Anadolu yakasındaki otobüslerin kalabalığı?

Ya arkadaş her saatte mi kalabalik olur ya bos otobuse bineyim diye gece 3 mi binmem lazim sabahin 6sinda otobus tiklim tiklim birde hani genc nüfus yok cogunlugu belli yas ustu olusturuyor abi her sabah bu millet nereye gidiyor ya anlamiyorum calisanlar desek calisacak kivamda değiller oyle diyim size gencim diye yerde vermezler yam yam gibi yer kapmaya calisiyolar bacak agrisindan yere çöküyorum en son igrencte kokuyo insanlar sıfır özen
Anadolu yakasındaki otobüslerin kalabalığı?
Cevapla