Orman ve Su İşleri Bakanlığı "Daha Yeşil Bir Türkiye'yi Birlikte İnşa Edelim" Diyerek Yola Çıktı ve Zarflarla Tohum Gönderdi!

Aldığım en güzel postaydı sanırım

Orman ve Su İşleri Bakanlığı "Daha Yeşil Bir Türkiye'yi Birlikte İnşa Edelim" Diyerek Yola Çıktı ve Zarflarla Tohum Gönderdi!

Gerçekten çok mutlu oldum. İlk okuduğumda bakanlığın benle ne işi olur diye düşünmüştüm. İçini açtıktan sonra içim kıpır kıpır oldu.

Zarfın içinde neler var?

Cumhurbaşkanının yazdığı mektup

Orman ve Su İşleri Bakanlığı "Daha Yeşil Bir Türkiye'yi Birlikte İnşa Edelim" Diyerek Yola Çıktı ve Zarflarla Tohum Gönderdi!

İki adet bakanlığa ait broşür

Orman ve Su İşleri Bakanlığı "Daha Yeşil Bir Türkiye'yi Birlikte İnşa Edelim" Diyerek Yola Çıktı ve Zarflarla Tohum Gönderdi!

Karaçam tohumu

Orman ve Su İşleri Bakanlığı "Daha Yeşil Bir Türkiye'yi Birlikte İnşa Edelim" Diyerek Yola Çıktı ve Zarflarla Tohum Gönderdi!

Şoklardayım. :) En yakın zamanda yetiştirmeye başlayıp, her hangi bir ormanımıza dikeceğim. Teşekkürler... :)

Bakanlığın bu kampanyası hakkında ne düşüyorsunuz?

Orman ve Su İşleri Bakanlığı "Daha Yeşil Bir Türkiye'yi Birlikte İnşa Edelim" Diyerek Yola Çıktı ve Zarflarla Tohum Gönderdi!
Cevapla