Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, bakkallara ve çiftçilere yönelik ekonomik kalkınma planıyla ilgili açıklamalarda bulundu. "Halk ekmek büfeleri ortadan kalkıyor. Bunun yerine merkezde bulunan 4 bin 600 bakkala, istedikleri takdirde zincir marketler gibi içini ve dışını yenilemek suretiyle bizim bayilerimiz olmaları için imkan sağlayacağız." dedi.Başkan, bu yolla bakkalları zincir mağazalarla rekabet eder hale getirmeyi amaçlıyor.
Ankara'da halk ekmek büfeleri kapanıyor. Ankaralılar ekmek bulamazlarsa ne yesinler?
eger fiyatları halk ekmek ve büyükşehir belediyesi belirleyecekse yani bugun için satılan uygun rakamlarda bu bakkallarda satılacaksa ekonomiyi hareketlendirme adına ve büyükşehir belediyesinin bazı ekonomik yüklerden kurtulması adına mantıklı ama burda önemli konu Ankara bb ye bağlı halk ekmek, ekmeğin fiyatını belirlemede tek yetkili olması ve uygun fiyatta atma politikasından vazgeçmemesi... bu sağlanabilecekse eyvallah yok sağlanamayacaksa bu halk ekmek sayılarının dahada yaygınlaştırılması belediye eliyle devam ettemliler bence...
Düşünce mantıklı bence. Bakkalın tam karşısında halk ekmek bayileri var. Madem öyle bakkallardan isteyene bayilik ver, onlar satsın halk ekmek bayileri diye de özel statüde büfeler olmasın
@selman_kingof üzüldüm durumuna ama bunda ankaranın ve başkanın suçu ne. Seninkisi tamamen kader işi. Şansızlık. Karşına iyi insanların çıkmaması. Umarım bir daha böyle şeyler yaşamazsın ☺
Aslında buradaki asıl amacı çoğu kişi ya bilmiyor ya da atlamış durumda.
Mansur Yavaş halk ekmek kurumunun ana yöneticilerine istifa çağrısında bulundu ama onlar istifa etmediler.(o yöneticiler Ankaranın akp döneminden kalan yöneticiler ve bir hayli ekonomik olarak batırdılar zarar ettirdiler halk ekmeğe) Mansur Yavaşta istifa etmedikleri için toptan kapatıp değişime gitti bu şekilde.
Ayrıca bu hamlesiyle küçük esnafları da canlandıracak.
Simdi bu ekmekler bakkalara verilirse. Belediyenin tek kârı calistirdigi Halk Ekmek Satis calisanlarini isten cikarilmasimi olucak.. Bakkallar bu ekmegi ücretsiz satmayacagina göre. Belediye kendi kârindan pay vermek zorunda Bakkalara. Bu durumda Belediye gecmis döneme göre zarar etmeyecekmi? Aklima bunlar takildi..
Doğru bir yaklaşım.. Küçük esnafa kazanmalı.. Halk ekmek bufesini sağa sola açacağına hazır kurulu yere bir dolap koyar ne eleman çalıştırır ne sistem kurar.. Böylelikle bu gideri bakkala komisyon olarak öder bakkalda kazanır..
Artı kooparatifleşmeye giderek çiftçiden ve üreticiden direkt halka hizmet planları var... tabiki bu bazı otel ayılarına dokunmaz ve bu projelere çomak sokmazlar ise halka dönüşler sağlanacaktır... Uyan eyy halkım uyan Türkiye
Ekmek bulamazlarsa pasta yesinler kardeşim. Önce ki belediyeler peşkeş çekiyor diyenlere duyrulur. Peşkeş sıl çekiliyor muş görün. 4600 adet yeni yağlı kapı
O zaman ekmek fiyatlari düşsün. ayrica belediyenin sirketleri olmasi iyi bir sey. piyasa tamamen özel sektöre birakilmamalı. chp hâla daha inanilmaz liberal
Bu adam ya cidden salak ya da tassak geçiyor milletle pkk yı hangi başkanlıkları verdi bilmiyoruz ama bildiğim birşey varsa 5 yıl sonra pkk ve hdp bitince bu idiotta tefecilik işine kaldığı yerden devam eder
Ankaralılar ekmek bulamazsa diye bir durum yok. Halk ekmek kapatılarak amaç hem halkı hem bakkalları korumak olacak. Halk ekmekte ucuza satılan ekmek ise bakkallarda satılmaya başlanacak.
Mansur yavaş çok zeki adam cidden jdjd ben bu adamdan çok şey bekliyorum
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bu Mansur Yavaş'a hiç oy vermedim mutluyum icraat e bak çok güzel bir yol rekabeti arttırmak için valla benim hiç Halk ekmek'le işim olmadı bir kere bile alışveriş yapmadım ama ucuz diye halkın çoğu evi geçindirmek için parasını idareli kullananlar hep halk ekmek'ten alıyordu. Genellikle ürünlerinin güzel olduğu da söyleniyordu gördüğüm en saçma icraat. Melih Gökçek'in saçma heykelleri ile kıyasıya kapışır saçmalık da
0
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Şunu da belirtmek istiyorum proje güzel gözükebilir de sadece merkezde ki 4600 market diyor diğer bölgedekiler taş mı yesin 2- her market bunu kabul edecek mi çünkü muhtemelen fiyatlar Halk ekmek gibi olacak işlerine gelecek mi? 3- öyle anlatıldığı gibi kolay uygulanacak bir sistem değil
Adam Halk ekmek satmak için içini dışını mı yenileyecek, adam gibi yürüyen insanların sıra olduğu uygun güzel bir durum bar her gelen kafadına göre bir bok yemese şaşcaz artık
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kötü olmuş sonuçta halk ekmekte daha ucuza satılıyor ne yapsın bu millet her şeye zam ucuz şeyler kapatılıyor
En İyi Cevaplar