
Kimimiz kariyer adımları atar, kimimisse de kişisel gelişim ve niceleri yapar. Önemli olan kendin için birşeyler yapabilmek ve ben bunu başardım demek. Siz isterseniz kendiniz için adımlar atıp her zorluğun üstesinden gelirsiniz biraz azim 😊🌹

Kimimiz kariyer adımları atar, kimimisse de kişisel gelişim ve niceleri yapar. Önemli olan kendin için birşeyler yapabilmek ve ben bunu başardım demek. Siz isterseniz kendiniz için adımlar atıp her zorluğun üstesinden gelirsiniz biraz azim 😊🌹
Yeni yeni dönüyorum kendime.
Sevgiye, insanlığa ve merhamete verdiğim önceliklerimin yerini tahrip olan ruhuma ayırıyorum şimdilerde. Kırk yaşında öğrendim hayır demeyi. Meğer ne kolaymış.
Kendimi onarmaya çalışırken aldığı cevabın şokunu vefasızlık, vicdansızlık ve değişen tavırlarımı yüzüme haykıran insanlarla da uğraşmıyor değilim.
Kendime değer vermeye alışmakla başlıyorum her şeye.
Hayır demek ne güzel şey sizin için geç olmuş ama sürekli olması dileğiyle 😊
İnşallah, günaydın.
😊Huzurlu günler inşa eden Rabbim ne güzel şey
Daha samimisi yok,
Amenna.
Ben kendim için zaman ayırıyorum olumsuz konulardan kişilerden uzak duruyorum her zaman. ve kitap okurum gerçi eskisi kadar zaman ayıramıyorum ama olsun :)
Kitap okumak ufku açar misali 😊🌹
Bu soruya gizlenerek cevap vermek isterdim ama artık yaptıklarımı biraz genelleyeceğim. Erken kalkıyorum, hem zihnen, hem ruhen hem de bedenen gelişmek için spor yapıyorum. Zihnin ve ruhun sporu benim için maneviyattan geçiyor. Bu konuda yeni alışkanlıklar edinme yolunda gidiyorum ve bu mental açıdan beni inanılmaz huzurlu hissettiriyor. Çok şükür bu lezzeti aldım 🥳
Gayet motive edici güzel bir soru olmuş bence tadında 😅 çoğu maddede kendimi buluyorum. Mutluluk bana göre insan davranışlarında değil kendimizi sevmekle başlıyor her şey ancak maalesef insanlar bunu geç anlıyorlar
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim ☺️
Teşekkürler ☺️
Rica ederim 🌹
Cevap
11Cevap
Hayallerim için ideallerim için hayat yolumda mücadele veriyorum. Hayatımda olmaya hiçbir surette lâyık olmayanları atarak, hepsinden arınarak ve temizlenerek başladım..
En güzeli güzellik yüreğimizi inciten kişilerden de uzak durmak gibi 🌹
Onlar yüreğimizi haketmiyorlar haklısın 🌹
Kendim için spor yapıyorum kendimi güçlendiriyorum. Müzik dinliyorum negatif olaylardan uzak durmaya çalışıyorum kendimi mutlu etmeye çalışıyorum. Ayni zamanda kendinizi mutlu etmek te kendiniz için yaptığınız bir şeydir
İlk olarak yalnız kalmayı mutlu hale getirmeye çalışıyorum, kendimle özleşip kendime katkı sağlamak için kurslara gidiyorum. Kitaplar okuyorum. Kendimi daha iyi ifade etmek için çabalıyorum ve en önemlisi beni önemsemeyen insanları önemsemiyorum…
Yemek yediğim zaman mutlu oluyorum. Özellikle fastfood
Burger King'mi
Hamburger sevmem ama döner ve tantuni bunları severim. Bir de pide
İyi ki sevmiyorsun arkadaşım. Bir zamanlar Burger Kingden bir sürü kişi zehirlenmişti. Afiyet olsun 😊
Zehirlenme her şeyden olabilir. Biz iş yerinde taze fasulye den zehirlendik. İçindeki etten daha doğrusu. Olabiliyor yani böyle şeyler
Kenfimiz için yaptığımız tüm faydalı şeyler mutlu olmamızı saglar
İç huzurlu olmak adına yapılan şeyler gibi 😊
Endonezce DJ şarkıları ve İnsanoğlunun günlük yaşantısındaki türlü mutluluk hislerini kullanıyorum. Umarım hepiniz türlü türlü mutluluklar deniyorsunuzdur.
Kendimi mutlu etmek için bazen çikolatamı alıp oturuyorum bir kaldırım taşına ibo diyorum salla kimse için değmez şu hayat keyfine bak.
Ingilizce + Almanca öğrenip bir an önce bu ülkeden gitmek için gayret ediyorum hiç durmaksızın çalışıyorum ve bir gün ektiğim biçip meyvelerini toplıcam inaniyorum
Emeklerinizin birgün güzel sonuçlanması dileğiyle 😊
sonuçlanacak her gün çabalıyorum teşekkürker :)
Rica ederim 😊
Kendi mutluluğumu yeni düşünmeye başladım aslında mutluydum hala öyleyim ama içimde böyle bi şey var sanki emin değilim ama huzur bulacağım şeyler yapmaya çalışcam ve hiçbi şey için pişman olmayacağım sanırım en başta :)
Yeni bilgiler ve yeni hobiler ayrıca yeni insanlar
Artık çok şey yapıyorum
Negatif insanlardan uzak duruyorum
Çoğu insanı yok sayıyorum hocam
Ders calisiyorum
Spor
Kendime ayırdığım her an
uyumak..
Uykucu
