Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli bugün Türkiye genelinde 15 orman yangını ve 12 kırsal alan yangını gerçekleştiğini açıkladı. Bu orman yangınlarının altında bir sabotaj ihtimali var mıdır sizce?
Türkiye'de bir günde 27 yangın! Bu kadar ormanın aynı anda yanması tesadüf mü sizce?
Aslında aynı soruyu ben de soracaktım ama sadece son bir aydaki orman yangınlarını görünce bile insanın aklına neler yapası geliyor...
Ormanlık alanları otel veya hizmet sektörüne ayırmak için ağaçları sökmeleri gerek. Ki biliyoruz Gezi Olaylarının ilk evresinde buna karşı yoğun ve masum bir tepki vardı. Çözüm hem basit hem de masrafsız; yakmak.
Takibi zor ama en fazla 3 4 yıl içerisinde buralara bina dikilmiş ve satılmış olacak. Filistin'i yaşayacağız. Parayla sattığımız yerlere vatan deyip can vereceğiz. Hal buna dönüşüyor.
Amerika nım haarp deneylerinden biri lazer ile yakıyorlar aynısını kendi ülkesinde bulunan kaliforniiya eyaletinde de denediler ve şimdi hem rusyayı hem de bizim ülkedeki ağaçları yakıyorlar kardeşim...
Tamamda senin dediğin silah tam anlamıyla Yunanistanda denendi bizdeki yangınlar onun yanında insan eliyle yapılıyor. O silah kullanıldığında kullanıldığı bölgede ciddi farklılıklar oluyor.
Sabotaj değil. Ihale daha işin ehli olan thy den alınıp özel bir mimarlık şirketine verilirse müdahaleler yetersiz kalır. Sabotaj şu şekilde oluyor. Öküz bazı insanlar piknik yapmayı bilmiyor bu yüzden ve eğer yangınların olduğu yerde otel olursa ışte hem sabotaj hem ranttir. Takip etmek lazım.
gerçekten çok üzücü ormanlarımız bitiyor ağaçlarımız kalmıyor küresel ısınma atıyor Allah sonumuzu hayır etsin Ben bunun tesadüf olduğunu sanmıyorum bazı kişiler kasıtlı yapıyor bazı kişilerde cam şişesi ayna gibi şeyleri doğaya atarak yangın çıkmasına sebep oluyor.
Devletin kesip attığı ağaçlar ve konut yaptığı projeler yüzünden zaten ağaçlık alanlarımız azaldı. Birde üstüne orman yangınları başladı. Bir çoğu bilinçli olarak yapıyor. Psikolojik rahatsızlıkları var belli ki. Argo kullanmanın tam zamanı fakat sitenin kuralları izin vermiyor.
Orman yangını çıkartan kişi ormanda binlerce hayvanı da katletmiş demektir. Kasıt söz konusu ise eğer ömrü boyunca ağaç dikme ve yaban hayvanlarını besleme cezası verilmeli. Mülk edinme imkanı ortadan kalkmalı mümkünse ayıların bol olduğu bir bölgeye verilmeli ki belki bir ayı çıkarda onu oracıkta sever.
Kim se benim mantığımla oynayamaz! Orda durumu yaşayan adam arayıp anlatıyor, yangına müdale edildikten sonra daha da büyüdü diye. Bunları bilerek yapıyorlar ya o kadar canlılar yok oluyorlar, Allah'a havale ediyorum.
Afrika sıcaklarının etkisinde son bir aydır Türkiye bu ormanların yanmasının sebebi aşırı sıcaklar insanlar bile dayanamazken bu sıcaklara ormanların dayanamaması normal diye düşünüyorum 💫
Orman yangınlarının bir çoğunun tesadüf olduğunu düşünmüyorum. Yanan yerlerin bir kaç sene sonra ne tip tesislerle donatıldığını yıllardır görüyoruz maalesef.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Devlete hükümete laf atan kanı sütü bozuk itler. PKK'nın picleri biz yaktık diye açıklama yaptı. Ona da en küçük bir sözünuz var mı acaba? Olamaz çünkü kan bozukluğunuz ortak... Aynı safin piclerisiniz... Ucuz kahramanlik yapıp hükümete Çakmanin kolayciligi varken... Hakikat neyinize ki
Degil tesadüf pkk ve diger Türkiye düşmanı örgütlerin işi üstleniyolarda bunu. Ormanı yakıp çocukları öldürüp. Sonra 2agaç için Türkiye yi kaosa sürüklemek isteyenlerin zihniyeti. Deniz gezmiş i 72 oyla idam ettirip sonra sahip lenen hepimiz deniz iz gezmiş iz diyenlerin zihniyeti. Bunlar ne agac sever ne insan ne çiçek ne kuş. Ama öyle gösterirler kendilerini
Bu kadar orman yanmazsa malûm kişiler nasıl rant sağlayacak? Pislik araplara peşkeş çekilecek yerleri hazır ediyorlar. Diyecek söz bulamıyorum ülkemiz ne halde çok yazık...
Aç gözünü de bak bakalım ülkenin en güzel yerlerinin sahibi kimler.. En büyük şirketlere ortak olanları araştır.. Karadeniz'e bir bak araplar doluşmuş bizimkilerin işine geliyor at gözlüklerinizi çıkarıp bakmayı deneyin ahmak olmayın bu kadar acıyorum sizin gibilere...
Başka bir ülkede olmuş olsaydı sıcakların etkisiyle oldu dinilebirdi ama Türkiye gibi kasası boşalmış herşeyi satmaya müsait bir ülkede her şeye şüphe ile bakılıyor.
Millet mal kardeşim piknik yapıyorlar adam diyoki ateşi söndürüyoz e onu söndürüyosunda içtigin sigaranın izmaritini kaldırıp atıyosun sonra yanıncada biz yapmadık allahım akıl fikir versin ne diyimki
Tesadüf değil zaten hükümetlerin yanan yerlere imar iznivermek gibi bir alışkanlıkları var, gidici olduğunu anlayan akp hükümeti gitmeden yapabilecekleri kadar imar izni vermeye çalışıyorlar...
Şimdi oraya konut avm falan yapıcaz deseler ayaklanırsınız adamlar işini biliyor yangın çıktı toprak telef oldu hadi değerlendirelim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Mangalci danalarin yüzünden de çok çıkıyor. Yazık günah cigerlerimiz sönüyor.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Dileyene tesadüf dileyene rant dileyene terör. Bu ülkede kırk kere kanıtlanan şeyler bile görecelidir, gerçekler vatandaşın fantezi dünyasına göre şekillenir
Başka ülkelerde neden yanmıyor ormanlar yapanın da yaptıranın da ameqü
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Birilerinin parası bitmiş ki yine ormanları yakıp rant sağlayacak Yalnız ne hikmetse bu orman yangınları hep güzel manzarası olan turistik olarak uygun bölgelerde çıkıyor (!)
İhtimal degil, çoğu sabotaj, pkk nin çıkardıgı yanginlar, adamlar Dalaman ve Muğla. yangınini ustlendiler, bir yangin hicbir zaman dogal olarak bircok farkli noktafan başlamaz
En İyi Cevaplar