Emin ol üniversiteler boş. Videolar olmasaydı bölümü bitiremezdik. Video ve başka kaynaklardan çok şey öğrenerek websitelerde yaptım uygulamalarda. Yeter ki iste
Üniversiteden ayrı bizim araştırarak kendimizi geliştirmemiz gerekiyor. Her ne kadar üniversiteler boş olsa da diplomasız ben yazılım biliyorum desem beni işe almazlar.
Ben bilgisayar mühendisiyim ve tanıdığım sosyoloji okumuş sözelci bir insan diplomasız bir şekilde yazılımcı olarak şirketlerde çalışıyor. Diploma önemli olabilir ama mesele kişide bitiyor. Eğer problem çözmeyi seviyorsan, araştırmayı öğrenmeyi seviyorsan başarılı olabilirsin bu bölümde
Tabikide her şey kişi de bitiyor ben araştırmayı öğrenmeyi seven biriyim. Ben şu an 2 yıllık bilgisayar programcılığı okuyorum diploma önemli olduğu için 4 yıla tamamlamak bilgisayar mühendisliğine geçmek istiyorum. Diploma işe alımda önemsizse 4 yıla tamamlama gerek yok.
Kendini iyi geliştirdiysen işe alımda önemsizleşebiliyor ama daha az yer kabul ediyor. Hem 4 yıla tamamlamayı hem bu süre zarfında kendini geliştirmek adına çalışabilir ya da staj yapabilirsin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Üniversitede kendini ne kadar geliştirdiğine bağlı. Yatarsan çalışamazsın
Ama işe alırken diploma notuna bakmıyorlar
Diploma notu değil sadece. Oturup kendin yazılım alanında ilerlemelisin. Uygulama, website alanın her neyse onda ilerlemelisin okuldan bağımsız
Sadece youtubedan izleyerek yazılım alanında ilerleyebilir miyim?
İlerleyebilirsin tabii ki. İlk başta her şey yabancı gelebilir ama zamanla kavrayacaksın. Sadece izlemekle olmaz kod yazıp pratik yapman lazım
Ama nasıl kod yazacağımı bilmiyorum video izlemekle de olmaz bence
Emin ol üniversiteler boş. Videolar olmasaydı bölümü bitiremezdik. Video ve başka kaynaklardan çok şey öğrenerek websitelerde yaptım uygulamalarda. Yeter ki iste
Üniversiteden ayrı bizim araştırarak kendimizi geliştirmemiz gerekiyor. Her ne kadar üniversiteler boş olsa da diplomasız ben yazılım biliyorum desem beni işe almazlar.
Ben bilgisayar mühendisiyim ve tanıdığım sosyoloji okumuş sözelci bir insan diplomasız bir şekilde yazılımcı olarak şirketlerde çalışıyor. Diploma önemli olabilir ama mesele kişide bitiyor. Eğer problem çözmeyi seviyorsan, araştırmayı öğrenmeyi seviyorsan başarılı olabilirsin bu bölümde
Tabikide her şey kişi de bitiyor ben araştırmayı öğrenmeyi seven biriyim. Ben şu an 2 yıllık bilgisayar programcılığı okuyorum diploma önemli olduğu için 4 yıla tamamlamak bilgisayar mühendisliğine geçmek istiyorum. Diploma işe alımda önemsizse 4 yıla tamamlama gerek yok.
4 yıla tamamlamak yerine işe girip tecrübe mi edinmeliyim
Kendini iyi geliştirdiysen işe alımda önemsizleşebiliyor ama daha az yer kabul ediyor. Hem 4 yıla tamamlamayı hem bu süre zarfında kendini geliştirmek adına çalışabilir ya da staj yapabilirsin
hepsi senin yapabildiğine göre değişir