlarında baş tasarımcı olarak görev yapan murat günak tarafından yapıldı, bu adam senin gibi boş adamda değil, Volkswagen ve Mercedes-Benz'in eski baş tasarımcısıdır. bir halt yapmadan herşeye bok atmayı ne kadar çok seviyosunuz
22 Yorumla- +1 yıl
Aynen krall aç mehteri
- +1 yıl
Bişey söylemeden önce araştır bari, dediğim adamı muhtemelen tanımıyordun bile :) Mercedese hayran hayran bakıp ulan adamlar ne yapıyo dediğinde'de tasarım ekibinin başında bu adam vardı
Öffff ya bir şeyi de takdir edin hangi haltınız alıntı değilki şu beyin yapın bile alıntı senin bir aşın artık güzel olanı takdir etmesini bilin! Hayata at gözlüğüyle bakmayın ülken ilerliyor embesil herif!
32 Yorumla- +1 yıl
Dur daha hiç bisey belli değil 2 tane araba gösterdiler diye beklentiyi yükseltme bence
+1 yılElektrikli arabaları çok fazla farklı tipte üretemezsin zaten teslanın modellerini de incelersen benzer olduğunu görürsün senin gibi kör cahil insanlar bir s. k bilmeden internetten gördüğü herşeyi prim amaçlı paylaşınca böylr oluyo işte ya beyin yoksulu
51 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle
Ne olmuş bizim Türkiyemizin arabası o siz nasıl Türksünüz kendi ülkenizi eleştiriyorsunuz
90 YorumlaUlan bu memleket bu yüzden bir yerlere gelemiyor devletin başındakiler vs kimse umrumda değil kimseden tarafta değilim ama bişeyler yapılıyorsa destek vermek yerine köstek oluyorsunuz bu ülkenin sorunu bu bu yüzden hiç bir zaman bir yere gelemeyecek
20 YorumlaEveet yine cahillik paçalardan akıyor sayın çok bilmiş çalıntı değil arabayı tasarlayandan alındı buna itiraz eden yok. Arabamızı tasarlayan adam da bu zatan bu tasarım ından alındı ve sedan alındı hibritti tam elektrikli yapıldı. Ve biraz makyaj yapıldı. Bilmeden konuşmak araştırmadan cahilce yazmak ne güzel şey. Arabanın tüm mülki hakları satın alındı bundan sonra tamamen bize ait yani.
10 Yorumla
+1 yılSanki hepiniz çok özgünsünüz... hepiniz birbirinizi taklit ederken, arabanın benzemesine laf ediyorsunuz...
40 Yorumla
+1 yılBöyle vatan hainlerini ülkeden def edeceksin her boka bir kılıf bulurlar kendilerinin tek yaptığı heykel yapmak put yapmak daha iyisini biliyorsan otur yap Tayyip Erdoğanın yerinde olsam böylelerini ülkeden sürerim yeminle
20 Yorumla60 senesinin torunlari iste bikerede sahip cikin arkadasim yok cakma yok italyan bicok lux otomobiller bile ortak bicok firmayla calisiyor normal ama bize gelince anormal daktilo kasarligi baska bisey degil
10 Yorumla
+1 yıliyide bu otomobile benziyen bir sürü elektrikli araç var zaten tasarımları neredeyse aynı herkes birbirlerini kopya çekiyor ve tasarımı farklı olan araba kalmadı ki dünyada
20 Yorumla
+1 yılBundan sonraki üretimle zaten yerli olacak Şu an bir fabrika yok.
Tasarim konusuna gelince başkasından satin alınması normal bir durum illa bizim cizmemize gerek yok yani51 Yorumla- +1 yıl
Muray günak kimdir bir araştır bakalım netten 🤷🏻♂️
+1 yılNe beyinler var yarabbim. Otomotiv sektörü hakkında bir skimden haberi olmayan insanlar tasarım değerlendiriyor.
31 Yorumla- +1 yıl
Yok öyle deme bunların hepsi mühendis hepsi ürettim fabrikalarına gitmiş hepsi bu konu üzerine araştırmış kesinlikle bok atmak için eleştirmemiş
+1 yılAbi işte kopya Sahtekarlık bu yapılan hala sizin gibiler yüzünden bu ülke ilerlemiyo demeyin hacı murat yapsınlar bizim olsun bu ne abi ya Altay tan kinin motorunu Ukrayna yapıyor İstanbul'da fabrikaları kapatın AVM yapın üretim yok bu ülke ileri değil geri gidiyor doğru düzgün yol bile yapmadılar şehir icleri berbat yol şehirler arası yol yapılıyor mecbur olacak önceden 50 milyon Duk 80 milyon olduk
00 YorumlaKimsenin senin gibi gö*ü yemediği için ve kursada batıcağı veya özelliştirecekleri için kurmuyorlar bu zamana kadar sen Türkiye'ye ne kazandırdın
1138 Yorumla- +1 yıl
Kral kusura bakma ya böyle biri değilim ben
- +1 yıl
Çok kindarsın
- +1 yıl
Bu tartışılır aslında
- +1 yıl
Bak mesela Devrim tamamen bizim kendi üretimimiz. Tüm övgüleri hakeder
- +1 yıl
Benim kızdığım şey bu kadar mühendisimiz var neden hala başka ülkelerden esinleniyoruz.
- +1 yıl
Aç biraz daha
- +1 yıl
Yani bu kadar mı demek istediğin
- +1 yıl
Anladım
- +1 yıl
Bizim yaptıklarımızı sata sata iktidarda kaldınız unuttun mu :)))) bizim yaptığımız kurumları sattığınızı ne çabuk unuttun :))))
- +1 yıl
@sıradışı28 Ben ak parti li değilim ki
- +1 yıl
Kral sen çok yanlış anlamışsın konuyu
- +1 yıl
@sıradışı28 sana beyin nakli yapsak desem yazık olur yahu
- +1 yıl
- +1 yıl
@sıradışı28 diyorum işte beyin nakline ihtiyacın var en azından bir maymundan nakil yapalım sana olmazmı kardeş
- +1 yıl
- +1 yıl
@sıradışı28 senin gibi mal olacağıma maymun olurum daha iyi
- +1 yıl
- +1 yıl
@sıradışı28 ben o muzu sana monta ederim o zaman insan gibi yazışırsın
- +1 yıl
@Jöh06 dediğim gibi maymunlarla konuşmuyorum ;)) 🐒🐵🙈🙉🙊
- +1 yıl
@Jöh06 ha bu arada insanlıktan bahsedeceğine bana yazdığın ilk yoruma bak ondan sonra insan gibi yazışmaktan bahset tamam mı
- +1 yıl
@Jöh06 gerçi maymun olduğun için insanı ilişkilerinin iyi olmasını bekleyemeyiz
- +1 yıl
@sıradışı28 sen tam bir spastiksin kardeş hadi uza laf salatası yapma sana cevap yazan insanlara acıyorum doğrusu😂
- +1 yıl
@Jöh06 😂😂😂 aynen. Git senin gibi maymunlarla takıl 😂😂🐒🐒🐒
- +1 yıl
@sıradışı28 o maymun olsaydı en azından bir adı olurdu sen adsız şekilsiz bir cisimsin sadece
- +1 yıl
Hmmm demek maymunların adı oluyomuş :)))
- +1 yıl
@sıradışı28 kardeş bir sesini kes de millet işine baksın anladık işsizsin git sosyal ol biraz, ergenler gibi sırıtıp duruyorsun sıktın artık iyice benimde bir sabrım var. Seni susturmasını bilirim Fakat klavye olduğundan sabaha kadar yazarsın boşsun seni takmıyorum bu saatden sonra. Öykü sen de bu beyin gelişimi tamamlayamayan ergeni takma görmemezlikten gel değmez.
- +1 yıl
@Jöh06 sen de malsın o kız da mal. E yani iki tane maymunun çürük yumurtadan bir farkı yok 🐒🐒🐒🐒 maymunlar sürüsü sizi.
- +1 yıl
Ya hadi ordan git şurdan ya amcığı. 250 gram amcığın var konuşup durma.
Gündem konusunda 1,2b cevap paylaştı. Sizde kafa yok. Halen düşünmeye çalışıyorsunuz.
Biri yapmıştır. ya izin verir kullanırsın, ya para verip kullanırsın. Veya çalarsın.
Burda ćalarsan başına bela olur zaten onu geç.
Ahhhh ah01 Yorumla- +1 yıl
Türkçe konuş lan sibop
Barış Özcan bu durumu anlatmıştı videosunu izlemeni tavsiye ederim.
40 YorumlaTabi ki kopyadir, her seyi kopyadir, sende zaten mühendis oldugun icin tüm detaylari ile biliyorsun yapilisini okay knks
20 Yorumla
+1 yılBizim millet zokayı her türlü yutuyor nasıl olsa.18 senedir yuttuğu gibi. Tanıtımdan evvel, asgeri ücrete verdikleri açlık sınırı altında kalan zammı nasıl yedirip unutturacaklar millete? Al bir çakmasını da ben buldum googleye yz bak :'' vinfast suv ''
01 YorumlaBatıya özeniyorsunuz eyvallah çünkü onlara helal olsun ki kendilerinden başka herkesin üstüne psikolojik baskı kuruyorlar.. Güzel ülkemin aptal insanları da bunun kobay faresi oluyor.. Milliyetçi olun biraz hurda da yapmış olsak biz yaptık diye yere göğe sığdıramayın g*tünüze değil.
01 Yorumla- +1 yıl
Beni takip edermisin bir paylasimimla ilgili soru sorucam
+1 yılArabanın tasarımını aynı şirket yapmış olamazmı cahil.
70 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılTasarım satın alındı. Türk milleti iste arastirmadan bo* atar.
80 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEn azından bu da bir gelişme sayılmaz mı? Söyle bakalım siz heykel dikmekten başka ne yaptınız bu ülkeye?
51 Yorumla- +1 yıl
Kral
+1 yılLa bişi bilmiyosunuz bari konuşmayın sırf kaf solemek eleştirmek icin yazmayın bütün araba firmaları diger araba narka modelinden alır o arabayı söker dagıtır ona göre bikaçparça degiştirir öyle çıkarır
10 Yorumla- Gündem konusunda 411 cevap paylaştı.
+1 yılBütün arbalar aşağı yukarı birbirine benzer zaten napsınlar uzay aracımı yapsınlar mq
53 Yorumla- +1 yıl
Bunlara ne yapsa yaranamazlar Türkiye yararına ne varsa karşılar
- +1 yıl
Bunların hepsinin mq
- +1 yıl
Helal olsun be aslan yürekli Türk kızı yüreğine kurban
Yer yüzünde eşi olmayan bir ülkede yaşıyorsun gerek doğası gerek insanı ve en önemlisi de vatan olarak. %100’ü kopya olsun ne çıkar sonuç olarak üretildimi yapıldımı sen ona bak.
Ordan burdan açık bularak değil muhafelet yapmak hainlik yapmayın.10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDevrim'den başka Türk malı bir araç yoktur.
Bak mesela İtalya'daki Fiat Regata, bizde Tofaş Şahin oluyor.
Regata 00 Yorumla
+1 yılHadi hadi boş haberler bunlar araba arabaya benzer , şaşırcak daha faydalı şeyler bulun
20 Yorumla
+1 yılAferim şimdi kulübene dön. Bir daha emir vermeden hareket etme uslu köpüş ol
03 Yorumla- +1 yıl
kardeşim falan mısın bro
- +1 yıl
Yav. sak yazdım yanlış anlama
- +1 yıl
Hoşttt lann hoşşttt git git tt dfacs
+1 yılgönderiye baktım tam bişeyler yazacaktım belki ufak beynin alır diye sonra profil fotoğrafına baktım yazmaktan vazgeçtim cahilliginle kalmaya devam et
00 Yorumla
+1 yılOnuda yapacak ve siz hala konusuyor olacaksınız milletin altınada verecek nasıl ki ev verdiyse ama siz yine de eleştireceksiniz çünki işiniz bu nankörler sizi
10 Yorumla- Gündem konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılJaponlar ve. italyanlar tebrik ettiler
00 Yorumla Ulan şu devleti kötülemeyi ne zaman bırakacaksınız işiniz gücünüz hainlik sizin gibiler olduktan sonra nah gelişir bu ülke. Cahil
20 Yorumla
+1 yılBok atmakta üstünüze yok gurulanın gurulanın TÜRKİYE kendi otomobilini yaptı gevşeklik yapmayın
10 Yorumla- Gündem konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılYerli değil koyunlar yutsun diye yapılmış işte. Ben araba diye Devrime derim sadece bizim asıl arabamız Devrim.
20 Yorumla arabayı kenara koy silahlı insansız hava aracından bahset bize radar mezelilerinin üstüne çıkandan bahset bize kopyası nerede varmış
00 Yorumla
+1 yılKopya çıksın ne olacak ki, çinlilerin her şeyi koya, sen sonuca bak, yerli ve milli olarak üretildimi kardeşim üretildi, boşver gerisini
10 Yorumla- Gündem konusunda 610 cevap paylaştı.
+1 yılYa ilk gordugumde ww k570 k 750 cok. benzetmistim. gercekten. kopyami. yani
00 Yorumla Dün sabah aynı şeyi amcamla konuştuk. Yakında çıkar kokusu dedik sustuk. bekliyoruz 😂
00 Yorumla- Gündem konusunda 311 cevap paylaştı.
+1 yılKopya değil aynı firmanın tasarımı. Sapına kadar muhalifim ama bunla alakası pek5yok durumun.
00 Yorumla Nasıl insanlarsiniz siz 😂😂😂
Bu ülke boş yemin ederim boş40 Yorumla
+1 yılKopya mı?
Kaynak?
Kopya değil, Pininfarina tasarımı olduğu için benziyor, AYNISI DEĞİL.10 Yorumla
+1 yılYok şaşırmadık Türkiye düşmanlarını çok rahatsız etti yerli oto. Hep bahane bulacaklar Atalarıda böyle idi. Pkk hdp CHP fetö çok rahatsız
10 Yorumla
+1 yılBir şeye bok atmadan duramıyorsunuz. Şaşırdık mı?
90 Yorumla
+1 yılAdamlar araba yapmışlar senin takıldığın şeye bak ağzı olan konuşuyor derler ya o hesap
31 Yorumla- +1 yıl
Adamlar dediğin yabancılar işte
- Devamını Gör (61)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


En İyi Cevaplar