AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
105Cevap
Arap sevicilerinin Türkler'den fazla değer gösterdiği araplardan iyidir.
Rusun poposunu öpenler hiç düşünmüyor soydaşlarımızı nasıl katlettiler.
Çince tabelayı indireceklerine her tarafta çoğalan arapça tabelalalrı indirsinler
Tayyip çin e gitti milyon tane anlaşma yaptı sırf millete arap aşısı yapmak için filistin demagojisi yaptı kimse ses çıkarmadı. Ama ekrem yapinca durum fena tabi neden çünkü ekrem tayyipr tapmıyor
Millet daha türkçe okuyamıyor, nerden uydurdular çinceyi :D
#Kral
Her yer arapca tabale ile dolmak üzere çince olmasından ne sakınca var
Bu adam baskan filan olmazfi erdogan dusmanligindan oldu
Onaylamıyorum. Gayet saçma ve gereksiz bir uygulama olmuş. Dünya da ne kadar çok sayıda çinli varsa, Türkiye de bir o kadar az.
emin misin. görüştüğüm bir abimiz var 11 yıldır sadece çinli turist gezdiriyor uzun splinter minibüsü var. çin devleti vatandaşına tatil desteği veriyor türkiyeye gelenler gariban denen kişiler üstelik. versin bakalım bizim ülkede bunu görelim. niyetim seni kızdırmak filan değil yaz bunu google Çinli turist sayısında son 10 yılda %537 artış oldu
@ŁŁŇƗĆҜ sırf Turist geliyor diye tabela asılmaz. Çin'e, Yunanistan'a, Almanya'ya, Fransa'ya, Kanada'ya tatile gittiğinde, kendi dilleri dışında tabela görür müsünüz? (İngilizce haricinde)
bak yorum yaptım anlattım resim paylaşamıyorum yazdım varmıymış gör almanya kreuzberg merkezi yaz görsellerden incele
@ŁŁŇƗĆҜ Almanya bir istisnadır. Almanya kendi vatandaşı olan, kendi topraklarında yaşayan Türkleri barındırıyor. Almanyaya defalarca gittim. Devletin veya belediyenin Türkçe yazdığı tek pankart var, o da çimlere basmayınız diyor. Marketleri filan saymak ap. talca. olur. Burada belediye ve devletler karşılaştırılıyor.
Kaldı ki bu sol kesimin yabancı hayranlığındaki ısrarı, harbiden takdire şayan.
sol kesim diye ithamda bulundun böyle bir şeyi nerden çıkardın şimdi siyaset mi konuştuk seninle çok tuhafsınız her konuda bir bit yeniği buluyorsunuz ya şaşırıyorum sol kesim avrupa hayranı öyle mi dindar geçinen m. vekillerinin zenginlerin çocukları alayı avrupa amerikada okuyor niye arabistanda okumuyor o zaman onlar en büyük hayran alt tabaka da inanıyor besmele çekiverince sabah namazını kıldık abdestliyim hala
Kusur bulamadilar simdi de bu seye mi takildilar. Bir suru cinli turist var. Igrenc arap tabelasi gormektrn iyidir
İyi yapmış zaten sırf şu laga lugalar yüzünden gelişmedik doğu Türkistanlilar Türkiye'ye gelsin zulümden kacsinlar Suriye liler geleceğine
adamlar ne yaparsa yapsın tıpış tıpış oy verecekler var biliyorlar.
Arapça olunca rahatsız olanlar buna des çıkarmalı bence Ama çıkarmazlar çünkü Arapça değil burası Türkiye başka dilde tabela olmamalı
Boşu boşuna masraf ya boşu boşuna masraf o paraları versen bana ben o paralarla bir sürü Çinli şekerim
Arapça tabela yaptılar , Arabistan olduk
Şimdide çin mi olacaz 🙄
Büyük bir başarı desene adam icraatlarına başladı 5 yılın sonunda o tabela kime girecek bakalım 🤪😁
Asla heryer de Arapça yazı var diye isyan eder Çince asar
Hiç iyi değil.
Bence bu kadar umut bağlanılan biri falso verip laf ettirmemeli kendine.
Mantıklı arap piçinin yazısı olmasından iyidir küfür ya da hakaret edenin...
Dünyanın anadili İngilizcedir kabul etsekte etmesekte ama bunu aşmak bence herkes kendi diline sahip çıkmalı yani milliyetçi olunmalı
Evet onaylıyorum çinliler baya zenginleşti turist olarak gelmeleri lazım ülkeye
ekrem bey çine gitsin orada yapsın belediye başkanlığını
Onaylıyorum ve tebrik ediyorum çok güzel çalışma olmuş Ekrem başkanın eline sağlık 👍
evet cok iyi yapmis kopru yaptilar ya bize bizimde kiyagimiz olsun
MK chine gitsek biz bir tane Türkçe tabela var mı hayır yalakalık ta üstüne yok Türkiyenin
İlk önce Kürtler sonra Çinliler adam tam vatan haini
Evet yakında Çin malı trenler İstanbul da zaten bir ihale aldılar devamı onlarda 👍
Hoş olmayabilir anlıyorum ama bu kadar Arap tabelası varken bu tepki neden olmadı acaba? Düşündürücü
Bir tek bu eksikti zaten
Çok çok saçma yapa yapa burnumu yapmış
Evet arapça aşınca bir yolda Çince olunca ne var
Turist çekmesi açısından güzel
Bu erdoğandan daha beter olacak..
amanın ne önemli bir şey yapmış çok acildi bu ?
Hayır, onaylamıyorum.
Gereksiz boş bir iş...
Her kuşu sevdik kaldık bir leylek?
Arap turist daha fazla, Arapça olmalıydı
Turistler için yapmış. Gayet doğru bir hareket.
Ekrem reyisin götünün kılıyım
evet onaylıyorum. çatla hasedinden.
Çöl faresi dilinden iyidir.
Çöl köpeklerinin dili olacağına Çince olsun
Bir kere de hayırlı bir iş yapsın yahu.
çinli karılarda iyi bağırıyor ha
Ekrem çin mali misin yevrum kendine gel
İmamoğlu İmaMao oldu
dünya nüfüsunun %90'ı çin sdggdg
Arapça olmasından iyi
Ekonun ben o kuş kadar beynine tükürim
Hintçe olması, daha yerinde olurdu.
Nekadar bos is varsa yapiyolarr
Sanki tek düşman Çin.
Her yer Arapça Çince ingilizce. Türkçe nerde?
Neden astığını söyledi mi?
Metrolari bitirsin bosversin tabelalari.
Ne yapacağını şaşırdı
Arapçayı öğrendik artık sıra Çince de😂
Emin miyiz bak japoncaysa boşuna ayaklanmayalım
Daha arkasını asamaz oraya
İstanbullular düşünsün
Oyun Daha yeni başlıyor !!