Bilgisayar mühendisliği okuyorum, kendimi nasıl geliştirebilirim?

Merhaba. Bilgisayar müh. 4. sınıf öğrencisiyim. Okul derslerinden ekstra bir şeyler yapmaya yeni yeni başladım. Ama hangi alanda ilerlemek istediğime bir türlü karar veremiyorum. Software, Fullstack veya backend -frontend'den herhangi birisi. Nasıl ilerlemeliyim, hangisi daha avantajlı olur, hangisi daha zorlayıcı. Tecrübeli kişilerin tavsiyelerine ihtiyacım var?

Bilgisayar mühendisliği okuyorum, kendimi nasıl geliştirebilirim?
Cevapla