İdari teşkilatın yerinden yönetim kısmına ait olmayan kişilerin yarınki seçim için oy istemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

''İdari teşkilatın yerinden yönetimi nedir'' diyenler için aşağıya bir şema koydum. Gördüğünüz üzere yarın, sağ tarafta görmekte olduğunuz kısım için sandığa gideceğiz. Yani mitinglerde, halka açık alanlarda veya halka ulaşma vasıtaslarıyla bir cumhurbaşkanın, bakanın veya valinin 31 Mart seçimi hakkında konuşması saçmadır.

Laik bir Türkiye Cumhuriyetinin varlığına inanarak gerek imamların oy istemesini gerekse cennet vaadi veren bakanların oy istemesi hakkında ne tutum sergiliyorsunuz? Sizce amaca ulaşmak için her şey meşru mudur?

Dipçe: Bir parti adı veya onu ima edecek sözler kullanılmamıştır. Yapacağınız yorumları bu uyarıyı dikkate alarak yapmanızı istiyorum.
İdari teşkilat > Yerel yerinden yönetim > Büyükşehir belediyeleri
İdari teşkilat > Yerel yerinden yönetim > Büyükşehir belediyeleri
Güncellemeler
+1 yıl
Azerbaycan Türkü olduğumla ilgili birtakım hakaretler işitiyorum gizli üyelerden. Seçim haftası beni savcılıkla uğraştırmayın rica ediyorum.
İdari teşkilatın yerinden yönetim kısmına ait olmayan kişilerin yarınki seçim için oy istemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla