27 yaşındayım, üniversite okumadım. Kendimi geliştirdim ama geç kaldığım şeyler var mıdır?

arkadaşlar işlerde çalıştım. Daha sonra kendimi geliştirecek bilgiler öğrendim dilimi de az çok geliştirdim fakat daha fazla nasıl kendimi yükseltirim. Udemyden photoshop kursu alırsam iş bulabilir miyim kolay fikrinize ihtiyacım var.

27 yaşındayım, üniversite okumadım. Kendimi geliştirdim ama geç kaldığım şeyler var mıdır?
Cevapla