Ölen kişilerin yaş ortalaması belli oldu.
Ortalama 78,5 olarak belirlendi. Lütfen herkes olabildiğince evde kalsın dışarı çıkmasın!
Herkes sayının artmasından çok korkuyor!

Ölen kişilerin yaş ortalaması belli oldu.
Ortalama 78,5 olarak belirlendi. Lütfen herkes olabildiğince evde kalsın dışarı çıkmasın!
Herkes sayının artmasından çok korkuyor!

Evet doğru ve şu belli ki yaşları yüksek kişiler daha çabuk hastalanıp maalesef hayata veda ediyorlar.
tedbirimizi alacagız taktir Allahtan
Cevap
21Cevap
Allah bir an evvel bu beladan kurtulmayı nasip etsin gadası
Çalıştığım hastanede özellikle bakıyorum, genel olarak gençlerde maske var yaşlılarımız hiç umursamıyor bile 😏
Demek ki kendine hiç dikkat etmeyen hacı dayılar ve hacı anneler en çok kendini koruması gerekenler.
Ben alisverisi yapmaya gittim daha da çıkmam dışarı 🤒😬
Heralde tedavisi bulunana kadar yaş ortalamasını düşürecek Ülkeler
İnşAllah en tez zamanda aşı bulunur En az hasarla bugünleri atlatırız 🌺
İtalya da ölüleri şehir dışına çıkarırlar, önlem için
maddi yeterlilik sağlandığı sürece tabiki evden çıkmayız
Sevinsek mi üzülsek mi. En azından genç ölen olmaması bir nebze rahatlatıyor
Çok korkuyorum ya bebeğim için endişeleniyorum tam zamanın da hamile kalmışım
Stres yapmamalısın
Yaşlılar, kalp ve astım hastaları tehlike altında.
Çabucak geçer inşaallah
Kötü olmuş ya. Dikkat etmek şart.
Yaş ortalaması oldukça yüksek ama gençler yaş ortalaması yüksek diye kendilerini salmamalı.
Boşuna #EvdeKal demiyoruz.
İş yüzünden disardayiz knk nabalim
Dun ben kendim hesaplamistim
Bizden uzak olsunda
Zaten yaşı yüksek olanların işi zor.
Zaten kaç kişi öldü de ortalama çıkarmışlar😂
Çıkmayın dedikçe çıkasıları geliyor milletin
Bu sayı daha fazla artmaz umarım
tüh ölme imkanım yok gibi
Kendin için devlet için millet için evdekal
Hmmm
Evde kal hayatta kal
Artmaz inşallah
Herşey taktiri ilahi
Poku yedik reis
Umarım birsey olmaz
Çalışmaya devam..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar